ESTEE LAUDER PURE COLOR ENVY SCULPTING GLOSS İNCELEME YAZISI✨


2000'li yılların başlarında kullandığımız ışıltılı lip glosslar tekrar trend oldu.O zamanlar kullanmayı severdim bu tarz lip glossları ve tekrar moda olmasına sevindim açıkçası.Bir ara oldukça mat ve yoğun, koyu renkler moda olmuştu ve tekrar lip gloss trendine geçileceği aklıma gelmezdi.Ama güzel oldu bence.Ben de birçok lip gloss denedim bu trend tekrar başladığından beri ve hala kullanıyorum.Denediklerimden biri olan Estee Lauder Pure Color Envy Sculpting Gloss'u anlatacağım sizlere.


Renkli, şekillendirici lip gloss olarak geçiyor.Bendeki mini boyu, sade bir tasarıma sahip.Aplikatörü sünger yapıda, küçük ve eğimli şekle sahip.Uygulaması kolay.Yapısı yoğun bir gloss.Uyguladıktan sonra orta yoğunlukta, çok ağır olmayan bir his bırakıyor.Çok yapış yapış bir his bırakmıyor.Ürün hem parlatıcı olarak geçtiği hem de içerisinde bolca sim bulunduğundan dudaklara verdiği görüntü çok güzel.Cam gibi bir parlaklık verirken aynı zamanda simler sayesinde bolca da ışıltı katıyor.Verdiği parlaklık oldukça yoğun ve çok hoş duruyor.Şekillendirici olarak geçmesinin sebebini de uyguladıktan sonra duruşuna baktığınızda anlıyorsunuz.Sanki üç boyutlu efekt katıyor gibi görüntüsü var.Dudakları daha büyük gösteriyor.Pigmentasyonu ise orta.Tek katta tamamen renk vermiyor ama yoğun bir parlaklık ve ışıltı veriyor.Biraz daha renk alabilmek için iki kat sürülebilir.Kalıcılığı ise yapısı yoğun olmasına rağmen zayıf.Gün içinde hemen siliniyor.Sık sık tazeleme isteyen bir ürün yani.Bu arada bu lip glossun kokusunu kahveli şeker kokusuna benzettim ben ve beğendim.Dudakta duruşunu beğendiğim bir ürün oldu.Bu arada bu ürün sevgili arkadaşım Cherijamu'nun hediyesiydi.Kendisine teşekkür ediyorum bu güzel hediye için:) Ürünün bendeki rengine de bir bakalım.


430 Plum Jealousy- Ürünün rengi gerçekten adı gibi mor eriğin rengini anımsatıyor.Bir yandan da koyu gül kurusu rengi gibi.Dudakta daha doğal duruyor.Bol ışıltılı ve bu ışıltılar minik minik.Günlük kullanıma uygun hoş bir renk.


Rengin duruşu.


Estee Lauder, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.(Kendi sitelerinde açıklaması mevcut)

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. oooo yine süper bir markadan iyi bir ürün yanii teşekkürler :)

    YanıtlaSil