ETİ TOPKEK İÇİDOLU TADIM YAZISI🧁


Sağlıksız olduğunu biliyorum ama abur cubur tüketmeyi seviyorum.Genellikle tercihim tatlı hatta çikolatadan yana oluyor.Ama yeni gelen ve değişik türde olan atıştırmalıkları denemeyi de seviyorum.Hazır kekler de bunlardan biri.Farklı tarzda kek geldiyse denemeyi, çayın yanına almayı severim ama aralarından bazıları tat olarak daha iyi olduğundan sıkça tercih ettiklerimden oluyor.Eti Topkek de bunlardan biri.Diğer keklere göre biraz daha fazla seviyorum.Geçtiğimiz senelerde Topkek İçidolu diye bir seri çıkardı.Bu yazımda sizlere bu atıştırmalığı anlatacağım.


İçerisinde 11 adet mini kek bulunan bu seride iki çeşit bulunuyor.Bir tanesi içi çilek dolgulu, keki kakaolu olan diğeri ise içi limon dolgulu, keki haşhaşlı olan.Eti Topkek'in kekinin dokusu ve lezzetini çok sevdiğimden bu yeni seriyi de denemek istedim.Ben Topkek'te özellikle kakaolu olanı sevdiğimden en çok çilekli kakaoluyu merak ettim.Ama limonlu haşhaşlı da atıştırmalıklar arasında oldukça orijinal bir lezzet gibi durduğundan onu da deneyeyim dedim.Öncelikle keklerinden bahsedeyim.Oldukça mini boya sahipler, neredeyse lokmalık diyebilirim.Şekilleri de çok sevimli.Orijinal Topkek gibi yumuşak bir keke sahip.İç dolgularının miktarı ne fazla ne az, tam kararında.Şeker oranı güzel.Çilekli kakaolu olanın kekini kakao sevdiğimden daha çok beğendim.İç dolgusundaki çileğin lezzeti ve aroması da güzeldi.Biraz çilek reçeli tadını anımsatıyordu.Limonlu haşhaşlı olanın keki de güzel ve hafifti.İç dolgusundaki limon sosunun ekşi ve tatlı dengesi iyiydi.Ama benim damak tadım kakao ve çileğe daha yatkın olduğundan çilekli olanı daha çok beğendim ve aralarından da tekrar tekrar aldığım çilekli olan oldu.Daha hafif, farklı ve ekşimsi tatlar sevenler için limonlu daha iyi bir seçim olacaktır.Benim sevdiğim bir atıştırmalık oldu.İlk keşfettiğimde sıkça alıyordum.


Keklerin içerik listelerini yukarıdaki resimden inceleyebilirsiniz.



Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. yaa ben de tatlıcı, kakao, süt filan en sevdiğim :) nutella ise en iyisiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılırım:D Torku Banada'yı bir dene derim:)

      Sil