GOLDEN ROSE FACE CRAYON İNCELEME YAZISI | KAPATICI VE KONTÜR KALEMİ🖍

 


Yüz makyajında bazı oluşturmak için fondöten, kapatıcı, kontür gibi ürünler kullanıyoruz.Bu şekilde renkli makyajımıza bir baz oluşturmuş oluyoruz.Ben genellikle sadece kapatıcı kullanıyorum son zamanlarda ama ara ara yaptığım makyaja göre kontür ürünü de tercih ediyorum.Bu tarz baz makyajında detaylara dikkat edenler için kalem tarzı ürünler daha kullanışlı oluyor.Bu ihtiyaca göre Golden Rose çok güzel bir seri çıkarmış.Kapatıcı, corrector ve kontür ürünlerini kalem şeklinde üretmişler.Bu seride farklı tonlarda birçok kapatıcı ve kontür ürünü bulabilirsiniz.Benim de ilgimi çeken bir seri olduğundan kapatıcısını ve kontür ürününü alıp denedim.Yorumlarımı da sizlerle paylaşmak istedim.


-Kalem tasarımında ve yapıları da kremsi olan yüz makyajı kalemleri.Kalemler ne kalın ne de ince.Bu yüzden detaylı makyajlar için de kullanıma uygun.

-Uzun süre dayanıklı, kolay dağılabilen yapıda ve E vitamini içerir yazıyor ürünlerin üzerinde.

-Yapıları kremsi ama yoğun.Bu yüzden bazı noktalara uygulama yapması bir tık zor oluyor.

Ürünlere bir de ayrı ayrı bakalım;


Concealer & Corrector Crayon

Kusurları kapatmak için kullanılır.Yapısı yoğun bir ürün.Kolay dağılmıyor.Özellikle göz altına uygularken bayağı zor oluyor ve dağıtması da çok zor oluyor.Fırçayla bir tık daha iyi dağılıyor ama yine de zor dağıtıldığından süngerle dağıtmayı denemedim bile:) Fırçayla uygulamada pigmentasyonu azalıyor.En kolay elle dağıtılıyor ama onda bile bayağı zor oluyor dağıtması.Eşit dağıtabilmek için biraz zaman ayırmak gerekiyor.Kuru bir ürün ve uygulandığı bölgedeki kuruluğu belli ediyor.Bu yüzden bu ürünü uygulamadan önce o bölgelerin çok iyi nemlendirilmesi gerekiyor.Haliyle mat bitişli bir ürün.Ciltte mat duruyor.Kapatıcılığı orta, çok yoğun değil.Bendeki rengi 01, pembe alt tonlu bayağı açık bir ten rengi.Benim cilt tonum açık olmasına rağmen bende bile bayağı açık durdu.Neredeyse beyaz duruyor.Ama bu özelliği sayesinde göz altlarına aydınlık görüntü katıyor.Dağıtması çok zor bir ürün ve rengi de her makyaj için uygun değil.



Contour Crayon 

Yüz şekillendirici kalem.Yoğun kontür etkisi yok.Daha çok bronzer etkisine sahip.Yüz makyajını ısıtan hoş bir efekt sağlıyor.Özellikle bu etkisinde çok başarılı.Ama kalem şeklinde olması yüze kontür şekli vermek için de ideal.Bu seride bir soğuk tonlu renk olsaymış çok kullanışlı bir kontür ürünü olurmuş.Pigmentasyonu iyi ama dağıttıkça hafifliyor.Bol uygulandığında daha güzel sonuç veren bir ürün.Bu ürün kapatıcıya göre daha kolay dağıtılıyor.Fırçayla dağıtması oldukça güzel ama elle de dağıtılabiliyor.Bendeki rengi 23, sıcak tonlarda kızıl-kahverengi.Rengini merak ettiğim için almıştım.Aslında soğuk tonlu zannetmiştim ürünü alırken ama sıcak tonlu bir renk çıktı.Buna rağmen rengini beğendim çünkü daha sonra da bu tonlarda bronzerları sevmeye başladım:) İçerisinde bulunan kahverengiye kattığı kızıllık çok hoş.Kontür kalemini kapatıcıya göre daha çok sevdim.



Ürünlerin içerikleri yukarıdaki resimdedir.

Golden Rose, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. hımm pekiii öneriyorsun yaniii :)

    YanıtlaSil
  2. Makyaj yapmayı yeni yeni öğreniyorum. :)
    ''Nasıl far sürülür?'' konusunda bir hayli ilerledim.
    İşte yavaş yavaş kontüre, kapatıcıya geçeceğim bakalım.
    Öncesinden benim için çok yararlı bir yazı oldu. Teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin sırrı ruj ve rimel hariç bütün ürünleri güzelce dağıtmak😄 Çok sevindim, ben teşekkür ederim:)

      Sil
  3. bu kalem tasarımlar çok güzel oluyor ama mesela bu serinin aydınlatıcısı hiç renk vermiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tasarım olarak güzel gerçekten.Aaa denemedim onu, almam herhalde.

      Sil