FARMASİ KONTÜR STICK İNCELEME YAZISI | FENTY AMBER KONTÜR STICK MUADİLİ😉

 


Uzun zamandır soğuk alt tonlu kontür ürünü arıyordum.Ten makyajımda bronzerdan çok soğuk alt tonlu kontür ürünü kullanmayı daha çok seviyordum.Hatta bu zamana kadar böyleydi.Bronzer kullanmayı yeni yeni sevmeye başladım.Bir de yaş aldıkça yüzdeki yağ oranı azalıp yüz daha çok kemiklenince kontüre pek ihtiyaç kalmıyor:) Ama soğuk alt tonlu kontür ürünü arayış dönemimde tam istediğim tonlarda ve yapıda bir ürün buldum.O da Farmasi'nin Kontür Stickleri'nden Wink rengiydi.Aldım, denedim, kullanmaya da devam ediyorum ve yorumlarımı da sizlerle paylaşmak istedim.


-Aslında kontür ürünü olarak benim aklımda Fenty Beauty'nin Amber renginde olan bronzerı vardı ve uzun süre almak istediklerim listesindeydi.Fakat fiyatı yüksek olunca erteliyordum sürekli.Farmasi'nin bu kontür sticki çıktığında ve deneyenlerdeki duruşunu görünce hemen almak istedim.Çünkü Fenty Amber'la neredeyse birebir aynı duruyordu.

-Tasarımı sade ve çok şık bir ürün.Farmasi'nin yeni marka amblemi ve tasarımlarını çok beğeniyorum.Bu ürün de çok hoş tasarlanmış.Stick kontür ürünü olduğundan ruj gibi çevrilerek ürün çıkan, asansörlü bir tasarıma sahip.

-Yapısı oldukça yoğun ve kremsi.Sürmesi oldukça kolay.Dağıtması da kolay diyebilirim.Fırçayla, süngerle yada parmaklarınızla ilk dağıtmaya çalıştığınızda sürdüğünüz kısımdaki çizgi belli olacakmış gibi geliyor ama dağıtmaya devam ettiğinizde o görüntü kayboluyor ve ortaya daha gölgeli bir görüntü çıkıyor.

-Her türlü dağıtmada oldukça başarılı.Ama süngerle dağıtırken ürünün bir kısmı süngerde kalıyor ve pigmentasyonu bayağı azalıyor.

-Pigmenstasyonu oldukça yüksek.Tabii ki dağıttıkça bu pigmentasyon azalıyor, daha gölgeli bir renge dönüşüyor.

-Işıltısız renge sahip bir kontür ürünü serisi.

-Ben seriden Wink rengini aldım.Tek soğuk alt tonlu renk buydu.Renk, gri alt tonlu bir sütlü kahverengi.Ciltte soğuk duruyor.Tam bir kontür rengi.

-Hoş bir gölge efekti veriyor.Leke gibi durmuyor.Daha çok yüz hatlarını keskinleştirmek ve daha belirgin göstermek için kullanılabilir.Çünkü bu konuda oldukça başarılı.Tamamen uygulanıp dağıtıldıktan sonra gerçekten yüz hatlarında daha belirgin görünüm sağlıyor ve yüzü daha ince ve çok hoş gösteriyor.

-Ben ürünü çok beğendim.Hem uygun fiyatlı hem de tam aradığım o soğuk kontür rengine sahip.Fazla renk seçeneği var mı bilemiyorum ama Bronzer Smize isimli bir tane rengini daha gördüm.O da daha çok kiremit alt tonlu bir bronz renge sahip.Son dönemlerde bu rengi de ten makyajına çok yakıştırıyorum.Belki ilerleyen zamanlarda onu da alabilirim:) Denersem o rengi de bu yazıya eklerim.

-Soğuk alt tonlu kontür ürünü bulmak inanılmaz zor bu arada.Yani olanları sayabilirim bile:) Benim bildiğim 4 ürün var bu şekilde; Fenty Beauty Match Stix Matte Contour Stick Amber, Farmasi Kontür Stick Wink, Maybelline V-Shape Duo Kontür Kalemi 01 Light ve A'pieu Juicy Pang Bronzer Latte.Bunlardan Farmasi ve Maybelline'i kullandım.İkisi de çok iyi ama Farmasi çok daha başarılı bence.


Ürünün içeriğini yukarıdaki resimden inceleyebilirsiniz.




Farmasi, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. bütün bedenimizi bronz dapsııın :)

    YanıtlaSil
  2. Pek kullandığım bir ürün değil fakat kullanmayı düşünenler için çok güzel bir inceleme olmuş. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil