RIVAL DE LOOP ROUGE POWDER ALLIK İNCELEME YAZISI🍑


Bugün sizlere çok doğal duruşa sahip bir allık önerisiyle geldim.Allık kullanmayı hatta bazen bolca uygulamayı sevsem de günlük makyajımda doğal durmasını tercih edenlerdenim.Bu fresh, daha doğal tonlara sahip allıklar ilk çıktığı zamanlarda bayağı ilgimi çekmişti ve günlük kullanmak için birkaç farklı markadan almıştım.Bu yazımda bahsedeceğim allık ise sevgili Cherijamu'nun hediyesiydi.Görür görmez hayran kaldığım bir ürün olmuştu.Rival de Loop'un Rouge Powder allığını beraber inceleyelim.



-Üründe hem tasarım olarak hem de isim olarak klasik bir tema seçilmiş.Allığın üzerindeki grafik tasarımı biraz farklı bir hava katmış tabii ürüne.

-Pudra yapıda.İnce ve yumuşak.

-Mat yapılı ve mat bitişli bir allık.Bu da allığın daha doğal görünmesini sağlıyor.

-Kolay dağıtılıyor.Cilde yapışmadan, fırçayla çok kolay bir şekilde uygulayıp eşit dağıtabiliyorsunuz.

-Pigmentasyonu orta diyebilirim.Çok yoğun renk vermiyor ama yeterli miktarda renk veriyor.Tam allıktan isteyebileceğimiz, ilk fırça değdirdiğimiz anda bizi palyaçoya çevirmeyecek kadar pigmentasyona sahip:)Bu da uygulama kolaylığı sağlıyor tabii.Ben allıklarda bu tarz pigmentasyonu daha çok seviyorum.Çok yoğun pigmentasyona sahip olduğunda kontrolü zor ama böyle orta olunca kontrol etmesi daha kolay oluyor.

-Çok hoş ve doğal bir görüntü katıyor.

-Kalıcılığı güzel.Gün boyu rengi ciltte duruyor.

-Günlük kullanıma, doğal makyajlara uyan hoş bir allık serisi.

-Uygun fiyatlı, doğal duruşa sahip başarılı allıklardan.


Ürünün bendeki rengi;

02 Hibiscus- Pembe alt tonlu açık bir şeftali rengi.Sıcak alt tonlu bir renk.Yüzde inanılmaz güzel duruyor.Şeftali tonlarında çok hoş ve doğal bir renk katıyor.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Rival de Loop markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Rengi gayet doğal ve güzel duruyor. Uygun fiyatlı olması da güzel. 😊

    YanıtlaSil
  2. Şeftali tonlarını seviyorum doğal bir duruşu var, teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
  3. seviyon sen alııkları eveet :) hibiscus çayı da ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet:) İçtim mi hatırlamıyorum ama merak ediyorum hehe :)

      Sil
  4. The color looks so beautiful! Thanks for sharing about this.

    YanıtlaSil