KITKAT RUBY ÇİKOLATALI GOFRET TADIM YAZISI🍫

 


Bir çikolata yazısıyla daha buradayım:) Bu kez Kitkat gofret inceleyeceğiz.Kitkat'ın ülkemizde satılan gofret çeşitleri bildiğim kadarıyla sadece sütlü çikolata şeklinde.İki farklı çikolataya sahip duosu da satışta bildiğim kadarıyla.Arada bir de yeni çıkan farklı aromalara sahip minileri de satışta oluyor.Ama sürekli satışta olanlar genellikle sütlü çikolatalısı ve duosu diye biliyorum.Bi ara ruby çikolatalı Kitkat çıkmıştı ve o dönem çok popülerdi.Tabii ki bir çikolata sever olarak bu ürünü denemekten geri kalamazdım:) Efendim aldım, denedim, yorumlarımı da bir kenara not ettim:) Şimdi sizlerle bu yorumlarımı paylaşacağım.



Öncelikle paketin ve gofretin pembişliği, çikolata sevmesem bile kendini aldıracak kadar mükemmel:) Ürün ince gofretlerin üzerine ruby çikolatası kaplamalı.Kitkat Japonya'da oldukça popüler bir gofret markası.Orada onlarca ve akla gelmeyecek tatlara sahip bir çok çeşidi var.Ben de bir Japon arkadaşımın hediye ettiği matchalı olanı denemişim ve beğenmiştim.Farklı lezzetlerde çikolata denemeyi sevenler için Japon Kitkatları efsane görünüyor.Çeşitleri her ne kadar iştah açıcı dursa da gofret konusunda çok başarılı bulmuyorum ben Kitkat'ı.Her denediğimde gofreti bana bayatmış gibi geliyor.Hoş bir çıtırtısı yok.Yani Kitkat'a  benzer bizde Dido'nun gofretleri var ve Dido'nun gofretleri Kit Kat'a göre daha çıtır ve daha lezzetli.Bu ruby versiyonunun da gofreti klasik Kitkat gofreti gibiydi ve Dido'nun gofreti kadar çıtır değildi.Üzerindeki ruby çikolata kaplaması ise güzeldi.Ruby çikolatasının hafif ekşimsi bir tadı olur.Bu üründen o ekşi ruby çikolatası tadı geliyordu.Çok baskın bir tat değildi ama lezzetliydi.Yine de ruby çikolatası biraz daha baskın olsa daha güzel olabilirmiş.Burada da bizim çikolatalarla bir karşılaştırma yapacağım.Bir ara Dido ve Laviva'nın ruby çikolatalısı çıkmıştı.Bu çikolatalardan ruby tadı yoğun bir şekilde geliyordu ve inanılmaz lezzetliydi.Kitkat Ruby'nin lezzeti de güzel ama bahsettiğim çikolatalar kadar yoğun değil.İçindeki kreması da ruby çikolatalıydı tadından anladığım kadarıyla.Hafif bir gofret.Benim için birkaç eksisi olmasına rağmen yine de çok beğendiğim lezzetlerden oldu.



Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Kitkat çikolata yeri bende ayrıdır bu serisine mutlaka bakacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolataları güzel oluyor, gofreti bir tık geliştirmeleri lazım:)

      Sil
  2. kitkat çok severim de bunu görmemişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolatası çok lezzetliydi.Denk gelirsen denemeni tavsiye ederim:)

      Sil