WATSONS EXPRESS KAĞIT MASKE İNCELEME YAZISI⏰


Maske incelemelerimize devam ediyoruz.Bu yazımda yine Watsons'tan bir kağıt maske inceleyeceğiz.Watsons kağıt maske konusunda gerçekten harika çeşitlere sahip ve genellikle de çok başarılı çıkıyor.Benim memnun kaldığım cilt bakım ürünlerine sahip.Bir de hayvan deneyi yapmadıklarını açıkladıkları için de çok mutlu oldum.Markadan alışveriş yapmayı bırakmıştım, şimdi gönül rahatlığıyla alabilirim.Bu yazımda bahsedeceğim maske Watsons Express Mask olarak geçiyor.Beraber bakalım özellikleri ve etkileri nelermiş.



-Hızlı, 3-5 dakikada cildinize bakım yapan ve cildinizi makyaja hazırlayan maske olarak geçiyor.

-'3 dakika içinde güzellik beni çağırıyor' diye bir slogan yazmışlar paketin üzerine:) Sabah hızlıca cildinizi makyaja hazırlayabilir veya gece yatmadan önce hızlı bir SOS bir cilt bakımına ihtiyaç duyduğunuzda kullanabilirsiniz.

-Maskenin kumaşı Japon üretimli maske kumaşına sahip.İnce ve çevre dostu yapıda.Serumun cilde emilimini artırır diyor.

-Paraben, renklendirici ve alkol içermez.

-Bu zamana kadar birçok kağıt maske kullandım ama sanırım bu kadar hızlı etki vaat edenini ilk kez denedim.Gerçekten bazı durumlarda hızlı ve etkili cilt bakımına ihtiyaç duyuluyor.Kağıt maske de bunun için birebir ama onda da genellikle en az 15 dakika beklemek gerekiyor.Bu maske cilt bakımında zaman tasarrufu için müthiş bir buluş olmuş:)

-Kağıdı gerçekten incecik.Ağırlık yapmıyor ve serumun daha çok cilde aktarılmasını sağlıyor.Tüm cildi kaplıyor.

-3-5 dakika bekletilip çıkarıldıktan sonra kalan ürün masajla cilde yedirilince gerçekten hızlı etki ettiğini gözlemliyorsunuz.

-Maske içerisinde 10 ml serum var.Aslında daha fazla seruma sahip maskeler de denedim ama bu maskenin kağıdı ince olduğundan serum oldukça fazla görünüyor.

-Serumun yapısı ince.

-Maske hızlı etki ediyor ama etkisi uzun süre kalmıyor ciltte.Ama çabuk bir cilt bakımı vaat ettiğinden bu durum normal geldi bana.

-Kokusu da meyveli.

-Hız ve zamandan tasarrufu, ayrıca etki açısından bu maskeleri  beğendim.

Benim denediğim çeşitlerine de bir bakalım.


Nemlendirici Yüz Maskesi

İçeriğindeki hindistan cevizi yağı ve hyaluronik asit ile kolay ve hızlı bir şekilde cildi nemlendirmeye yardımcı olur.Maskeyi çıkardıktan sonra kalan serumu cilde yedirdiğinizde bile cilt bayağı nemli kalıyor.3 dakika içerisinde 15-20 dakikalık maskeler kadar etkili nemlendiriyor.Kuruluğu gideriyor.Ama cilt zamanla nemi emiyor ve sağladığı nem uzun süre kalmıyor.Bu maske uygulamasından sonra üzerine fondöten uygulamıştım.Fondötenin pürüzsüz görünmesini ve daha güzel durmasını sağlamıştı.

Canlandırıcı Yüz Maskesi

İçeriğindeki üzüm çekirdeği yağı ve adenozin ile kolay ve hızlı bir şekilde cilt görünümünü canlandırmaya ve enerji vermeye yardımcı olur.İçerik açısından bu maske bir tık daha iyi.Üzüm çekirdeği ve adenozin içerikleri hücre yenileyici ve enerji verici etkilere sahip.Bu yüzden soluk, canlı bir görünüme ihtiyacı olan yada yaşlanma belirtileri göstermeye başlayan ciltlerin kullanımı için daha iyi olacaktır.Zaten ürünün diğer isimleri de yaşlanma karşıtı ve genç görünüm destekleyici olarak geçiyor.Serumu cilt tarafından hızlı emilen bir maske.Uygulama sonrasında neme doymuş bir cilt sağlıyor.Cilde ışıl ışıl ve sağlıklı bir görüntü katıyor.Ciltte yapış yapış bir his bırakmıyor.

Maskelerin içeriklerini yukarıdaki son resimden inceleyebilirsiniz.

Watsons, hayvanlar üzerinde deney yapmadığını açıkladı.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ben bu tür maskeleri çok yapıyorum hemen kaydettim kozmetik marketine gidince şans vereceğim. :)

    YanıtlaSil
  2. meyve, hindistan cevizi, üzüm çekirdeği oh oh :)

    YanıtlaSil