SONBAHAR ALIŞVERİŞİM | FALL HAUL 2024

 


Adına şiirlerin yazıldığı mevsim sonbahar yaklaşıyor:) Sanırım dünya üzerinde de en sevilen mevsim sonbahar, çünkü neredeyse herkes sonbahar aşığı:) Maalesef benim için geçerli olan bir şey değil bu.Sonbahar, mevsimler arasında en az sevdiğimdir.Ama nedense sonbahar temalı videoları izlemeyi seviyorum.Özellikle bir dönem 'Sonbahar Alışverişim' diye videolar paylaşılırdı ve ben mevsimi sevmesem de bu videoları izlemeye bayılırdım:) Videosunu çekmesem de bir blog yazısı hazırlayabileceğimi düşündüm.Şimdi sizlerle bu alışverişimi paylaşacağım, keyifli okumalar:)


Bu yazının vesilesiyle sonbahar alışverişimi de erkenden yapmış oldum:) Aslında sonbahar severler şimdiden hazırlıklara başladı ve sonbahar moduna girdi fakat ben yaz mevsimi aşığı biri olarak bu alışveriş dışında kendimi asla sonbahar moduna sokmuyorum:) Aksine yaz uzun sürsün istiyorum ve kendimi yazın bitmesine daha var diye avutuyorum:) Neyse efendim, konumuz sonbahar:) Geçelim sonbahar için aldıklarıma.


Blues Moda Peluş Kapşonlu Fermuarlı Hırka

Soğuk havalarda evde giymek için peluş, yumuşacık bir üst arıyordum.Bu hırkayı buldum.Tam emin değildim iyi gelir mi diye ama beklentimin de üzerinde bir kalitede çıktı.Kumaşı ve dikişleri çok kaliteli ve modelini de çok beğendim.Pofidik, yumuşacık bir hissi var kumaşının:) Biraz büyük dursun diye ben M beden aldım ve tam istediğim gibi oldu.Bir de pembe renk tercih etmek istedim.Çok beğendiğim bir ürün oldu.


Noops Ayıcık Baskılı Kupa Bardak

Alışverişimin en şirin parçası:) Çok sade ve klasik bir tasarıma sahip gibi duruyor ama üzerindeki ayıcık desenleri inanılmaz şirin ve çok hoş şekilde yerleştirilmiş.Bardak da oldukça büyük ve derin.Bu kupayla kahve içmek için sabırsızlanıyorum:)

By Tüfekçi Pumpkin Spice Şurup

Kahve şurubu almak çok uzun zamandır aklımda olan bir şey.Ne alsam nereden alsam ne kadarlık alsam diye diye bir türlü alamıyordum.Hem sonbahar alışverişime eklemek hem de denemek için küçük bir pumpkin spice şurubu aldım.Sonbaharın temalarından biri de balkabağı olduğu için aroma olarak bunu seçmek istedim.Benim de soğuk havalarda şekerli kahve içmek istediğimde tercihe ettiğim bir aroma olduğundan bunu almak istedim.Genellikle kahveyi şekersiz içiyorum ama sonbaharda yapacağım kahvelere bu şurupla tat katabilirim:) Bu alışverişimde şurubun 60 mllik mini boyundan aldım.Seversem ilerleyen zamanlarda büyük boyunu da alabilirim.Ve tabii diğer aromaları da:)

Cafe Crown Sıcak Çikolata

Soğuk havalarda çay ve kahvenin dışında içmeyi en çok sevdiğim şey sıcak çikolata.Genellikle kışın tüketmeyi daha çok seviyorum ama hazır evde bitmişken sonbahar alışverişime eklemek istedim:) Uygun fiyatlı sıcak çikolatalar arasında en beğendiğim Cafe Crown'unki olduğundan bunu aldım.Fakat internetten aldığım için normal fiyatından biraz daha pahalıydı.Ara sıra küçük marketlere indirime geliyor.Sıcak çikolata seviyorsanız denemenizi tavsiye ederim:)

Tchibo Black n White Granül Kahve

Bu kahve uzun zamandır denemek istediklerim arasındaydı.Henüz sonbahar değil ama ben kahveyi açıp denedim bile🤭 Tadını çok beğendim.Övüldüğü ve tavsiye edildiği kadar var.Kahve sevenler için tam ayarında bir kahve tadına sahip.Bir tık kahve yoğunluğu fazla diyebilirim.Bunu da sonbahar döneminde sıkça tüketeceğim gibi duruyor:) Şurupla da iyi gidebilir:)


Olea Maison Scented Mum Biscuits

Mumsuz sonbahar alışverişi olmaz:) Sık mum yakmam ama aklıma geldikçe kullanmayı da severim.Son dönemlerde kremamsı, bisküvili kokuları çok beğeniyorum.Sonbahar-Kış dönemine de yakışacağını düşündüğümden böyle bir mum arıyordum sonbahar alışverişim için.Bu mumu onlineda bulup aldım.Vanilyalı bir kokuya sahip olabileceğini düşündüm.Ama mumdan daha çok zencefilli bir koku geliyor.Vanilya, krema kokusundan çok baharat kokusu geldiğinden kokusunu sevemedim.Henüz yakmadım.Belki yanınca daha güzel bir koku yayabilir.Bunun dışında sade ve şık tasarımını beğendim.

Deborah Milano Super Gloss 09

Bu gloss da uzun zamandır merak ettiklerim arasındaydı.İnanılmaz güzel ve tam sonbahar makyajlarına yakışacak, koyu, kahve-bordo arası bir renge sahip.Sonbahar makyajlarımda sık sık kullanırım bu lip glossu:) Glossun yapısı ve pigmentasyonu da rengi kadar güzel bu arada.

Kuzgun | Edgar Allan Poe

Kitap olmadan sonbahar alışverişi tamamlanmış olmaz:) Bu sonbaharda okumak için uzun zamandır okuma listemde olan Kuzgun kitabını aldım.Çok merak ediyordum ve büyük ihtimalle çok beğeneceğim:) Hatta bir oturuşta bile bitirebilirim:) Okumak için sabırsızlanıyorum:)


Benim sonbahar alışverişim bu şekildeydi.Mevsimle aram pek iyi olmasa da aldığım bu ürünleri sonbaharda kullanmak için sabırsızlanıyorum.Mumumu yaktıktan sonra içinde pumpkin spice aromalı kahvemle Kuzgun kitabımı okurken hayal ediyorum kendimi, oldukça keyifli geliyor şimdiden:)Sizler sonbaharı sever misiniz? Yada en sevdiğiniz mevsim hangisi? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim:) Şimdiden herkese çok mutlu, huzurlu ve konforlu bir sonbahar diliyorum:)


Deborah Milano, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. oleeeey benim en sevdiğim mevsem buuu :) şöyle: sonbahar kış ilkbahar yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman senin için hoş geldin sonbahar diyelim:) Benim liste de tam tersi :D

      Sil
  2. Kupaya bayıldım😊 Küçük alışverişleri çok severim ben de. Güle güle kullan hepsini😊

    YanıtlaSil
  3. Alın benden de o kadar...Yazı severim, bitmesin derim hep. Gerçi tüm mevsimler güzeldir. Sonbahar şehirde değil de doğada güzel. :)
    Aldıklarınızı güle güle kullanın ve afiyetle tüketin.
    Teşekkür ediyorum değerli paylaşımınıza. :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı bir kupaymış :)

    YanıtlaSil