CHEETOS TAŞ, PATİ, MAKAS CİPS TADIM YAZISI✂


En sevdiğim atıştırmalık çikolata olsa da arada bir cips de tüketiyoum.Özellikle dizi-film izlerken cips keyfi yapmak ayrı bir güzel oluyor:) Kızartılmış, aromalı patates cipslerini tüketmeyi çok sevmiyorum.Bunların içinden sadece sade olanını tüketebiliyorum.Mısır cipslerinin tadı bana daha güzel geldiği için alacağım zaman bunları tercih ediyorum.Yine mısır cipslerinde de yiyebildiğim bir iki çeşit aroma var.Bunlardan biri fıstık diğeri de süt mısırı aroması.Ama yine bunlarda da sade olan varsa genellikle sadesini allıyorum:) Cheetos'un birkaç sene önce çıkarmış olduğu, eğlenceli temaya sahip Taş, Pati, Makas cipsini denemiştim.Yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.


Taş-Kağıt-Makas oyunundan esinlenerek hazırlanmış cipsler.Ama bunda kağıt yerine pati koymuşlar ve Taş-Pati-Makas olarak daha eğlenceli hale getirmişler.Cipslerin şekillerini de taş, pati ve makas şeklinde yapmışlar ki inanılmaz şirin olmuş.Özellikle pati olanlara bayıldım:) Böyle oyun temalı olunca cipsi sıradan bir şekilde tüketmenin yanında oyun oynayarak tüketme seçeneği de var tabii.Bu yüzden oldukça eğlenceli bir ürün olmuş.Üzerinde de oyunun kuralları yazılmış zaten:)

Süt mısırı aromalı ve fırınlanarak yapılmış mısır cipsler.Mısır cipslerine süt mısırı aroması çok yakışıyor.Bu cipslere de çok yakışmış.Cheetos'un bir tane mini süt mısırlı Shot diye cipsi var belki  bilirsiniz, tadı onunla aynı.Ben eskiden Shot olanı çok severdim ve tadı aynı çıkınca beğendim.Taş-Pati-Makas'tan çıkan cipslerin boyu Shot'taki küçük değil tabii, orta büyüklükte.Tatlı bir aromaya sahip.Süt mısırı tadının yoğun ve aşırı lezzetli olduğu harika bir aromaya sahip.Mısır cipsi olduğundan hafif gibi ama aroması yoğun olduğu için de doyurucu.Ama aromasının lezzetinden dolayı yedikçe yediren atıştırmalıklardan:)

Ben hem şekillerini hem aromasını hem de eğlenceli bir temaya sahip olmasını beğendim.Bu arada ürün bazı yerlerde hala satışta.


Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar