NYX SINGLE EYE SHADOW İNCELEME YAZISI✨

 


Makyaj koleksiyonumda bulunan eski ürünlerimden biri takıldı geçen gün gözüme.Aldığım dönemde çok kullanmasam da son dönemlerde çekmecede ürünü gördükçe ilgimi çekiyor ve bunu mutlaka makyajlarımda kullanmalıyım diyordum.Blogda da yazmamışım bu ürünü.Haydi dedim hem ürünü çıkar kullan hem de yorumunu paylaş:) Bu ürün NYX'ten sadece Eye Shadow olarak geçen bir tekli far ve sanırım benim NYX'ten denediğim ilk ürünlerden biriydi.Biliyorum çok eski bir ürün ama çok fazla kullanmadığımdan ve üründe herhangi bir bozulma olmadığından çıkarıp tekrar denemeye karar verdim:)


-Tasarımı oldukça sade, eski NYX ürünlerinin klasik tasarımına sahip.Ama farın kendisini kareli şekilde dizayn etmişler.Böyle de sade ve şirin duruyor ürün.

-Tekli far olarak geçen bir seri.Her far tek bir renge sahip.Bu farlardan bazıları ışıltılı bazıları mat.Tamamen aynı duruşa sahip bir seri değil.

-Farın yapısı ince ve yumuşak.Çok çok ince bir pudra şeklinde.Böyle olunca uygulaması da oldukça kolay oluyor.Parmakla da fırçayla da kolay şekilde uygulanıp eşit şekilde dağıtılabiliyor.Özellikle parmakla uygularken neredeyse bir krem far uyguluyor kadar soft bir yapı hissediyorsunuz.Fırçayla dağıtırken de çok kolay şekilde uygulanabiliyor ve eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.

-Yapısı ince toz şeklinde olduğu için uygulama esnasında biraz dökülme yapıyor.Bu yüzden bu ürünle göz makyajı ten makyajından önce yapılırsa daha iyi olur.

-Pigmentasyonu yüksek bir ürün.Far kendi rengini azaltmadan, buğulandırmadan direkt veriyor.Ayrıca ışıltısını da göz makyajına başarılı şekilde aktarıyor.

-Kalıcılığı ise güzel.Renk kalıyor ama ürün içerisinde sim varsa bunlar az da olsa zamanla dökülme yapabiliyor.

-Eskilerden çıkarıp tekrar denediğim bu ürünü çok sevdim.O dönemde içindeki simlerden ve duruşundan dolayı bir kenara koymuştum ama son zamanlardaki makyaj trendlerine mükemmel uyum sağladığı için bu aralar daha severek kullanıyorum:)

Ürünün bendeki rengine de bakalım.


My Favorite Color (ES149)- Pembe alt tonlu bir krem rengi.İçerisinde büyük ve seyrek şekilde simler bulunuyor.Işıltılı değil de sim sim bir duruşu var.Mat bir farın üzerine hafif sim serpiştirmiş gibi duruyor.Far mat yapılı ve mat duruyor sadece üzerinde seyrek şekilde belirgin simler bulunuyor.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

NYX, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar