DISNEY MICKEY MOUSE LIP GLOSS İNCELEME YAZISI🐹

 


Konsept kozmetik ürünlerini, etkilerine çok fazla bakmadan makyaj koleksiyonuma eklediğim zamanlar oluyor.Bazılarının etkilerini çok beğensem de bazılarını da süs olarak aldığımı fark ediyorum kullandıktan sonra:) Bu konsept merakım dönem dönem değişebiliyor.Mesela bir dönem Minnie Mouse temalı ürünlere bayılıyordum ve bu temada çıkan ürünleri takip ediyodum.Daha önce bu temaya ait birkaç ürünü blogda paylaşmıştım.Bu yazımda ise Kiva markasının ürettiği Disney Mickey Mouse Lip Gloss olarak geçen bu ürünü anlaacağım.


-Ürün Mickey Mouse temalı olsa da bana yine Minnie'yi de anımsattığı için Minnie koleksiyonuma dahil ediyorum kendisini:)

-Tasarımı inanılmaz şirin.Ürün üzerinde birçok Mickey çiziminin olmasının yanı sıra kapağını da Mickey'nin kulakları şeklinde tasarlamışlar.Zaten ürünü alma sebeplerimden biri bu tasarımı bir diğeri de şeffaf gloss olmasıydı.

-Ürün üzerinde Super Matte Liquid Lipstick yazıyor ama ürün bir lip gloss.Basım hatası olabilir yada bu rengi de bu ürün kategorisi içerisine dahil etmiş olabilirler.

-Ürünün yapısı çok yoğun ve ağır.Biraz tuhaf ve yapışkan bir yapıya sahip.Ağır yapılı olmasına rağmen ilk katta yoğun bir parlaklık vermiyor.Bu biraz aplikatörünün küçüklüğünden de kaynaklı olabilir.Çünkü tüm dudağa tek kat ürün uygulamak için 4-5 kez aplikatörü ürüne batırmanız gerekiyor.Aplikatöre çok yoğun ürün gelmiyor.Dudaklara yoğun bir parlaklık vermiyor.

-Dudakta yoğun olmayan hafif parlak bir duruşa sahip.

-Güzel bir sonuç almak için kat kat uygulama yapmak gerekiyor.

-Dudakta yapış yapış bir his bırakıyor.

-Bir ruj üzerine uygulandığında rujun kalıcılığını artırıyor.

-Rengi Clear ve herhangi bir renk ve ışıltı içermeyen şeffaf bir lip gloss.

-Kalıcılığı iyi.Çok yoğun bir parlaklığa sahip olmamasına rağmen yapısı uzun süre kalıyor.Parlaklığı zamanla azalıyor.

-Etkilerini sevmesem de tasarımı için iyi ki almışım dediğim ürünlerden oldu.





Kiva markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.Daha doğrusu Kiva adlı bir makyaj markası var ve deney yapmıyor ama bu ürünle aynı firmalar mı bilemiyorum.

Bu yazı reklam değildir. 

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. 4 yaşındaki kızım pek meraklı böyle şeylere. Bu sayfayı görmesin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç yaşında olursak olalım maalesef böyle şirin şeyler ilgimizi çekiyor:)

      Sil
  2. bu şirinlik alınır tabisi :)

    YanıtlaSil
  3. Şeffaf glosları seviyorum. Bu ürünün tasarımı çok tatlı ve ben de görsem alırdım kesinlikle😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak makyajı için kurtarıcı ve doğal bir ürün kesinlikle:)

      Sil