FLORMAR URBAN EYE PALETTE İNCELEME YAZISI🌇

 


Flormar'ın farlarını çok beğeniyorum.Tekli, kalem ve palet şeklinde birçok çeşit farını denedim ve çoğunu da beğenmişimdir.Ürettikleri farlar genel olarak hem yapı itibariyle hem de renk skalasından dolayı bence başarılı oluyor.Bir de koleksiyon ürün çıkarmasını sevdiğim markalardan biri ve bu koleksiyonlarını sürekli takipteyim.Bu yazımda da, yanlış hatırlamıyorsam yine bir koleksiyon içinde çıkardıkları far paleti olan Urban Eye Palette'i anlatacağım sizlere.



Kolay bir uygulama sunan, 10 adet ultra pigmentli göz farı içeren aynalı profesyonel bir far paleti.Çeşitli renk tonlarına sahip bu palet gözlerde gölgelendirme, vurgulama ve belirginleştirme uygulamaları yapmak için idealdir.Paletin tasarımına baktığımda eğlenceli bir ürün olacağını fark ettim.Dediğim gibi Flormar'ın farlarını beğendiğimden de bu ürünü koleksiyonuma eklemek istedim.Farın özelliklerine bir bakalım;

-Öncelikle ürünle birlikte gelen ayna ve aplikatörden bahsedeyim.Aynası kullanışlı.Aplikatör ise göz pınarlarına ışıltı katmak için kullanışlı ama far dağıtma konusunda ben pek tercih etmiyorum.

-Farların yapısı hafif ve yumuşacık.İnce pudra şeklinde diyebiliriz.

-Kolaylıkla dağıtılabiliyor.Fırçayla da parmakla da kolaylıkla uygulama yapılıp eşit ve güzel bir şekilde dağıtılabiliyor.Tabii ki parmakla uygulamada renklerin pigmentasyonu daha iyi oluyor.

-İçerisinde 4 adet mat ve 6 adet ışıltılı renk bulunuyor.

-Farların pigmentasyonu güzel.Uygulama yapıldığında renklerin birebir aynısını alabiliyorsunuz.Sadece, fırçayla dağıtıldığında renklerin görünümü hafifliyor ama parmakla yada fırçayla dokundurarak uygulandığında tam renk veren farlardan.Mat renkler de ışıltılı renkler de oldukça güzel renk veriyor.

-Kalıcılığı ise güzel.Farlar gün içinde göz kapağında birikme yada akma yapmıyor.


Paletin bendeki rengine bakalım.Koleksiyonda sanırım iki renk seçeneği var.Bendeki 01 Scarlet Power rengi.Paletteki renkler efsane güzel.Palete baktığınızda oldukça canlı renkler dikkat çekiyor.İçerisinde turuncu, kırmızı ve mor gibi çok hoş renkli makyaj çıkarılabilecek farlar var.Hatta renklere bakıldığında bana biraz gün batımını anımsattı.Böyle olunca bu renklerle çok hoş gün batımı makyajı yaptım ben de:)İnanılma hoş görünüyor bu kombin.Ben olsam palete sunset ismini verirdim:)Ama kırmızı renk baz alınarak isim verilmiş.Zaten paletteki çoğu rengin alt tonu da kırmızı.Bu renklerin dışında doğal tonlar da var.Palet hem renkli ve farklı makyajların hem de doğal tonlarda günlük makyajların çıkarılabileceği renklere sahip.

Bu palet en sevdiğim makyaj ürünlerimden biri ve renklerini çok beğendim.


Renklerin duruşları sırasıyla yukarıdaki resimdedir.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Flormar, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. İlk sırada olan renge bayılıyorum. :) Çok güzel anlatmışsın sen sevdiysen eminim güzeldir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğal bir ton:)Teşekkür ederim, evet ya çok beğendim:)

      Sil
  2. urban eye, scarlet power ne güzel isimler buluyorlar :)

    YanıtlaSil