THE MIDNIGHT STUDIO KORE DİZİSİ KONUSU, OYUNCULAR VE DİZİDEN REPLİKLER📸

 


Tür: Fantastik, Romantik, Dram

Yıl: 2024

Bölüm Sayısı: 16



Oyuncular:

Joo Won- Seo Ki Joo

Kwon Na Ra- Han Bom

Yoo In Soo- Go Song Ho

Eum Moon Suk- Baek Nam Goo


Konusu:

Seo Ki Joo, yıllardır ailesinin üzerinde olan bir laneti taşımaktadır.Bu lanet yüz yıl önce başlamıştır.Büyük dedelerinden biri ölüm döşeğinde olan oğlunu kurtarmak için lanetli fotoğraf makinesini ele geçirmeye çalışır.Ona bunun karşılığında oğlunun ve ondan sonra gelecek olan neslin sadece 35 yaşına kadar yaşayabileceği şartı verilir ve o da kabul eder.Aynı zamanda bu fotoğraf makinesine sahip olmanın başka bedelleri de vardır.Ona sahip olan kişi hayatı boyunca hayaletleri görür ve bu hayaletlerden kötü olanların saldırılarına uğrar.Fakat yapmaları gereken tek şey gece yarısı vakti, fotoğraf stüdyosuna gelen ve son bir dilekte bulunan ölülere yardımcı olmak ve onların fotoğrafını çekmektir.Bunu ölen kişinin görüşmek istediği kişiyi stüdyoya davet ederek ve fotoğraf makinesini kullanarak onları son kez görüştürerek yapar.Makinenin karşısına oturan ölü ve yaşayan yakınının ilk fotoğrafı çekildiğinde yaşayan kişi ölen yakınını görür ve onunla son kez konuşma fırsatı bulur.Fotoğraf makinesinin düğmesine ikinci kez basıldığında ise ölen kişinin veda vakti gelmiş olur.Bu son andan geriye son bir fotoğraf anı olarak kalır.

Seo Ki Joo da yıllarca ailesi üzerinde olan bu lanetin son varisidir.Kendisine bir stüdyo bakarken Han Bom ile tanışır.Han Bom'un babaannesi onun kaldığı evi ve aşağıda bulunan bir dükkanı Seo Ki Joo'ya kiraya verir.Han Bom bu durum karşısında ne yapacağını bilemez, çok diretir ama evi Seo Ki Joo'dan alamaz.Bir gün, sadece gece yarısı açık olan Seo Ki Joo'nun fotoğraf stüdyosuna girer.Ve ölülerin girebildiği, ayrı ve çok büyük bir alan olan odaya girer.Normalde bu kapıyı sadece Seo Ki Joo açabilir ve orayı sadece o, ölüler ve oraya davetli olan kişiler görebilir.Seo Ki Joo, Han Bom'un buranın kapısını açıp burayı görebildiğine şahit olunca çok şaşırır.Aynı zamanda Han Bom ile yakın olduğu zaman da kötü ruhların onlara musallat olmasına engel olan bir güvenli bölge oluşmaktadır.Bu sırlı tesadüf Seo Ki Joo ve Han Bom'un zamanla birbirlerine hikayelerini anlatmaları ile açığa çıkacaktır.Seo Ki Joo, 35 yaşına yaklaşırken fotoğraf makinesinin lanetinden kurtulmak ve daha fazla yaşamak ister.Bu zamana kadar bunu yapabilen olmamıştır fakat Seo Ki Joo, bu laneti taşıyan atalarının arasında en çok mucizeye şahit olan kişidir.


Yorumlarım:

Ben bu diziyi, dizinin senaryo okuma videosunu izlediğimde keşfetmiştim.Kwon Na Ra senaryoyu okurken ağlıyordu ve ben de merak edip konusunu araştırdım dizinin.Fantastik, gizemli ve ayrıca dokunaklı da bir konusu olduğunu görünce izlemek istedim.Oyuncuları da severek izlediğim oyunculardı.Diziyi izlediğimde gerçekten Kwon Na Ra'nın ağladığı kadar varmış dedim.Seo Ki Joo ve Han Bom'un kendi hikayeleri dışında, bölüm bölüm farklı hayat ve ölüm hikayelerine yer verilmiş.Bu hikayeler o kadar dokunaklı ve duygusaldı ki insanın etkilenmemesi mümkün değil.Ayrıca bu hikayelerle birlikte birçok toplumsal sorunlar da seyirciye aktarılmış.Çok başarılı bir senaryo ve çok başarılı bir yapım olmuş.Dizi aslında çok yeni, oyuncular ve konusu da çok başarılı olmasına rağmen benim tahmin ettiğim kadar çok ilgi görmedi.Bence kesinlikle şans verilip izlenmesi gereken bir dizi ve başarılı Kore dizileri arasında da yerini almalı.

Diziden Replikler:


















































Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. koreliler böyle konuları çok seviyorlar :) izlenirmiş pekiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Ah düzgün bir K-drama önerisi almayalı uzuun zaman olmuş. En son İtaewon Classı izlemiştim tee oralarda kaldım. Atıyorum listeye Midnight'ı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden keyifli seyirler:) Ben de bir ara Itaewon Class'ı izleyeceğim, hala izlemedim🤭

      Sil