CIRE ASEPTINE MASKE KİTİ İNCELEME YAZISI💧


Kağıt maske kullanmayı pratik ve etkili bulduğumdan çok severim.Beğendiğim belli başlı maskeler var ama yeni ürünleri denemeyi daha çok seviyorum.Cire Aseptine markasını çoğunuz hatırlarsınız belki.Teneke kutularda çiçek özlü nemlendirici kremleri vardı, hala var sanırım.Hatta blogda yazısını yazmıştım o kremin de, şuradan okuyabilirsiniz.Marka son yıllarda ürün çeşitliliğini artırarak birçok yeni cilt bakım ürünü çıkarmaya başladı.Benim ilgimi çekti tabii bu durum.Özellikle kağıt maskelerini çok merak ediyordum.Bim'e bu maskeler gelince denemek için aldım.Benim aldığım içerikte olanları denedim ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim..



Bu kağıt maskeler maske kiti olarak geçiyor.Çünkü içerisinde kağıt maskenin yanında iki adet de bakım kremi bulunuyor.Paket üzerinde aşama aşama hangisinin önce hangisinin sonra yapılacağı numaralandırılmış.Birinci aşamada Maske Öncesi Etkin Bakım Kremi var.Maske uygulaması öncesinde cilde ön hazırlık olarak derinlemesine bakım yapıyor.Bu krem, temizlenmiş yüze, göz ve dudak çevresine getirmeden uygulanıyor.2-3 dakika bekletiliyor.Kremin yapısı krem-jel arası.Cildi çok iyi nemlendiriyor.İkinci adım ise kağıt maske.Maskenin kumaşı ince ve serumu jel kıvamında.Maskeyi cilde yerleştirip pürüzsüz hale getiriyorsunuz.Daha sonra 20-30 dakika bekleyip maskeyi çıkarıyorsunuz.Maske sonrasında cilt durulanmıyor.Kalan serum cilde masaj yapılarak yediriliyor.Maske nemin bir tık daha artmasını sağlıyor.Çok iyi nemlendiriyor cildi ışıl ışıl yapıyor ama yağlı göstermiyor.Hızlıca emiliyor ama çok az bir yapışkan his bırakıyor.Bu sağladığı nemden kaynaklı, yağlı bir his değil.Üçüncü adım ise Maske Sonrası Gece Bakım Kremi.Yapılan maske bakımının etkisini arttırarak gece boyunca cildin rahatlamasını ve daha canlı bir görünüme kavuşmasını sağlar.Bu kremi de maskeyi çıkardıktan sonra göz ve dudak çevresi hariç yüzün bütün kısımlarına sürüyorsunuz.Kalan kremi de cildin ihtiyacı olan bölgelere uyguluyorsunuz.Gece kremi daha yoğun yapıya sahip.Bu krem de cildi çok iyi nemlendiriyor ve cildin tamamen neme doymasını sağlıyor.Özellikle çok kuru ciltlere nem sağlama açısından başarılı olabilir.Hem kremler hem de maskedeki serumlar oldukça fazla ve artıyor bile.Ayrıca maskeler paraben içermiyor.Bu tarz içerisinde krem yada ekstra serum olan maske kitlerini, daha yoğun etki sağladığından diğerlerine göre daha çok seviyorum.Şimdi bendeki çeşitlerine de bir göz atalım.


Rahatlatıcı Aloe Vera Maske Kiti

Cildin dokusunu güçlendirir.Cildin yaşlanmasını yavaşlatır, besler ve canlandırır.Cildi nemlendirir, kuruma ve pullanmayı azaltır.Nem bakımı ile cildin elastikiyetini ve kolajen üretimini destekler.Yaşlanma etkilerini azaltır, yaşlanmaya karşı savaşır.Cilde canlılık, pürüzsüz ve ipeksi bir görünüm kazandırır.Epilasyon ve traş sonrası cildi rahatlatır.Yaşlanma belirtilerinin görünüşünü etkili bir şekilde azaltmaya yardımcı olur.Düzenli kullanımda gözle görülür etki sağlarken, günlük kullanımda cilde anında bakım yapar.Cildi derinlemesine besler ve nemlendirir.Parlak, canlı, genç bir cilt görünümünü destekler.İnce çizgi ve kırışıklıkların görünüşünde gözle görülür azalmaya destek olur.Cildi rahatlatır, nemlendirir, tazeler ve elastikiyetinin artmasına yardımcı olur.

Nemlendirme konusunda çok başarılı buldum.Benim cildimi bolca nemlendirdi ve yumuşacık yaptı.Yoğun nemlendirmeye sahip bir maske.Yatıştırma açısından da iyi diyebilirim.Genellikle cilt bakımı yaptıktan sonra yüzümde hafif kızarıklıklar olur.Bu maskeyi uyguladıktan sonra çok fazla kızarıklık yoktu cildimde.Çok yoğun olmasa da yatıştırma etkisini biraz gözlemledim cildimde.


Nemlendirici Hyalüron Maske Kiti

Cildin genç ve kırışıksız kalmasına yardımcı olur.Ciltte su tutar ve cildi nemlendirir.Cildi pürüzsüz ve esnek tutmaya yardımcı olur.Kuruma ve pullanmayı azaltır.Nem bakımı ile cildin elastikiyetini ve kolajen üretimini artırır.Yaşlanma etkilerini azaltır.Cilde canlılık, pürüzsüz ve ipeksi bir görünüm kazandırır.Yaşlanma belirtilerinin görünüşünü etkili bir şekilde azaltmaya yardımcı olur.Düzenli kullanımda gözle görülür etki sağlarken, günlük kullanımda anında cilde bakım yapar, cildin tazelenmesini destekler.Cildi nemlendirir ve yumuşaklık kazandırır.İnce çizgi ve kırışıklıkların görünüşünde gözle görülür azalmaya destek olur.Cildi nemlendirir ve tazeler.

Çok yoğun nem sağlıyor cilde.Bu nem de uzun süre kalıyor.Cildi içerden ve dışardan güzelce nemlendiriyor.Cildi ışıl ışıl yapıyor.Vaat ettiği gibi başarılı bir nemlendirme sağlıyor cilde.Bu maskenin içerisindeki serumun yoğunluğu bile diğer maskelere göre bir tık daha yoğun.Kokusunu da beğenmiştim bu maskenin.



Yoğun Bakım Salyangoz Maske Kiti

Yıpranmış ve yorulmuş cilt için etkili bakım sağlar.Cildi nemlendirir, kuruma ve pullanmayı azaltır.Nem bakımı ile cildin elastikiyetini ve kolajen üretimini artırır.Yaşlanma etkilerini azaltır, yaşlanmaya karşı savaşır.Cilde canlılık, pürüzsüz ve ipeksi bir görünüm kazandırır.Göz ve dudak çevresindeki, ve boyundaki çizgili görünüşü azaltır.Epilasyon ve traş sonrası cildi rahatlatır.Yaşlanma belirtilerinin görünüşünü etkili bir şekilde azaltmaya yardımcı olur.Düzenli kullanımda gözle görülür etki sağlarken, günlük kullanımda anında cilde bakım yapar.Cildi derinlemesine besler ve nemlendirir, cilde yumuşaklık kazandırır.Parlak, canlı, genç bir cilt görünümünü destekler.İnce çizgi ve kırışıklıkların görünüşünde gözle görülür azalmaya destek olur.Cildi rahatlatır, nemlendirir, tazeler ve elastikiyetinin artmasına yardımcı olur.

Bu maskenin de benim cildimdeki belirgin etkileri cildimi çok iyi nemlendirmesi ve ışıl ışıl yapması oldu.Ciltteki yorgunluğu, donuk ve solgun görüntüyü gideriyor.Cildi daha sağlıklı gösteren bir etkiye sahip.Bu maskenin de kokusu güzeldi ve cildimde herhangi bir tahriş yapmadı.Salyangoz içeriği benim cildime genellikle iyi gelir bu maske de cildimde başarılı etkilere sahipti.

Ben çok beğendim bu maskeleri.Özellikle yaşlanma etkilerini azaltmak ve cilde nem sağlamak için çok başarılılar.Düzenli kullanımda daha iyi sonuç alınabilir.

Maskelerin içeriklerini resimlerden inceleyebilirsiniz.

Cire Aseptine, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. maske uzmanı oldun seeen :)

    YanıtlaSil
  2. Cire Aseptine markasını duyunca hep kremleri gelir aklıma:) Maskeleri olduğunu bilmiyordum:) Mavi ve yeşil olanına bakayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı güzel ürünler çıkardılar:)Bu maskeler sık sık satılsa keşke:)

      Sil