RITUEL DE BEAUTE KOLAJEN GÖZ ÇEVRESİ MASKESİ İNCELEME YAZISI👀


Son zamanlarda göz çevresi bakımına başladığımdan daha önceki yazılarımda bahsetmiştim.Farklı farklı ürünler deniyorum bunun için.Rituel de Beaute markası cilt bakım maskeleri üreten bir marka ve bu ürünleri marketlere sık sık geliyor.Markayı ilk kez meşhur siyah nokta maskeleriyle tanıyıp sevmiştim.Daha sonra çeşit çeşit maskeleri çıktı.Bunlardan biri de Göz Çevresi Maskesi.Bim'e sık sık indirime geliyordu ve göz çevresi bakımına daha çok önem verdiğimden benim de merak ettiğim bir ürün oldu.Aldım ve denedim, yorumlarımı da sizlerle paylaşmak istedim.



Ürünün özelliklerine bakalım;

-Soft jel patch teknolojisi sayesinde göz altı torbaları şişlikler, kırışıklıklar, yorgunluk izleri ve kaz ayağı gibi sorunlara karşı hızlı ve etkili çözüm sunar.

-Kolajen, E vitamini, yeşil çay özü ve tropik meyvelerden oluşan zengin formülü, yoğun nem ve esneklik sağlar.

-İçerdiği 30 adet soft jel patch, kilitli ambalajı sayesinde 15 kullanım boyunca tazeliğini korur.

-Kullanım şekli; yüzünüzü güzelce temizleyin.Maskeyi ambalajın ön yüzünde görüldüğü şekilde göz çevresine uygulayın.15-20 dakika sonra maskeyi çıkarın.

-Günlük kullanım için uygundur.


Yorumlarım;

-Maskenin kumaşı soft jel patch olarak geçiyor ama bana jelden çok kumaş gibi geldi.Yapısı yumuşak ve ince bir kumaş ve göz çevresini irite etmiyor.

-Maskeler oldukça büyük.Tüm göz altını kaplıyor.

-İçerisindeki serumu ince olmasına rağmen maskeyi çıkardıktan sonra serumlu yapı ciltte kalıyor.

-İçeriğini çok beğendim.Göz çevresine iyi gelebilecek kolajen, yeşil çay gibi içeriklere sahip.

-Maskenin göz çevreme sağladığı etkiler çok güzeldi.Öncelikle göz çevremi çok güzel nemlendirdi.Serumu ince demiştim, bu yapısına rağmen göz çevresini cilt altından ve üstünden çok başarılı bir şekilde nemlendiriyor.Hafif de bir nemli görüntü bırakıyor.

-Yorgunluk, şişlik ve hafif kırışıklıklara anlık iyi geliyor.

-Göz altlarını çok güzel aydınlatıyor.Bu bölgelere daha aydınlık ve ışıltılı bir görüntü sağlıyor.

-Göz çevresindeki koyu görünümü anında azaltıyor ama tamamen geçirmiyor.

-Maskelerin etkileri göz çevresinde anında fark ediliyor ama bu etkiler maalesef kalıcı değil.Günlük kullanım için başarılı ama uzun vadeli etkisi yok.Buna rağmen ben bu maskelere bayıldım.Uygulama sonrasında göz çevresine yaptığı bakım ve sağladığı görüntü çok hoşuma gitti.

-Bu arada kilitli paket olduğu için gerçekten maskeler kurumuyor.Ben paketi açtıktan uzun bir süre sonra kullanmama rağmen maskeler ıslaktı.

-Çok başarılı bir ürün olmuş.Uygun fiyatlı en başarılı göz bakım ürünlerinden bence.Denk gelirsem tekrar alırım.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Rituel de Beaute, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Rahatlatıcı bir maske, bende kullanmıştım ama ikinci kez almaya bir türlü göremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet göz altlarını rahatlatıyor bir de.Ben Teddy mağazalarında gördüm, arada bir Bim'e ve A101'e gelmeye devam ediyor sanırım.

      Sil
  2. Daha önce hiç göz maskesi denemedim canım. Yazını okuduktan sonra bu ürünü merak ettim. Denk gelirsem alıp deneyeceğim. Yorumuna sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de beğenirsin canım:)Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. İnceleme için teşekkürler, Rituel de Beaute göz çevresi bakımında işe yarar görünüyor, etkisi kısa gibi ama yine de sevdim ürünü. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim:) Evet, günlük kullanım için daha iyi:)

      Sil
  4. Bu ürünü bende kullandım ve beğenmiştim. 😊

    YanıtlaSil
  5. eh bunu bulmak almak daha kolay yani :)

    YanıtlaSil