GOLDEN ROSE PRESTIGE LIP OIL İNCELEME YAZISI🍏


Golden Rose'un çeşitli serileri sık sık Bim indirimine geliyor.Bildiğim kadarıyla da Bim'e gelen ürünlerinin çoğu Prestige serisinden oluyor.İndirimini takip etmeyi en çok sevdiğim markalardan diyebilirim.Hatta bu indirimler haftalık konsepte göre ayarlanıyor.Mesela cilt bakımı haftası oluyor, çiçek konseptli, yaz konseptli indirimler oluyor ve eğer o hafta geliyorsa Golden Rose'un ürünleri de bu konseptlere uygun oluyor.Bu yazımda anlatacağım Golden Rose Prestige Lip Oil da Bim'in çiçek konseptli aktüel ürünler getirdiği haftaya özel gelmişti.Çiçek seven biri olarak (ki kim sevmez) ve Golden Rose'un da bu seride bir dudak yağı çıkardığını görünce kaçırmak istemedim.Hep birlikte ürünün özellikleri ve yorumlarıma bakalım.


Ürün lip gloss tarzında tasarlanmış.Hatırladığım kadarıyla her çeşidinin farklı bir rengi vardı.Benim aldığım sarı kapaklıydı.Bütün dudak yağlarının üzerinde sade ama çok şirin çiçek desenleri var.Ürünün fırçası uzun ve yassı.Uygulamak oldukça kolay oluyor.Dudak yağının yapısı ise yoğun, neredeyse bir dudak parlatıcısı kadar yoğun yapıya sahip.Ama uygulandığında çok fazla ağırlık yapmıyor.Ayrıca yapışkan bir his de bırakmıyor.Dudak yağı olarak geçtiği için ben cilt bakımımda kullanmayı denedim ürünü.Nemlendirmesi çok güzel.Hatta çok hızlı bir şekilde nemlendirme sağlayıp kuruluğu gideriyor.Ama yapısı daha çok dudak parlatıcısı gibi olduğundan ve emildikten sonra da yoğun bir his bıraktığından cilt bakımı ürünü olarak kullanamadım.Cilt bakımı için çok kullanışlı bulmadım ve genellikle makyajımda kullanmayı tercih ettim.Bu şekilde kullanımda ise güzel.Tek kat uygulamada bile anında çok güzel parlaklık sağlıyor.Hatta cam gibi bir görüntü veriyor.Bu görüntü de inanılmaz güzel duruyor.Bir de ürün biraz lip tint gibi.Uygulama sonrasında zamanla dudaklara hafif renk veriyor.Kalıcılığı çok iyi değil.Bir müddet sonra ürün emiliyor ve parlaklığı çok fazla kalmıyor.Renk de çok hafif kalıyor.Ürünün en beğendiğim özelliklerinden biri kokusu oldu.Acayip güzel bir kokuya sahip, ürünün bendeki çeşidinden bahsederken anlatacağım.Ürünü kullanacağım zaman koklamaya doyamıyorum:)


Ürünün bendeki çeşidi;

Green Apple- Şeffaf renkle gelen bir ürün olmasına rağmen sürdükten sonra hafif renk alıyor ve renk zamanla çok az koyulaşıyor.Bu ürünün rengi de pembe-fuşya arasında bir renk alıyor.Bu renk de dudaklarda doğal duruyor.Kokusu inanılmaz güzel.Yeşil elmalı şeker gibi kokuyor ve yoğun bir şekilde veriyor bu kokuyu.



Golden Rose, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. BİM'e uğrarım sürekli, inanın böyle ürünler sattığını bilmiyordum. Ürün de güzelmiş. Yazınızı okuduğum iyi oldu. Gittiğimde bakacağım.
    Deneyip bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle haftalık indirim bölümünde oluyorlar.Rica ederim ne demek:)

      Sil
  2. annem de bim den alıyor büssürü böyle ürün :)

    YanıtlaSil
  3. Thanks for sharing your review, sounds like an awesome product.

    YanıtlaSil
  4. Golden Rose ürünleri güzel oluyor:) Bim'e gelen her şeye bakıyorum, bazen çok uygun ve güzel şeyler oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğeniyorum markası ve Bim'e gelen ürünleri de çok güzel oluyor:)

      Sil