FLORMAR HEARTY BAKED BLUSH İNCELEME YAZISI🧡

 


Allık, makyajın önemli parçalarından biri bence.Makyajı daha sıcak, canlı ve renkli gösteriyor ve sanki makyajı allık tamamlıyormuş gibi geliyor bana.Bir baz ten makyajı yapılmasa bile sadece allık cilde oldukça sağlıklı ve hoş bir görüntü kaabilir.Benim de kullanmayı en sevdiğim makyaj ürünlerinden biridir allıklar.Hemen hemen her çeşidini kullanmayı seviyorum.Ama elimde toz allıklar daha fazla bulunuyor.Denemiş olduğum alıklardan biri olan Flormar Hearty Baked Blush'ı anlatacağım bugün sizlere.


-Zengin pigment yapısına sahip olan lüks ve mikronize yapıdaki Hearty Baked Blush, terakota seramikleri üzerinde fırınlanmış olup, doğal görünümü bozmadan birkaç kat halinde uygulanabilir.Olağanüstü ışıltı ve ipeksi yumuşaklıkta bir sonuç veren bu ürün, yanaklarınızın gün boyunca sağlıklı ve parlak görünmesini sağlar.Ürünü, orta örtücülük için kuru şekilde, yoğun ve tam örtücülük için ise nemli şekilde uygulayız.

-Tasarımını beğendim, sade ve güzel.İçerisinde minik bir ayna var.Tasarımı için seçilen renk de çok güzel olmuş.

-Pudra formda, yapısı yumuşak ve ince bir allık.

-Kolay ve eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.

-Kuru haliyle uygulandığında pigmentasyonu orta.Çok yoğun renk vermiyor.

-Yüzde hem ışıltılı hem de renk olarak doğal duruyor.Daha çok doğal bir duruşu var diyebilirim.İnanılmaz güzel bir duruşu var yüzde.

-Nemli şekilde de uygulanabildiğini biraz geç keşfettim ama bu şekilde de denedim allığı.Ben uygulama yapacağım fırçayı nemlendirip allığa sürerek nemlendirdim ürünü.Bu şekilde allığın pigmentasyonu gözle görülür şekilde, kat kat arttı.Likit allık gibi etki sağladı.Bu şekilde de çok kolay ve eşit şekilde dağıldı.Renk vermesinin yanı sıra hoş, nemli bir ışıltı kattı.Bu şekilde nemli kullanılınca yüze daha hoş bir görüntü sağladı kuru haline göre.

-Kalıcılığı çok başarılı değil.Tüm gün, uzun süre kullandığınızda üründe azalma oluyor.

-Çok güzel bir allık.Hem kuru hem de nemli uygulamada yüzde duruşunu çok beğendim.

Ürünün bendeki rengine de bir bakalım;


01 Fresh Coral- Hafif pembelik içeren şeftali tonlu bir renge sahip.İçerisinde altın rengi ışıltılar bulunuyor.Çok hoş bir renk.



Ürünün içeriğini yukarıdaki resimden inceleyebilirsiniz.


Flormar, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar