SNP ANIMAL MASK İNCELEME YAZISI🐼


Hayvan desenli kağıt maskeler ilk çıktığında, Koreli güzellik blogu sahipleri tarafından gösterildikleri zaman bu maskeleri acayip tatlı bulmuş ve çok merak etmiştim.Çok kısa süre içerisinde ülkemize de geldi bu maskeler ve satışı başladı.SNP markası, maskelerini sevdiğim bir marka ve hayvan desenli maskeleri ilk bu markadan deneme şansım oldu.Maskenin özelliklerini ve bendeki etkilerini de bu yazımda paylaşmak istedim.


-SNP Hayvan Desenli kağıt maskeleri cildinizi aydınlatmak, nemlendirmek ve tazelemek için kullanabilirsiniz.

-Animal maskelerin farklı hayvanları tema alan ve ayrı etkilere sahip çeşitleri var.Üzerinde resmi olan hayvanın deseni maske kağıdına da çizilmiş.Yüzünüze uyguladığınızda bir panda yada bir kaplan maskesi takmış gibi oluyorsunuz:) Kullanması oldukça eğlenceli bir maske yani:)

-Maskelerin kumaşı oldukça kalın.Kağıt gibi yapısı var.

-İçerisindeki serumun yapısı ise ince.

Benim denediğim çeşidine de bir bakalım.


Animal Panda Whitening Mask- Donuk ve pürüzlü cildi tazeler, aydınlatıcı enerjisiyle ışıltı ve yumuşaklık sağlar.Bu, üzerinde panda deseni olan maskeden:) Uygulayınca çok sevimli duruyor:) Cildi çok güzel nemlendiriyor ve ciltte yumuşacık bir his bırakıyor.Cildi ışıl ışıl yapıyor.Cilde anında beyazlatma etkisi sağlıyor.Bu maskeyi kullandıktan sonra cildimin pürüzsüz, parlak ve taze göründüğüne dair yorumlar aldım.Bu konularda çok beğendim maskeyi ama ilerleyen zamanlarda biraz kızarıklık ve sivilcelenme yaptı.Bir de renk eşitleme konusunda etkisi olmadı.Beyazlatma etkisi de uzun süre kalmadı.Bunların dışında kokusu limon gibiydi.İlk etkileri güzel olsa da sonradan yaptığı tahrişten dolayı tekrar almayacağım.

Ürünün içeriğini yukarıdaki resimden inceleyebilirsiniz.

SNP, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.
 

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Thanks for highlighting this!

    YanıtlaSil
  2. ayy panda ise güzeldir o zamansaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü denemek istiyorum. Bu arada desenli maskeler bana çok komik geliyor. :D

    YanıtlaSil
  4. Kağıt maskeleri çok seviyorum ve kullanıyorum😊 Bu markayı ve maskeyi bilmiyordum, almak istediğim zaman bakayım bu maskeye😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskeleri çok güzel bir marka.Diğer cilt bakım ürünlerine de bakılabilir:)

      Sil
  5. Çok şirinler gerçekten de 😊

    YanıtlaSil