LA ROCHE POSAY ANTHELIOS DRY TOUCH GÜNEŞ KREMİ İNCELEME YAZISI🌞

 


Bu senenin güneş kremi dosyasını geç de olsa açıyorum:) Eskiden çeşit çeşit güneş kremi kullanırdım ama son senelerde bir tane alıp bitirene kadar kullandıktan sonra yenisine geçmeyi tercih ediyorum.Biliyorsunuzdur son dönemlerde güneş kremi kullanımı oldukça yaygınlaştı ve fazlaca kullanılması tavsiye ediliyor.Açıkçası ben eski kullanım şeklimi çok değiştirmedim ve o şekilde kullanmaya devam ediyorum.La Roche Posay'in Dry Touch güneş kremini anlatırken güneş kremi kullanımı hakkında kendi fikirlerimden de bahsedeyim biraz.



Benim ten rengim açık tonlarda.Eskiden beri tatillerde ve bulduğum her fırsatta güneşlenmeyi, ten rengimi bronzlaştırmayı çok severim.Ama bronzlaşacağım diye de güneş kremini ihmal etmezdim tabii.Hem yüz hem de vücudumu korumaya çalışırdım.Fakat güneş kremini o dönemlerden beri yeterli miktarda uygulama taraftarıyım açıkçası.Bu iki parmak yada farklı bir ölçüyü baz alarak uygulama işlemi başından beri bana biraz abartı gelmişti.Sanki güneşin zararlarıyla birlikte faydalarını da engelliyormuş gibi düşünüyordum.Benim düşüncem yanlış olabilir diyordum ama zamanla bazı uzmanlar tarafından çok fazla miktarda güneş kremi uygulamanın da iyi olmadığı, güneşten almamız gereken vitaminlerin etkilerini azalttığını duyunca doğru düşündüğüm ve uygulamayı da doğru yaptığım için sevindim.Ürünü anlatırken uygulama miktarımdan ayrıca bahsedeceğim.Şimdi ürünü özellikleri ve yorumlarımla birlikte inceleyelim.


La Roche Posay Anthelious Dry Touch Güneş Kremi özellikleri;

-Ferahlatıcı etkiye sahip SPF50+ güneş koruyucu.

-Airlicium; sebum ve ter kaynaklı parlamayı kontrol altına almaya yardımcı olur.

-Optimum UVB koruması ve UVA ışınlarına karşı güçlendirilmiş SPF50+ PA++++ korumaya sahip (Avrupa önerisinden daha yüksek).

-Komedojenik değildir.

-Parfümsüzdür.

-Dry Touch dokusu, parlama karşıtı çifte etki sağlar; hızlı emilim ve yağlı his bırakmama.

-Cilt üzerinde yapışkan his bırakmaz.

-Ciltte parlama karşıtı kontrol sağlar.

-Mat efekt sağlar.

-Homojen bir koruma ve temiz, ferah bir cilt hissi için ultra hafif dokuya sahiptir.

-Yüz için kullanıma uygundur.

-Güneşe toleransı olmayan, hassas ve güneş ışığına maruz kalan ciltler için uygundur.

-Güneşe çıkmadan önce, yüzdükten ve kurulandıktan sonra ürünü tazelemeniz tavsiye edilir.


Ürün hakkındaki yorumlarım;

-Yapısı hafif bir ürün.Zaten jel-krem olarak geçiyor yapısı.Hızlıca dağıtabiliyorsunuz ve ürün hızla emiliyor.Sonrasında da yapışkan ağır ve yağlı bir his bırakmıyor.Aksine neredeyse yok gibi ve mat bir yapı bırakıyor ciltte.

-Yağlı ciltleri yormayan bir yapı ve bitişe sahip.

-Dağıttıktan sonra ciltte beyazlık bırakmıyor.

-Ürün pompalı bir şişeye sahip, bu yüzden kullanımı rahat.Benim cildime genellikle bir sıkım yettiğinden o şekilde kullanıyorum.Bir de bir dönem güneş kremini evde olsak da, kapalı havaya çıksak da kullanmamız tavsiye ediliyordu.Açıkçası bu da çok desteklemediğim bir durum ve ben ürünü sadece güneşli havalarda dışarı çıkmadan önce uyguluyorum.Ama cildimin her yerine eşitçe dağıtmaya özen gösteriyorum.Bu şekilde ve tavsiye edilenden az miktarda kullanmamdan ötürü herhangi bir problem yaşamadım.Ürün gayet güzel koruma sağladı bu şekilde de.

-Birkaç kere iki parmak tekniği denedim merak ettiğimden.Koruması artmıştır ama bence az kullanmak daha iyi gibi.En azından benim cildim için.

-Benim cildim fazla güneş kremi kullanımında pütür pütür oluyor normalde ve sivilce oluşabiliyor.Bu üründe, iki parmak tekniğiyle uyguladığımda bile herhangi bir sivilcelenme ve kusma olmadı.Bu arada benim cilt tipim karma-yağlı.Yazın daha çok yağlı oluyor ve akneye de meyilli bir cildim var.Ürünü sık kullandığım dönemlerde bile herhangi bir akne problemi yaşamadım.

-Bir ara sürdüğümde yanma hissi yapıyordu ürün ama zamanla geçti.O dönem cildimde hassasiyet vardı büyük ihtimalle.

-Cildi güneşten koruma etkisi çok güzel ama bunun yanında hafif bronzlaşmayı da engellemiyor, ki ürünün en sevdiğim yanlarından biri oldu.

-Kokusu çok güzel.Tatili ve havuz kenarında güneşlenmeyi anımsatan bir kokusu var.

Benim çok sevdiğim bir ürün oldu.Denemek istediğim birkaç güneş kremi var ama onlar bittikten sonra sanırım yine bu ürüne döneceğim.Yağlı ciltliyseniz bu ürünü tavsiye edebilirim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yukarıdaki resimde de belli oluyor ürünün hızla emildiği ve yok gibi, çok hafif yapı bıraktığı.


La Roche Posay, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasında yer alıyor.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Teşekkürler paylaşım için kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Benim de merak ettiğim ve adını çok duyduğum bir güneş kremi. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir ürün, cilt tipiniz yağlıysa tavsiye ederim:)

      Sil
  3. Özellikleri bayağı iyi, ben de artık devamlı güneş kremi kullanmak zorundayım, bakayım ürüne:))) Bu markanın ürünleri güzel oluyor genelde:) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir ürün.Bana da doktorum cilt bakımı için bu markayı önerdi.Cilt tipime göre seçtiğim her ürünü iyi geliyor.Cildin yağlıysa sevebilirsin ürünü:)Teşekkür ederim:)

      Sil
  4. oooo saol yaaa ben de henüz denize giremesem deee tekne gezisine çıkmak istiyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli tatiller:) Güneş kremini unutma sakın:D

      Sil