MAXIM MOCHA GOLD MILD COFFEE VE KARABUĞDAY ÇAYI | KORE İÇECEKLERİ DENİYORUZ☕


Seneler önce Kore'deki mektup arkadaşlarımla hediyeleşirken bir kahveyle tanıştım.Koreli bir mektup arkadaşım bana orada çok meşhur olan hazır kahve markası Maxim'in White Gold Coffee Mix* adında bir kahvesini göndermişti.Bu kahve aynı bizdeki 3'ü 1 aradalar gibi, üzerine su ekleyip karıştırıp içiyorsunuz.O dönemde de ben kahveleri bu şekilde hazır tüketiyordum.Ama arkadaşımın gönderdiği bu kahveyi içince diğerleri bana kahve gibi gelmedi 😄 Hayatımda içtiğim en lezzetli hazır kahveydi.Bu kahveyi içeli de uzun zaman oldu ve yakın bir zamanda canım çekti.Neyse ki Kore ürünleri eskisi kadar ulaşılmaz değil ve Instagram'da bu kahveyi aradığımı söyleyince hemen mesaj aldım satışını yapan birinden ve kahveleri satın aldım.Yalnız benim içtiğimin farklı olduğunu resimlere bakarken fark ettim.Ben bu sarı ambalajlı olan yani Maxim Mocha Gold Mild'ı içtiğimi hatırlıyordum ama farklıymış.Yine de bu sarı paketli olanı da çok merak ettiğimden iyi ki bunu almışım dedim:) Tadım yazısına başlayalım o zaman.


Bugün iki ürün incelemesi yapacağız.Birisi yıldız ürünümüz Maxim Mocha Gold Mild Coffee bir diğeri de bu alışverişimle birlikte gelen Karabuğday Çayı.Kahveyle anlatıma başlıyorum.


Maxim Mocha Gold Mild Coffee

Yumuşak içimli hazır mocha kahve.Kahvenin üzerine 100 ml su ekleyerek hazırladım ben.Üzerinde yazıyor mu çok anlamadım ama galiba bu şekilde yapılıyor.Az bir miktarmış gibi görünse de benim gibi yoğun kahve kıvamı sevenler için fazla bile geliyor bu su miktarı.Çünkü suyu ekleyip karıştırdıktan sonra yoğunluğu az-orta arası kıvama dönüşüyor.Ben hazır kahve yaparken kahvenin kıvamının krema gibi yoğunlukta olmasını seviyorum.Bu kahveden de böyle bir kıvam bekliyordum ama su gibi kıvama daha çok benziyordu. Tat olarak ise tam bir mocha tadında.Kahvesi çok lezzetli.Şekerli bir kahve.Ben uzun zamandır kahveyi şekersiz içtiğimden ilk tadım yaptığımda bana bayağı şekerli geldi.Ama yine de rahatsız etmiyor bu tat.Kahve-krema-şeker oranlaması güzel, kahve tadını rahat alabiliyorsunuz.Kokusu ise inanılmaz güzel.Yoğun bir kahve kokusu yayıyor etrafa.Çok beğendim tadını.White Gold Coffee Mix'le karşılaştırdığımda White Gold'u daha çok sevdim diyebilirim.Yine de içtiğim en iyi hazır kahvelerdendi.Şekerli kahveler arasında favorim.Hazır kahveleri bile bu kadar güzelse Maxim'in acilen granül, espresso ve filtre kahve de üretmesi gerek:) 




*Maxim White Gold Coffee Mix.Mektup arkadaşımın gönderdiği, ilk denediğim Maxim kahve.


Kore Karabuğday Çayı

Korelilerin bitki çayı içerikleri bize göre gerçekten çok farklı geliyor bana.Bizim tahıl, kuruyemiş tarzı kullandığımız ürünlerden çay üretiyorlar.Daha önce Kore'ye ait ginseng çayı, ceviz-badem çayı, mısır püskülü çayı denemiştim.Karabuğday Çayı'nı ise ilk kez denedim.Karabuğday Çayı sanırım uzak doğuda sık tüketilen bitki çaylarından.Yanlış hatırlamıyorsam birçok Japon, Kore youtube kanallarında bu içerikte çay görmüştüm.Gelelim benim ürün hakkındaki düşüncelerime.Öncelikle çay karabuğday patlağı gibi kokuyor.Tanıdık bir lezzet ve koku olduğundan çok garipsemedim.Yine tadı da karabuğday patlağını anımsattı bana.Karabuğday patlağını çok severek tüketmem ama tanıdık bir tat olduğundan çay çok farklı gelmedi.Sadece bu içeriği katı tüketmeye alıştığımdan sıvı halde tadını almak bir miktar değişik geldi:) Yalnız sağlık açısından birçok faydası varmış, bu yönden iyi.Bunların dışında aroması biraz az ve şekersiz bir çay.Bir miktar balla tatlandırılabilir diye düşünüyorum.Bir siyah çay bağımlısı olarak, bitki çaylarını genel olarak sevemediğimden bu çayı da sevemedim maalesef.Sağlık için içebilirim fakat keyfi olarak tercih etmem herhalde:)


Maxim kahve arayışlarıma cevap veren ve yanına da hediye olarak ilk kez denediğim bu çayı gönderen sevgili Danbi Kore Mutfağa çok teşekkür ederim:)


Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Karabuğday çayı ne ilginç , tadını merak ettim ... Teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
  2. bulursam denerim tabisidee :)

    YanıtlaSil
  3. Karabuğday çayı oldukça ilginç geldi bana ama benim de tercih edeceğim bir çay olmazdı herhalde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı faydası varmış ama sürekli içilebilir mi bilmem

      Sil