RIVAL DE LOOP JUMBO LIPSTICK İNCELEME YAZISI🖊


Merhabalar~ Nasılsınız? Umarım herkes iyidir.Haftada 4 gün yazı yazınca selam vermeyi ve hal hatır sormayı unutuyorum bazen.Umarım sağlığınız, keyfiniz yerindedir:)

Bugün Rossmann'ın popüler markalarından biri olan Rival de Loop'un Jumbo Lipsticklerini inceleyeceğiz.Rival de Loop, uygun fiyata birçok makyaj ve cilt bakım ürünü seçeneği olan bir marka.Benim markadan alışveriş yaptığım dönemlerde birçok ürünü ilgimi çekiyordu.Her ürününden memnun kaldım diyemem ama bazı ürünleri güzel oluyor.Bu Jumbo Lipstickleri de gördüğümde ilgimi çekmişti ve denemek için aldım.Çok nadir de olsa ara ara kullanıyordum ama son zamanlarda biraz daha fazla kullanıp inceleme şansım oldu.Yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.


-Kalem tipinde, kalın ruj.Kapaklı ve çevrilerek açılan asansörlü tasarıma sahip.Ambalaj renkleri de içerisindeki ruj renkleriyle aynı.

-Yapısı yoğun ve oldukça nemli.Yabancı güzellik bloggerlarının bu tarz ürünler için kullandığı 'buttery' forma birebir uyan bir yapıya sahip.Gerçekten tereyağı gibi bir kıvamı var ve sürdükçe de eriyor gibi.Bu yapısından dolayı da kolay uygulamaya sahip.

-Yapı olarak çok güzel, ben beğendim.Hatta bu yapıyı son zamanlarda trend olan 'juicy lipsticklerin' yapısına benzettim.

-Pigmentasyonu yapılarına göre yüksek.Rengini tam veriyor ama dudak rengini tamamen kapatmıyor.

-Duruşu nemli ve parlak.Aynı zamanda rengini de bayağı belli ediyor.Bu duruşu da az önce bahsettiğim juicy lipsticklerin duruşu gibi.

-İçerisinde sim türünden ışıltı barındırmıyor.

-Yapısından dolayı kalıcılığı az.Nemli yapılı bir ürün olduğu için bulaşıp silinebiliyor.Gün içinde tazeleme istiyor.

-Kokuları renkten renge değişiyor mu bilemedim ama 04 rengi daha şeftali gibi kokarken 02 numarasında kimyasal bir koku var.

Rujların bendeki renklerine de bir bakalım.


02 Nude Shine- Soğuk alt tonlu açık lila rengi.Ben daha koyu bir renk bekliyordum ama dudakta çok açık tonlarda duruyor ve biraz sırıtıyor renk açıkçası.Ayrıca renk açık olduğu için de dudakta biraz parça parça duruyor ve bu da hoş bir görüntü katmıyor.Bu rujlarda en merak ettiğim ve sık kullanmak istediğim renk buydu ama maalesef duruşunu beğenmedim.

04 Rusty Caramel- Çok canlı bir şeftali turuncusu rengine sahip.Tam sürerek kullandıldığında çok canlı duruyor ve ben bu şekilde kullanamadığımdan hafif sürüp dağıtarak kullanıyorum.



Rival de Loop markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair kesin bilgiye ulaşamadım.(Güncel şekilde kontrol ediyorum)

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Teşekkürler paylaşımınız için....

    YanıtlaSil
  2. rossman çok sevdiğim yerlerden :) şu çamaşır makinasi mendillerini hep ordan alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolaşması keyifli oluyor:) Kozmetik dışındaki ürünleri de çok güzel:)

      Sil
  3. Şeftali tonundan bence güzel far olur:)

    YanıtlaSil
  4. İkisi de çok hoş, özellikle de 04 🥰

    YanıtlaSil
  5. 02 numara keşke paketindeki renk olsaymış :(

    YanıtlaSil