FLORMAR MAT VELVET MATIFYING FOUNDATION İNCELEME YAZISI🖤


Bir dönem uzun süreli kullanabileceğim bir fondöten arayışına girmiştim.Birçok tavsiye edilen fondöteni araştırdığım bir dönemdi.Hatta bir tane olsun o fondötenle devam edeyim diye düşünüyordum.O dönemde bulup merak ettiğim fondötenlerden biri de Flormar'ın Mat Velvet fondöteniydi.Kullananların bazıları tarafından çok övülen bir fondötendi.Ayrıca cildim karma-yağlı olduğundan cilt tipime de uyacağını düşünerek aldığım bir fondöten oldu.Bu yazımda sizlere ürünün özellikleri ve yorumlarımdan bahsedeceğim.


-Etkileyici bir uygulama yöntemiyle ve yeni, yarı-akışkan formülü ile kusurları gizler, cilt tonunu eşitler ve yağsız, mükemmel pudra bitişiyle cildi matlaştırır.Parlaklık kontrolü sağlayan, su bazlı ve tamamen kapatıcı yapısı, güzel nemlendirilmiş bir görüntü ve cilde önemli derecede sıkılaştırıcı efekt sunar.Hafif, doğal, kadifemsi ve saten bitişle hoş bir his sağlar.Kullanmadan önce iyice çalkalanmalı.

-Ürün gerçekten özelliklerinde anlatıldığı gibi yeni-farklı, benim sanırım daha önce hiç denemediğim bir yapıya sahip.Ürünü cilt üzerine sıktığınızda yoğun gibi duruyor ama dağıttıkça bu yapı bayağı inceliyor, hafifliyor.

-Dönüştüğü yapıdan dolayı uygulaması kolay ve eşit dağıtılabilecek hissiyatı veriyor.Aslında kolay dağılıyor fakat eşit durması için biraz vakit harcamak gerekiyor.İlk dağıttığınızda parça parça duruyor.Ben fırça, sünger ve hatta elle dağıtmayı bile denedim.Fırçayla güzel dağılsa da bir miktar fırça izi kalıyor.Süngerle ürünün pigmentasyonu, kapatıcılığı azalıyor ve eşit dağıtabilmek için zaman harcamak gerekiyor.Elle dağıtmada ise ürün cilde fazla gelmiş gibi biraz katman gibi duruyor.En iyi uygulama şekli bence önce fırçayla dağıtıp fırça izlerinin üzerine de hafifçe süngerle bastırmak şeklinde olmalı.

-Yukarıda da bahsettiğim gibi yapısından dolayı ürünü dağıtmak kolay ama en sonunda bütün durmuyor.Yer yer hafif renk farkları belli oluyor.

-Mat bitişli bir ürün ama çok kuru durmuyor ciltte.Özelliklerinde de bahsettiği gibi saten bir bitişi var.Hafif nemli bir matlığa sahip.Tamamen mat ve pudramsı bitişe sahip değil.Mat duruş sağlarken aynı zamanda cildi nemlendiriyor da.

-Ürünün özelliklerinde yazan cilt tonunu eşitleme özelliğini de fark ettim ben.Çünkü uygulandığında cilde dağıttıkça ve ciltte durdukça renk değiştiriyor ve cilt tonuna göre rengi eşitleniyor.Mesela bende olan rengi biraz koyu normalde ama dağıttıkça cildime daha yakın bir tona dönüşüyor.Yine hafif koyu kalsa da ürünün ambalajı üzerindeki kadar koyu durmuyor.Bu özelliğinden dolayı biraz bb kremlere benzettim.

-Kapatıcılığı zayıf.Kat kat uygulamada bile yoğun bir kapatıcılık sağlamıyor.

-Kalıcılığı ise orta.

-Tam cilt tonumda bir renk seçseydim günlük kullanabilirdim sanırım.Bu rengi de yaz aylarında kullandığımda çok koyu durmadığından ara ara kullanıyorum.

Ürünün bendeki tonuna da bakalım.


V201 Warm Ivory- Pembe alt tonlu, sıcak bir ten rengi.Paketinde bayağı turuncu duruyor ama dağıttıkça rengi açılıyor.Renk açık tonlar arasında bulunduğundan bunu tercih ettim ama bana çok az da olsa turuncu kaldı.




Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Flormar, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar