DEWYTREE KAĞIT MASKE İNCELEME YAZISI🐍


Maske incelemelerinden devam ediyoruz.Kağıt maskeler, her zaman dediğim gibi hızlı ve çoklu etkiden dolayı en sevdiğim cilt bakım ürünlerinden.Bugün bir Kore cilt bakım markası olan Dewytree'den oldukça ilginç bir kağıt maske inceleyeceğiz.Klasik kağıt maske tasarımından bir tık farklı olan ve sanırım bu zamana kadar blogda anlatmadığım bir içeriğe sahip olabilme ihtimali olan bu maskeyi incelemesi oldukça keyifliydi ve anlatmak da bir o kadar eğlenceli olacak.Sizi daha fazla merak ettirmeden ürünü anlatmaya başlayayım.



-Kalın bir kumaştan yapılma bir kağıt maske.Şekli de yüze oturuyor.Hatta göz kapaklarına denk gelen bir bölüm bile yapmışlar.Gözleriniz kapalı bir şekilde göz kapaklarınıza da maskeyi uygulayabilirsiniz.

-Cilde uygulandıktan sonra 10-20 dakika tutup çıkarmak yeterli oluyor.Kalan serumu da cildinize yediriyorsunuz.

-İçerisinde 30 mllik ürün var.Oldukça fazla.Tek kullanım sonrasında bayağı serum kalıyor.Böyle olunca ben günlük cilt bakımım için serum gibi kullanıyorum yada tekrar bir maske yapmak için kullanıyorum bu serumu.Bu maskeden artan da uzun süre maske yapmak için yetmişti.

-Serumunun yapısı yoğun.

-Kokusu çok güzel.

Maskenin denediğim çeşidi;

Dewytree Premium Syn-Ake Black Maske

Kırışıklık görünümünü etkili bir şekilde azaltmaya yardımcı olur.Nem oranı yüksek, ipeksi ve yumuşak bir cilt elde etmenize yardımcı olur.Sanırım bu tek çeşidi olan bir maske.Aradığımda Dewytree'nin Premium Syn-Ake maskesi tek ürün olarak çıkıyor.Yani bir seri şeklinde değil anladığım kadarıya.Adından da anlaşılacağı gibi siyah bir maske.Siyahlığı cilde asla bulaşmıyor.Daha önce bir siyah maskede bu tarz bir problem yaşamıştım ama bunda kesinlikle öyle bir sorun olmadı.Syn-Ake isminden yola çıkarak yılandan elde edilen bir içeriğe sahip olabileceğini düşündüm ama bunun hakkında kesin bilgiye ulaşamadım.Emin olmamakla birlikte içeriğindeki ürünlerden birkaçı yılandan elde edilerek yapılmış olabilir.Keza Kore maskelerinde kullanılan bir içerik:) Maskenin serumu cilt tarafından hemen emiliyor.Cilt üzerinde yapış yapış bir his bırakmıyor.Cilde çok güzel bir nem sağlıyor ve cildin daha sağlıklı ve parlak görünmesine yardımcı oluyor.

Etkilerini beğendiğim bir maske olmuştu.Şu an hala satışta ve sanırım indirim de var.

Dewytree markası, hayvanlar üzerinde deney yapmadıklarına dair herhangi bir açıklama yapmamış.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Güzel bir maskeye benziyor. Öneri için teşekkürler. 😊

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır maske yapmadığımı farkettim. Teşekkürler tavsiye için ☺️

    YanıtlaSil
  3. Bu maskeyi kızıma söyleyeyim. Epey güzel bir ürünmüş. Kızım meraklıdır maskelere de. :)
    Deneyip bizimle paylaştığınız için sonsuz teşekkür ediyorum. Var olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım keyifle kullanır:)Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için:)

      Sil
  4. piki bunu da unutmayıız :)

    YanıtlaSil
  5. böyle maske ile misafir karşılamalı hihi :)

    YanıtlaSil