NYX WICKED LASHES TAKMA KİRPİK İNCELEME YAZISI🖤


Takma kirpik, makyaja çok yakıştırdığım ama kullanamadığım bir makyaj tamamlayıcısı.Bazen çok güzel uygulama yapıyorum ama kirpik yakışmıyor bazense hiç takamıyorum.Ama çoğu zamanlar yakışmadığından kullanamıyorum.Özelllikle günlük makyajda yada gündüz kullanacağım makyajlarda bende bir garip durduğunu fark ettim.Ama yine de denemeye devam ediyorum:) Bu yazımda denemiş olduğum takma kirpiklerden biri olan NYX Wicked Lashes'ı anlatacağım sizlere.



-Gerçek saç kılından üretilmiş bir çift takma kirpik.Kıllar gerçekten de oldukça doğal duruyor ve yapıları da ince.Rengindeki siyahlığın yoğunluğu ise güzel.

-İçinden kirpik yapıştırıcısı çıkmıyor.

-Kullanımı; takma kirpiklerin dip kısmına boydan boya kirpik yapıştırıcısı uygulanır, mümkün olduğu kadar kirpik hizasına yakın yapıştırılır.Çıkarırken de dışardan içe doğru kirpikleri yavaşça çekebilirsiniz.

-Aslında paket içerisine eğimli şekilde yerleştirilmiş kirpikler ama çıkardığınızda şekli bozuluyor.Bu eğimli şekli sabit olmadığından kirpik hizasına yerleştirmek zor oluyor.Bunun için kirpiğe yapıştırıcı uygulamadan önce kirpiği U şeklinde kıvırıp bir müddet bekletmenizi tavsiye ederim.Böyle uygulaması daha rahat oluyor.

-Bendeki kirpiğin modeli WL03 Tease.Kirpiklerin şekli kıvrımlı ve kılların boyu çok uzun.İç kısımda kalan kirpiklerin boyu bir tık daha kısa, orta kısmından dışa doğru biraz daha uzun ve bu kısımların boyu eşit.

-Kılların sıklığı ise orta.Çok yoğun değil ama seyrek de durmuyor.

-Benim gözlerim küçük ve bu kirpikler benim gözlerimde acayip büyük ve uzun durdu.Günlük olarak kullanmaya çalıştım ama hiç yakışmadı.Zaten genel olarak takma kirpiği çok yakıştırmıyorum kendime ama bu ürün bayağı bayağı belli oluyordu.

-Göz üzerinde çok doğal durmuyor.Ben acaba uygulama şeklini değiştirsem daha doğal durur mu diye farklı bir teknik denedim ama çok büyük olduğundan asla doğal durmadı.Aslında pakette baktığınızda çok doğal bir duruşu var ama benim kirpiklerimde çok fazla durdu.Küçük gözlerde hoş durmayabilir ama iri gözlere yakışabileceğini düşünüyorum.

-Biraz ağır bir his de oluşuyor gözlerinizin üstünde.Bu da gün içinde rahatsız edebilir.

-Kirpikler makyajsız kesinlikle güzel durmuyor.Doğal olmadığı bayağı belli oluyor.Makyajlı denediğimde de makyajı özel gün makyajı gibi gösterdi.

-Çok anlaşamasak da yine de özel gün makyajları için koleksiyonumda tutacağım bir ürün.




NYX, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Takma kirpik kullanımı zor olsa gerek. 😊

    YanıtlaSil
  2. nyx bir tanrıça wicked da kötü şeytani filan demek :) demekki çok siyah yapıyooo ya daaa büyücü gibi oluyoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli ve eğlenceli bir bakış açısı:)

      Sil