BARDAK-KUPA KOLEKSİYONUM🥛

 


Merhaba~

Bu ara koleksiyon yazılarından gidiyorum genellikle:) Devamları da gelecek.Bazı ürünleri almayı seviyorum.Aldıkça da koleksiyon oluşuyor.Aslında amacım pek koleksiyon yapmak olmuyor ama baktığımda öyle görünüyor.Almayı sevdiğim şeylerden biri de bardaklar ve kupalar.Hoşuma giden ürünleri almaya çalışıyorum.Çünkü sık sık kullanıyorum.E bir çay yada kahve keyfi yaparken bunu sevdiğiniz bir kupa yada fincanda içmek daha keyifli oluyor tabii:) Bu zamana kadar da bayağı bir bardak almışım.Aslında bazıları benim için o kadar kıymetliydi ki onları ayrı bir yerde muhafaza ediyordum ama zamanla hepsini mutfağın bardak dolabına yerleştirdim.Gelin hep birlikte bu koleksiyonu inceleyelim.Belki aralarında sizde de olan ürünler vardır:)


Bu ikili kupa takımını English Home'dan almıştım.Aslında bu seri, gördüğüm ilk andan beri aklımdaydı.Ama kısa süre içerisinde tükendi.Daha sonra tekrar satışa çıkınca hemen almak istedim.Benim içlerinde en çok kullanmak istediğim beyaz olanıydı.Bu yüzden içinde beyaz kupanın olduğu herhangi bir seti alacaktım zaten.Bir de aldığım dönemlerde bir Kore dizisinde benzerini görmüş ve çok beğenmiştim.Bir diğer alma sebebim de buydu.İkisini de çok severek kullanıyorum.Ama çok sevdiğimden sık kullanmamaya çalışıyorum:)


Bu pembe kupayı da Migros'tan almıştım.Migros'un mutfak eşyaları bölümünü gezmenizi tavsiye ederim.O kadar güzel ürünler oluyor ki.Bazen uzun süre arasam bulamayacağım şeyler buluyorum.Bu kupanın da şeklini ve rengini aşırı beğendim.İçi de oldukça geniş.Kahve içerken sıkça kullandığım kupalarımdan biri.


Bu Sakura desenli kahve yanı su bardaklarını da Migros'un mutfak eşyaları bölümünü gezerken bulmuştum.Üçlü olarak satılıyordu.Aslında ihtiyacım yoktu ve sık kullandığım bir şey değil ama desenine ve minnoşluğuna dayanamayıp aldım:) Markası Paşabahçe'ydi.



Uzun zamandır bu Pinterest bardağının peşindeydim:) Bir züccaciye dükkanında dolaşırken sürahi ile birlikte set şeklinde satıldığını görünce böyle almak istedim.Bardak oldukça hafif ama tasarımı çok hoşuma gitti.Soğuk içecek tercih ettiğim zaman da arada bir bunu kullanıyorum.Yine çok sevdiğim bir bardak olduğundan sık kullanmaya kıyamıyorum:)


Şu fincanın güzelliğine bakar mısınız 😍 Yabancı influencerlarda gördüğümden beri aklımdaydı almak ama hem bulması zor hem de o kadar pahalıydı ki.Sonra Su'nun Notu'nda gördüm ve hemen sordum nereden aldığını.Dolap uygulamasında kendi yaptığı seramikleri satan bir satıcıdan almış.Ben de hemen kendime aldım bir tane.Tasarımı inanılmaz tatlı, rengini de çok sevdim.Bir de oldukça ağır bir ürün.Bu fincanımı başına bir şey gelmesin diye çok nadir kullanıyorum:) Hatta ayrı bir yerde duruyor:)


Harry Potter temalı ürünler görünce tabii ki incelemeden duramıyorum:) Bu bardağı yeniden Harry Potter serisine sardığım dönemlerde, Migros'ta alışveriş yaparken görmüştüm.Platform 9 3/4 temalı bir cam kupa.Paşabahçe'nin ürünü ve oldukça sağlam.Bunu sık sık kullanıyorum.


Bu kupadan Sonbahar Alışverişim yazımda bahsetmiştim.Daha yeni aldım ve henüz kullanmaya başlamadım.Desenine bayıldım, aşırı şirin:) Trendyol'dan almıştım bu kupayı.Kullanmak için sabırsızlanıyorum.


Size benden bir bilgi; farklı ve şirin kupalar arıyorsanız Emsan'a mutlaka bakın.Ben Emsan'ın kupa yada bardaklarının çok fazla reklamının yapıldığını görmedim ama kesinlikle yapılmalı.Mağazasına her uğradığımda bardak ve kupalarına aşık oluyorum resmen.O kadar şirin temalı ve desenli kupaları var ki almamak için zor tutuyorum kendimi:) Bu kupasını da aşırı beğendim.Teddy Bear temalı ve çok şirin duruyor.Bunu bana kardeşim hediye etmişti ve görünce bayıldım resmen:)


Soldan sağa bu kupalarımı da anlatıyorum hemen.İlki Madame Coco'dan.Kupanın şekli ve rengi inanılmaz güzel.En sevdiğim ve kahve içerken en sık kullandığım kupalarımdan.İkincisi Mabbels'ten Gryffindor kupası.Bu da kardeşimin doğum günü hediyesi olan Gryffindor Kutusu'ndan çıkmıştı.Devasa boyutta bir kupa.En sevdiğim kupalarımdan ve sık kullanmaya kıyamıyorum:) Sondaki de arkadaşımın hediyesiydi.Üç parçadan oluşan bir kupaydı aslında.Bardak, süzgeç ve kapağı vardı.Kapak kısmını kırdım ben maalesef ama bardak ve süzgeci duruyor.Deseni Uzak Doğu esintili, çok şık.Bir miktar eskittim ama bu kupa da çok güzeldi.



Palto Tasarım'ın kupaları da çok güzel oluyor.Kupa arıyorsanız Palto'nun ürünlerine de bakabilirsiniz.Ben bu Kurabiye Canavarı desenli kupasını çok beğenmiştim ve aldım.Renginin hafif bej gibi olması ve kupanın yapıldığı maddenin de hafif kil gibi olması kupayı sevmenin diğer özelliklerinden.Bunu da sık sık kullanıyorum.


Bu bardaklarımı da sırayla anlatayım.Soldaki ikili bardak seti Perotti'nin kalp desenli, çift cidarlı, kulplu bardakları.Çift cidarlı bardak tasarımlarını çok seviyorum.Bu bardaklar da en sık kullandığım bardaklardan.Hem çay hem kahveyi genellikle bu bardaklarla içmeyi seviyorum.Çift cidarlı olduğundan ısıyı dış kısma aktarmıyor.Harry Potter temalı cam bardağı yukarıda anlatmıştım.Sondaki de A101'den aldığım flamingo desenli, kulplu büyük cam bardak.Çekimlerde kullanırım diye almıştım.Oldukça eski bir bardak ama hala sağlam.Sadece desenleri silindi biraz.


Soldan ilk iki bardağı A101'den almıştım.İlkini alma sebebim üzerindeki çiçek desenleri.İnanılmaz şık duruyor.Bardak da oldukça geniş.Su ve soğuk içecek içerken sık sık kullanıyorum bunu da.Desenleri hafif soyuldu.İkinci bardağım artık yok maalesef.Bir yerde kırdım herhalde ama hatırlamıyorum.Bu da çok şirin bir Hello Kitty desenine sahipti ama deseni çıktı tabii.Bardağın şekli de güzeldi.Bunları da hem sevdiğim için hem de blog için fotoğraf çekimlerinde kullanırım diye almıştım.Sondaki bardak Japon arkadaşımın hediyesiydi.Büyük ihtimalle Daiso'dan aldı.Bu bardağın sanırım Uzak Doğu ülkelerinde kullanımı yaygın.Kore dizilerinde denk gelmişti.Sanırım bambudan yapılma bir bardak.Oldukça hafif, şekli de çok güzel.Japonya'dan gelen bir ürün olduğundan sık kullanmıyorum.Sadece koleksiyonum için saklıyorum.


Arow'un bu bardağı da arkadaşımın hediyesiydi.O kadar kullanışlı bir bardak ki.Termos gibi bile kullanılabilir.Bu da çift camlı bir ürün.Üzerinde süzgeçi ve kapağı var.Süzgecini birkaç kere kullanmaya çalıştım ama pek kullanamadım.Genellikle soğuk kahve yaparken tercih ediyorum bu bardağı.



Yine A101'den, blogda paylaştığım içecek ürünlerinin fotoğraflaması için aldığım bir bardak.Oldukça sade, cam fincan.Ama bayağı sağlam çıktı.Uzun süredir kullanıyoruz ve hala sapasağlam.


Ve ve ve koleksiyonumda en sevdiğim ve kullanmaya kıyamadığım o çay bardağı takımım.Bu takımın peşinde az koşmadım:) Migros'a gelmişti ve ben ilk geldiğinde kaçırmıştım.Daha sonra tekrar gelince hemen aldım.Paşabahçe'nin Minnie desenli 4'lü çay bardağı-çay tabağı seti.İnanılmaz şirin.Çok nadir kullanıyroum ve ayrı bir yerde saklıyorum bunları da:)


Ve son olarak bu Türk kahvesi fincanı var.Bu da arkadaşımın hediyesiydi.Kalın bir seramik yapıda.İçi de normal kahve fincanlarına göre geniş.Çok güzel duruyor ve kullanması da keyifli bir fincan.

Benim bardak-kupa koleksiyonumda bulunan ürünler bunlardı.Bir kısmına veda ettim bir kısmını sıkça kullanıyorum bir kısmını da kullanmaya kıyamıyorum.Böyle geçinip gidiyoruz kendileriyle😄

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar