CRUELTY FREE KAĞIT MASKE MARKALARI | NERELERDE SATILIYORLAR🐇

 


Hayvan deneyi serüvenime daha önce değinmiştim.Şuradan yazısına ulaşabilirsiniz.En sık kullanılan ve sıkça tüketilen bakım ürünü kağıt maskeler olduğundan buna özel bir yazı hazırlamak istedim.Hayvan deneyi yapmayan kağıt maske markalarının listesini bir yazıda toplamak istedim.Benim de sıkça alıp kullandığım bir ürün türü ve her almaya kalkışımda teker teker kontrol etmek zorunda kalıyorum.En iyisi böyle bir liste yapıp ihtiyaç oldukça bakmak dedim.Bakalım hangi markalar deneysizmiş ve bu markalar nerelerde satılıyormuş.


Hayvan Deneyi Yapmayan Kağıt Maske Markaları

Simple- En sevdiğim cilt bakım markalarından biridir.Ama sanırım artık her yerde satılmıyor.Trendyol gibi online mağazalarda satılıyor.

Beauty Friends II- Marka, eskiden Gratis'lerde satılıyordu.Şimdilerde sadece Hepsiburada'da satılıyor.Markadan birçok maske denedim ama pek etkisi olmadı.Yine de denemek isterseniz diye listeye ekledim.

Beauty Formulas- Watsons'ta satılan ve İngiltere'de üretilen meşhur bir cilt bakım markası.Kil maskelerini denemiştim ama kağıt maskelerini denemedim.

Revolution- Aslında makyaj markası bu marka fakat artık cilt bakım ürünleri de mevcut.Arada bir koleksiyonlarıyla kağıt maskeler de çıkarıyor.Watsons'larda satılıyor.

SNP- Birçok maskesini denediğim ve beğendiğim bir Kore cilt bakım markası.Watsons'ta satılıyor.

Welcos/ Frudia- Frudia markası Watsons'larda satılan, Welcos markası bünyesinde olan bir Kore markası.İki markanın da bakım ürünleri satılıyor diye biliyorum Watsons'ta.Birçok maske denedim bu markalardan ve çok memnun kaldım.Özellikle Frudia'nın maskelerini çok beğeniyorum.

Jiinju- Watsons'ta satılan Kore markalarından.Çok şirin maskeleri var.Sanırım daha önce denemedim.

Mizon- Çok merak ettiğim bir Kore markası.Deney yapmamasına çok sevimdim.Justin Beauty sitesinde satışı mevcut.

Benton- Eski Kore bakım markalarından biri.Daha önce denemedim ama merak ettiğim markalardan.Bu marka da Justin Beauty'de satılıyor.

Bee Beauty- Benim cildime çok az faydası oluyor genellikle Bee Beauty'nin maskelerinin.Birçok kez denedim ama artık aynı sonucu alınca almıyorum.Fakat farklı cilt tipleri sevebilir diye listeye ekledim.Gratis'in kendi markası ve orada satılıyor.

Bioten- Bu markayı hiç duymamıştım.Bu yazım için araştırma yaparken keşfettim.Gratis'lerde satılıyor.

Petite Maison- Gratis'lerde satılan yeni bir marka.Çok şirin tasarıma sahip.Henüz denemedim ama merak ediyorum.

Kocostar- Eskiden Gratis'te satılan bir markaydı.Parça parça, dilim dilim şekilli maskelerden oluşan farklı bir tasarıma sahip.Şu sıralar SYU diye bir sitede satılıyor sadece.

Himalaya- Gratis sayesinde tanıştığımız bir bakım markasıydı.Kağıt maske de üretmeye başlamışlar.Maskelerine Gratis ve Watsons'tan ulaşabilirsiniz.

Dermokil- Yerli üretim ve deney yapmayan bakım markalarından.Kağıt maskelerini değil ama diğer bakım ürünlerinden denediklerim olmuştu.Ve kullandığım çoğu ürününden memnun kaldım.Büyük ihtimalle kağıt maskeleri de başarılıdır.Watsons'ta bulabilirsiniz.Bazen marketlere de indirim zamanlarında gelebiliyor.

Derminix- Yine yerli üretim markalardan.Bir kağıt maskesini denemiştim ama çok etkisini görmemiştim.Watsons'ta satılıyor.Arada market indirimlerine de geliyor.

Rituel de Beaute- Bu marka siyah nokta bantlarıyla meşhur bir marka ama kağıt maskeleri de çok başarılı bence.Tedi mağazalarında ve File marketlerde sürekli satışta.Bim'e de arada indirime geliyor.Online satış mağazalarının çoğunda mevcut.

Loreal- Biliyorum şaşırdınız çünkü öğrenince ben de çok şaşırmıştım.Fakat marka kendi ağzıyla artık hayvan deneyleri yapmadığını açıkladı.Bunun dışında ben markanın kağıt maske ürettiğini de bilmiyordum ama çok başarılı bakım serileri içerisinde kağıt maskeler de bulunuyormuş.Birkaç tanesi denemek istediklerim arasında.Gratis, Watsons ve Rossmann'larda bulabilirsiniz.

Garnier- Uzun zaman önce deney yapmayı bıraktıklarını açıklayan bir marka.Birçok kağıt maske seçeneği bulunuyor.Bu markayı da Gratis, Watsons ve Rossmann'lardan kolaylıkla bulabilirsiniz.Hatta bazen marketlere de geliyor.

Nivea- Şaşırdığım bir diğer marka da Nivea oldu.Yine kendi ağızlarından deney yapmayı bıraktıklarını açıklamışlar.Ayrıca Nivea'nın da kağıt maske ürettiğini bilmiyordum ama yine çok güzel bir bakım serisi içerisinde kağıt maskesi bulunuyor.Merak ediyorum belki deneyebilirim.

Listemiz şimdilik bu kadar.Epey de var bence:) Maskelerim bitti, yakın zamanda bir maske alışverişine çıkmam lazım.Listemi açar buradan kontrol ederek alırım:) Umarım hepimiz için kolaylık sağlayan ve faydalı bir liste olmuştur:)

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar