MILANI BAKED POWDER BLUSH İNCELEME YAZISI😳


Milani markası, yabancı uygun fiyatlı kozmetik markalarından biri ve ürünlerinin ülkemizde satışının olmasını çok istediğim bir marka.Merak ettiğim birçok ürünü var markanın.Bunların başını da allıkları çekiyor.Farklı dönemlerde çıkardığı çeşit çeşit allıklar var.Benim gözüm Baked Blush ve Rose Powder Blushlarındaydı.Baked Blushlarını bulunca çok sevindim ve hemen aldım.Markadan denediğim ilk ürünleri oldu ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.



Şekillendirmek, kontür yamak ve aydınlatmak için kullanılır.Eski kozmetik ürünlerine benzeyen ama bence şık bir tasarımı var.Ürünle birlikte içerisinde yassı bir allık uygulama fırçayı ve bir de ayna bulunuyor.Pişirilmiş pudra tekniğiyle tasarlanmış bir allık serisi.Bu tarz baked blushları bir ara çok seviyordum.Koleksiyonuma bu ürünleri eklemek de mutlu etti beni.Çünkü hem ürünü merak ediyordum hem de görüntüleri çok hoş.Hatta bana görüntülerinden dolayı Hourlass markasının Ambient Lighting Blushlarını* anımsattı.Bunun dışında bir de Max Factor'ün Creme Puff Blush'ına da benzettim ama bu allıkların yapısı Max Factor'ün allığına göre bir tık daha sert, daha az pigmentli ve daha yoğun ışıltıya sahip.Biraz kuru ve ince bir pudra yapıya sahip Milani'nin bu allıkları.Çok kolay bir şekilde uygulanıp kolaylıkla ve eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.Ben genellikle farklı bir allık fırçasıyla uyguluyorum ama kendi fırçasıyla da uygulamayı denedim.Çok kolay uygulanıp dağıtılmıyor maalesef ve rengi de belli olmuyor.Çok kullanışlı bir fırça değil yani.Pigmentasyonu orta.Çok yoğun renk vermiyor.Bu aslında allığı rahat uygulamak için güzel bir özellik.Tek uygulamada doğal bir allık görüntüsü elde edilebiliyor.Bolca ışıltıya sahip.Hatta bunlar yüzde highlighter yansıması gibi duruyor.Allık renginin yanına çok hoş bir görüntü katıyor.Ekstra bir highlighter bile gerekmiyor.Duruşu hoş bir allık.Bendeki renklerine de bir bakalım.


07 Fantastico Mauve- Mürdüm rengi.Koyu morumsu bir tona sahip ve yüze hafif bir renk katıyor.Mor allık çok fazla bulunmuyor kozmetik markalarında ve bu tonlarda allık arıyorsanız bu allığın rengi mora yakın olduğundan şans verebilirsiniz.

08 Corallina- Hafif portakal rengi.Ciltte hafif ve hoş duruyor.




*Hourglass Ambient Lighting Blush

Milani hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. vallahi iyi aklında tutuyon bu kadar çok ürünü :)

    YanıtlaSil
  2. Thanks for your product review. Sounds like a good product.

    YanıtlaSil
  3. Açık renk olanı çok tatlı geldi bana, o tonları seviyorum genelde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hoş duruyor:)Sanki renklerin biri yaz diğeri kış rengi gibi:)

      Sil