PASTEL SHOW YOUR HAPPINESS BLUSH İNCELEME YAZISI🌹

 


Milani allıkları anlattığım yazımda, Milani'nin merak ettiğim allıklarından birinin de gül desenli allığı olduğunu söylemiştim.O dönemlerde bu allığı almamıştım.Birkaç sene sonra Pastel'in gül desenli çok daha güzel allıklar çıkardığını gördüm ve bu allıklardan almayı tercih ettim.Bu tasarımda yapılan allıklar görüntü olarak çok hoşuma gidiyor.Hem koleksiyonumda olsun istedim hem de Pastel'in yeni ürünlerini denemeyi sevdiğimden ürünü aldım.Bu yazımda da sizlere Pastel'in Show Your Happiness Blush olarak geçen allığını anlatacağım.


Ürün çok hoş, pastel tonlarda yavruağzı renge sahip bir ambalaj tasarımına sahip.Bu tarz şeyler ürün alırken bana cazip geldiği için benim gibi olanlar vardır diye burada da anlatıyorum:) Makyaj çekmecenizde yada makyaj çantanızda beğendiğiniz tasarım yada renge sahip ürünleri görmek mini bir mutluluk veriyor:) Bu ürün de onlardan biri benim için.Allığın kendi şeklini de gül tasarımı şeklinde yapmalarına bayıldım.Çok güzel bir desene sahip.O kadar hoş duruyor ki.Bir de şekli çok güzel ayarlamışlar.Sıkça kullanmama rağmen şeklinde çok bozulma olmadı.Ürünün diğer özelliklerine de bakalım;

-Pudra yapılı bir ürün.Bu pudra oldukça ince formda ve yapısı yumuşacık.Bundan dolayı fırçaya alırken tozutma yapıyor.

-Kolay dağılıyor.Allık fırçası yardımıyla ürün kolay bir şekilde dağıtılabiliyor.

-Cildinize uyguladığınızda tozutan yapıdan dolayı ilk uyguladığınız bölgeye ürün yapışabiliyor ama kolay dağıtılabildiğinden zamanla daha eşit bir görüntüye kavuşuyor.Bunun için, fırçaya ürün aldıktan sonra fırçayı çok hafif avucunuzun içinde çevirip daha sonra cildinize uygulamanızı tavsiye edebilirim.Bu şekilde ürün çok fazla yapışma yapmayacak ve daha hızlı yayılacaktır.

-Pigmentasyonu yüksek bir allık.Rengini çok güzel veriyor ve ciltte belli oluyor.

-Kalıcılığı ise iyi.

Bir de ürünün bendeki rengine bakalım.


203- Nude tonlarda, koyu gül kurusu renge sahip.Ama ciltte daha canlı, orta tonlarda bir pembe renge sahip.Sıcak alt tonlu bir pembe ve yaz makyajlarına çok yakışıyor.Hafif güneşte yanmış görüntüsü veriyor cilde.Mat bir allık, içerisinde herhangi bir ışıltı yok.

Başarılı bir ürün olmuş.Seride denemek istediğim başka renkler de var.


Rengin duruşu yukarıdaki resimdedir.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Pastel, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.Ayrıca ürün helal sertifikasına sahiptir.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. oleey çok hoş bu yaa :) yavruağzı da çook severim :)

    YanıtlaSil
  2. Pastel markasından aldığım tüm ürünleri beğenirim. Severim bu markayı. :)
    Bir ara bu allıktan da kızım almış, istersen kullan demişti bana.:)
    Deneyip güzel anlatımınızla paylaştığınız için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı bir marka gerçekten:)Rica ederim:)

      Sil