SNP ICE BEAR KAĞIT MASKE İNCELEME YAZISI🧸


SNP, sevdiğim Kore üretimi kağıt maske markalarından biri.Çeşit çeşit maskelere sahip.Bunlar değişik içeriklerde ve temalarda oluyor.Orijinal temalara sahip ve popüler içerikleri barındıran birçok maskeye sahip.Daha önce bir serisini blogda incelemiştim, yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.Bu arada blogda bol bol kağıt maske incelemeleri yapıyorum.Bunlara blogda 'kağıt maske dosyası' etiketinden ulaşabilirsiniz.Bu yazımda SNP markasından Ice Bear Kağıt Maskeleri inceleyeceğiz.



Bu kağıt maskeler anladığım kadarıyla kutup ayıları teması seçilerek yapılmış.Maske paketlerinin şekli ve çizimleri ayıcık şeklinde.Şirin tasarıma sahipler.İsmi Ice Bear şeklinde olunca serinletme, ferahlatma etkilidir diye düşündüğüm bir seriydi ama açıklamalarında buna dair bir bilgi görmedim.Maskelerin dış tasarımındaki ayıcıklar maskenin kendisine de eklenmiş.Maske kağıtlarının üzerinde paket renginin aynısı olan ayıcık çizimleri bulunuyor ve çok şirin duruyor.Benim denediğim çeşitlerine bakalım.


Charcoal Mask

Kömür içerikli, gözenek bakımı için oluşturulmuş içeriğe sahip kağıt maske.Maskenin kağıdı siyah renkli ve kumaşı kalın.Serumu ise yoğun yapılı jel kıvamda.Cildi çok iyi nemlendiriyor ve bu nem uzun süre kalıyor.Cildin elastikiyetini arttırıyor.Gözenekleri sıkılaştırma konusunda başarılı.Bunların yanında cildi ferahlatma etkisi de fark ettim.Bu açıdan sıcak havalarda hem bakım yapmak için hem cildi ferahlatmak için tercih edilebilecek güzel bir ürün.Kalan serum da makyaj bazı olarak kullanılabilir, bu konuda da başarılı.


Cica Mask

Cica içerikli, cildi yatıştırmayı vaat eden bir maske.Bu maskenin ise kumaşı beyaz renkliydi ve kömürlüye göre bir tık daha ince kumaşa sahipti.Cildi çok güzel nemlendiriyor.Ciltte yapış yapış his bırakmıyor.Ciltteki kızarıklığı hafif şekilde bir azaltma etkisi var.Bunun yanında benim cildimdeki kuruluğu ve tahrişi giderdi.Yalnız tahrişi az miktarda azalttı diyebilirim.Bir de bu maskede de ferahlatma etkisi oldu fakat kömürlüye göre bir tık daha azdı.

Seriden denediğim maskeler güzel etkiye sahipti, beğendim.

SNP markası, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasında yer almaktadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar