BELGIAN %50 DARK CHOCOLATE TADIM YAZISI🍫


Çikolatayı sevdiğimi bilen arkadaşlarımdan bazen denemediğim çikolata hediyeleri alıyorum:) Sevdiğim bir atıştırmalık olduğundan denemesi oldukça keyifli oluyor farklı ürünleri.Aslında genellikle sütlü çikolata yiyorum, damak tadıma daha uygun oluyor ama bazen daha yoğun kakao tadı istediğimde bitter çikolata yemeyi de seviyorum.Ayrıca bitter çikolataların kahvenin yanına daha iyi gittiğini düşünüyorum:) Arkadaşımdan da böyle bir çikolata hediye gelmişti ve tadım yazısını sizlerle paylaşmak istedim.


%50 kakao içeren bitter çikolata.Belçika yapımı olduğundan ve Belçika da çikolatalarıyla ünlü bir yer olduğundan çikolatası efsane görünüyordu.Bu arada paketini de hediye paketi gibi tasarlamışlar, hediye vermek için güzel bir tasarım olmuş:) 100 gramlık bir ürün ki benim gibi çikolata sevenler için güzel bir miktar:) %50 kakao oranı oldukça iyi.Aslında daha yoğun, %60-%80 kakao içeren bitter çikolatalardan da denemiştim, onlara göre oranı az olmasına rağmen çikolata yoğun bir bitter tadına sahip.Ama acı bir bitter tat değil bu.Kakao tadını yoğun bir şekilde alıyorsunuz.Tamamen çikolata tadına sahip.Bu yüzden çikolata severler için oldukça başarılı bir ürün olmuş.Çok yumuşak bir çikolata değil.Ben kıvam açısından yumuşak olanları daha çok seviyorum.Yine de kahvenin yanına güzel gidiyor.Tadı, kakao yoğunluğu ve bitter aroması oldukça başarılı ve lezzetli bir çikolata olmuş.%50 oranla farklı bir üretim yerine sahip olan çikolatadan bu kadar güzel bir bitter tadı alınabilir mi bilemiyorum ama sanırım bu çikolata Belçika yapımı olduğundan oldukça başarılı yapılmış.Güzel bir lezzeti vardı ama sanırım benim için Eti'nin bitterinin tadını geçemedi:)


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. belçika çikolataları süper oluyoo :)

    YanıtlaSil
  2. Pek çikolata tüketen biri değilim. 😊 İnceleme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çikolatayı aşırı seviyorum, yerken aşırı mutlu oluyorum😊 Bu aralar daha doğrusu 1 Mart'tan beri yemeyi bıraktım, rozasea yüzünden. Bir süre düzelene kadar yemeyeceğim. Afiyet olsun😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de:)Geçmiş olsun.Teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Çikolataya hiç hayır diyemem 🍫🍫🍫

    YanıtlaSil