BEĞENEREK İZLEDİĞİM KORELİ AKTÖRLER🕴

 


Kore dizilerini, güncel yada geriden bir şekilde izlemeye devam ediyorum.Kore dizilerini izlemek hala eskisi gibi keyif veriyor bana.Eskiye nazaran daha az kaptırıyorum kendimi tabii ki ama bana hala çok güzel geliyorlar.Tabii binlerce dizi arasından seçip izlemek bazen zor oluyor.Mesela çok popüler olan, olumlu yorum alan diziler çok size hitap etmeyebiliyor yada yeni çıkacak dizilerin bazen çok reklamı yapılıyor ve beklendiği gibi çıkmıyor.Uzun süreli Kdrama izleyicisi olarak artık kendime göre izleme listesi oluşturuyorum.Bu listeye ekleyeceğim dizilerin bir kısmı konu ve tür olarak bana hitap edecek dizilerden oluşuyor bir kısmı ise konuyla çok ilgilenmesem bile izlemeyi sevdiğim oyuncu başrolde olduğu için listeme aldığım dizilerden oluşuyor.Bu yazımda da sizlere yeni dizisi çıktıkça heyecanla bekleyip takip ettiğim Koreli aktörlerden bahsedeceğim.Liste biraz uzun, aralarında sizlerin de favori aktörleriniz varsa yoruma bekliyorum:)

Listeyi herhangi bir önem sırasına göre yapamadım çünkü hepsinin dizilerini de eşit derecede keyifle izliyorum:) Şöyle yapalım; daha eski aktörlerden yeni nesil aktörlere doğru oluşturalım listemizi:) 


Song Seung Hoon

Oyunculuğu çok başarılı eski aktörlerden.Hem polisiye hem de eğlenceli rolleri çok başarılı oynayan bir oyuncu.İlk kez My Princess'te izledim diye hatırlıyorum.O zamandan beri dizilerini severek takip ediyorum.


Ji Sung

Sevmeyeni var mıdır bilmiyorum:) Ji Sung da eski ve tecrübeli oyunculardan.Ben kendisini ilk kez Save The Last Dance For Me'de izlemiştim.Ama çoğunluk onu, yedi farklı karakteri birden, çok başarılı bir şekilde oynadığı Kill Me Heal Me'yle tanıdı.


Lee Dong Wook

Eskiden de popülerdi fakat son dönemlerde, özellikle Tale of the Nine Tailed serisinden sonra daha da popüler hale gelen bir oyuncu.Her türlü rolün üstesinden hakkıyla geliyor ama fantastik karakterleri oynamada çok daha başarılı.Bu tarz dizilerinde oynadığı karakterin sahnelerini soluksuz izlettiriyor.Ben de yeni projelerinin sıkı takipçilerindenim.


Lim Ju Hwan

Dizilerde genellikle ikinci roller verilen bir oyuncu fakat rolünü öyle güzel oynuyor ki ikinci karakterin daha çok dikkat çekmesini sağlıyor.Hukuk ve daha ciddi konulu dizilerde rolünün hakkını veriyor ama daha romantik dizilerde başrollere de yakışabileceğini düşünüyorum.


Ha Seok Jin

Kendisinin birçok projesi var ve hepsi farklı farklı türlerde.Hepsini de o kadar iyi oynuyor ki şu türe daha çok yakışıyor diyemeyeceğim.Ben ilk kez The Legendary Witch'te izlemiştim.Oradaki rolü daha naifti ve çok güzel oynamıştı.Her türlü rolün hakkından gelir ve yeni projelerini de severek takip ettiklerimden.


Lee Je Hoon

Son zamanlarda herkes kendisini Taxi Driver dizisiyle tanıdı ama ben Signal'deki rolünden beri takipteyim.Kore'nin en başarılı oyuncularından biri kesinlikle.Özellikle polisiye ve aksiyon dizilerine çok yakışan bir yeteneği var.


Kwak Si Yang

Welcome 2 Life'la tanıyıp, Fight For My Way'deki ufak rolünü bile keyifle izlediğim bir oyuncu.Dizilerde genellikle ikinci rollerde gördüğümüz bir oyuncu ama kesinlikle başrolü hak ediyor.Özellikle bir aksiyon yada polisiye projede izlemek çok keyifli olur.


Lee Soo Hyuk

Diğer beğendiğim aktörlerde olduğu gibi Lee So Hyuk'un da karizmasının dizilere çok yakıştığını düşünüyorum.Model kökenli bir oyuncu ama oyunculuğu çok başarılı.Özellikle soğuk rollerin hakkını çok güzel veriyor.Birçok değişik türde dizide oynaması benim gibi Lee So Hyuk izlemeyi sevenler için güzel.Proje seçimleri genellikle başarılı oluyor ve rollerinin hakkını veren bir diğer beğendiğim aktörlerden.


Jang Geun Suk

Benim ilk oppam olur kendileri:) Hala böyle mi deniyor bilmiyorum ama benim zamanımda beğendiğimiz oyuncu yada şarkıcılara oppa diyorduk :D You're Beautiful'la tanıdım kendisini ve o zamandan beri projelerini takip ederim.Birçoğunu da izlemişimdir ve oyunculuğunu çok seviyorum.Romantik dizilerde bile genellikle aksi ve aykırı rollerde oynuyor fakat daha sevimli rollerin de yakışabileceğini düşünüyorum.Ayrıca polisiye ve aksiyon türündeki projelerinde de çok başarılı.Yeni projelerini takipteyim ama son zamanlarda sanırım müziğe biraz daha ağırlık verdi.Son projesi bu sene çıkan Decoy dizisi oldu.Onu da kaçırmadım izledim tabii:)


Hwang In Yeop

Hepimizi True Beauty dizisinde kendine hayran bırakan ve uzun zaman sonra ikinci erkek sendromu yaşatan karakteri oynayan kişi kendisi:) Yine Hwang In Yeop'un da karizması dizilere inanılmaz yakışıyor.Zaten modellik geçmişi var bildiğim kadarıyla.Oyunculuğu ise zaten başarılı.Daha fazla dizi ve daha değişik türde rollerde görmek keyifli olur.


Seo Kang Joon

Cunning Single Lady'le tanıdığım bir oyuncu ama Good Doctor'da da izlemiştim bir bölüm.Genellikle romantik dizilerde naif roller veriliyor kendisine ama polisiye bir projede de izledim ve orada da çok başarılıydı.Seo Kang Joon'un oyunculuğunu beğendiğimden projelerini merakla takipteyim ama ben de çoğunluk gibi yanlış projeler seçtiğini düşünüyorum.Gerçi If The Weather Is Fine çok eleştirilmişti sıkıcı olmasından dolayı ama ben oradaki rolü kendisine çok yakıştırmıştım.Ama şu an The Third Charm'ı izliyorum ve gerçekten yanlış projeleri seçtiğine onay verdim:) Kendisini daha farklı rollerde özellikle fantastik türde bir dizide görmeyi çok isteriz:)


Cha Eun Woo

Yeni nesil oyuncular arasında en başarılı aktörlerden biri bence.İlk kez True Beauty'de izledim.Çok naif bir roldeydi.Daha sonra Island'da izledim kendisini ve oradaki rolü daha doğa üstü ve bol aksiyona sahipti.İnanılmaz güzel oynamış Island'da da.Ve kendisinin de her rolün üstesinden geleceğini anladım bu diziyi izledikten sonra.Bir de nedense mangadan çevrilme dizilere acayip yakışıyor.Böyle devam, yeni projelerini takipteyiz Eun Woo:)


Lee Jae Wook

Yine, yeni nesil aktörler arasında en başarılı oyunculardan biri kesinlikle.Ben kendisini ilk kez WWW Search'te izlemiştim.Orada ufak bir rolü vardı ama oyunculuğu çok başarılı olduğundan hemen dizilerde başroller arasında yerini aldı.Özellikle de Alchemy of Souls'taki oyunculuğu efsane güzeldi.Her rolün hakkından gelebilecek genç yeteneklerden biri.Yeni projelerini keyifle takip ediyoruz:)

Benim severek izlediğim ve projelerinin sıkı takipçisi olduğum Koreli aktörlerin listesi bu şekilde:) Sizlerin de özellikle takip ettiği ve dizilerini kaçırmadığınız oyuncular var mı? Yorumlara bekliyorum:)

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. İnanın, ne desem bilemedim. Paylaşımınızı büyük emekle hazırlamışsınız. Hepsini okuyup tek-tek oyuncuları inceledim fakat bir kaç isim dışında tanıdık gelmediler. :)
    15-20 yıl önce sorunuz sorulsaydı, izlediğim dizileri yazardım. Son yıllarda dizi hiç izleyemiyorum. :)
    Emeğinize sağlık olsun. Bu güzel paylaşım için teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)Ne demek rica ederim:)

      Sil
  2. benim deee lee jong suk :)

    YanıtlaSil