NATURALOVE ŞEKER TEMALI MAKYAJ FIRÇALARI İNCELEME YAZISI🍬


Bim marketlere gelen koleksiyon makyaj ürünlerinden dikkatimi çekenlerden biri şeker temalı makyaj fırçaları oldu.O hafta sanırım indirim teması tamamen şekerdi ve her şeyin şekerli halleri satılıyordu:) Uzun zamandır bu tarz indirime giren ürünler çok ilgimi çekmiyordu ama şeker temalı makyaj fırçaları hoşuma gitti.Fırça makyajda sık sık lazım olan şey zaten:) Fiyatı uygun olunca da alıp denemek istedim.Ürün hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim bu yazımda.


-Seride sadece bu fırçalar mı vardı bilmiyorum ama ben bir tane allık fırçası, bir tane de ikili far fırça setinden almıştım.

-Tasarımları gerçekten çok şirin.Saplarının içerisine rengarenk pasta süsü şekerleri gibi şeyler koymuşlar ve çok tatlı duruyor:)

-Fırçaların kılları da sapları da oldukça kaliteli duruyor.Çok fazla deformasyon olmuyor.

-Kılları da oldukça yumuşak ve sık.Cilde zarar vermiyor uygulama yaparken.

Bir de fırçaları ayrı ayrı inceleyelim.


Allık Fırçası:

Açılı ve sık kıllı bir fırça.Boyutu allık uygulamak için ideal.Nemli cildin üzerine bu fırçayla allık uygulaması yapılınca allık olduğu yere yapışıyor ve kolay ve eşit bir şekilde dağıtmıyor allığı.Nemden kaynaklı bir sorundur diye allık uygulaması yapacağım kısma pudra uyguladıktan sonra allık uyguladım bu fırçayla ama yine uyguladığı bölgeye allığı yapıştırdı ve  çok iyi dağıtamadı.Kolay bir şekilde dağıtmıyor allığı ve bitişinde de allık görünümü eşit durmuyor.Maalesef dağıtma konusunda beğenmedim ki zaten allık fırçasının yapması gereken tek şey bu😄Açılı olduğundan dolayı bronzerı da güzel uygulayabilir diye düşündüm ama eşit dağıtmadığından bronzer leke gibi kalır diye denemedim açıkçası.


İkili Far Fırçası:

Bu setten de bir tanesi daha küçük ve oval diğeri ise yassı ve oval şekilli iki far fırçası çıkıyor.Ucu daha küçük ve oval olan fırça daha çok derinlik katmak, göz makyajına detay vermek ve alt kirpik diplerini renklendirmek için kullanılabilir.Bu işlemlerde çok başarılı ama ben bir de far dağıtmak ve farı direkt uygulamak için de kullandım.Bu konularda da çok başarılıydı.Farı uygulanan yere yapıştırmadan çok güzel ve eşit bir şekilde dağıtıyor.Yassı olan far fırçası ise far uygulama ve dağıtmak için ideal.Oldukça kolay bir şekilde dağıtıyor.Farı eşit bir şekilde sürüp dağıtıyor ve hoş bir görünüm katıyor.Uygulama yaparken de farın pigmentasyonunu azaltmıyor.Allık fırçasını sevemedim ama far fırçalarını çok beğendim, çok kullanışlılar.


Naturalove markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Renkli fırça kısmı çok tatlı. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ben de o kısımlarını beğendiğim için aldım🤭

      Sil
  2. Çok şirinler, tam bayram şekeri olmuşlar 👍👏👏😊🌺

    YanıtlaSil
  3. Allah'tan benim kızım görmemiş bu ürünleri BİM'de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tasarımlar yaptıklarında maalesef dayanamıyoruz bazen:)

      Sil
  4. süs olarak alınır yaa bunlar sahiden de :)

    YanıtlaSil