DAISO MASAJ ÜRÜNLERİ İNCELEMESİ 👆

 


Herkese merhaba:) Bugün farklı kategoride bakım ürünleri inceleyeceğiz.Japon mektup arkadaşım Daiso mağazasını çok sevdiğimi öğrenince buradan ilginç ürünler göndermişti bana.Bunlardan bir kısmı da manuel masaj aletleriydi.O dönemlerde bu tarz ürünler çok yaygın olmadığından oldukça değişik gelmişti.Bir müddet nasıl kullanacağımı bilemedim ama ürünleri denemeye başladım.Masaj aletlerinin bu şekilde manuel olarak satılması da oldukça iyi aslında.Sanırım artık ülkemizde de bulmak mümkün.Benzer ürünlere denk gelirseniz belki bu yazı fikir olmuş olur sizler için.


Öncelikle şunu belirteyim, bu aletlerin materyali tamamen plastik.Eski oldukları için o dönemde sanırım plastik kullanılıyordu.Fakat artık cilt ve vücut bakımı konusunda daha bilinçli olduğumuzdan masaj aleti olarak plastikten ziyade daha farklı materyallerin daha iyi olacağını biliyoruz.Şimdilerde Daiso'nun masaj aletlerine baktığımda yeni versiyonlarında farklı materyal kullanmaya başladıklarını görüyorum.Bazı masaj aletlerinde cilde değen kısımlar silikondan, taştan yada metalden yapılma.Benim denediğim ürünler plastik olduğu için açıkçası ben çok etkilerinin olabileceğini düşünmedim.Ama yine de deneyip işe yarayıp yaramadıklarını gözlemledim.Şimdi tek tek masaj aletlerini inceleyelim.


Daiso Double Face Roller | Yüz Masaj Aleti

Yüzü inceltmeye, V şekli vermeye yönelik tasarlanmış bir alet.Uç kısımlarında, yanlarda dönebilen tekerlek şeklinde kısımlar var.Bu kısımları çene bölgenize yerleştirdikten sonra yukarı-aşağı oynatarak masaj yapıyorsunuz.Ayrıca altında bir aparat daha var.Bu kısım da yine üstteki kısmın hareketine bağlı olarak gıdı kısmına ileri-geri hareketlerle masaj yapıyor.Cildinize herhangi bir şey uygulamadan da masaj yapabilirsiniz ama bir serum, krem yada yağ ile alet cilt üzerinde çok daha rahat hareket ediyor.Kan akışını hızlandırıyor ve cilde renk gelmesini sağlıyor.Masaj yapma konusunda iyi.Düzenli kullanımda yüzü şekillendiriyor ve hafif bir V şekli veriyor.Yalnız bu alet yüz için bana çok sert geldi.Cildi yorabiliyor ve sürekli kullanımda da cilde zarar verebilir.Özellikle gıdı kısmı için yapılan aparat çok sert, bayağı canınızı acıtıyor ve açıkçası işlevli değil.Bu yüzden ben çoğu zaman bu kısmı çıkartarak kullandım bu aleti.Cildi çok yoran bir ürün.Sanırım çok sık kullanmayacağım artık.




Daiso Raku Raku Zenshin Roller | Vücut Masaj Aleti

İçe doğru V şeklinde tasarıma sahip bir alet.Bu kısımlarda tekerlekler var ve ileri geri hareketlerle cilt üzerine masaj yapabiliyorsunuz.Yalnız bu tekerlekler her zaman dönmüyor.Şekli masaj yapmak için uygun.Hem boyun kısmına, hem bacaklara hem de göbek bölgesine uyum sağlıyor şekli.Masajı bitirdikten sonra masaj yaptığınız bölgelerde cilt altında hafif hareketlenme hissediyorsunuz.Kan dolaşımını hızlandırıyor olabilir.İlk kullanıldığı zamanlarda çok etkisi olmuyor.Kremli yada kremsiz uygulama, kolaylık açısından fark etmiyor.Hafif bir onarım yapıyor ama çok değil.Bu alet de çok sert ve uygulama yaparken biraz acıtıyor.Ciltte bayağı morarma yapıyor.Genel olarak çok fazla, gözle görünür etki sağlamıyor.Daha çok yorgunluğu gidermek için, bacak, omuz bölgelerini rahatlatmak için kullanılabilir.



Daiso Scalp Point Tool | Saç Masaj Aleti

Üst kısmında tutacak kısmı bulunan, iç kısımlarında daha kısa, dış kısmı daha uzun dişler bulunan, saç derisi ve saç için kullanılan masaj aleti.Şekli çok kullanışlı değil açıkçası.Plastikten olduğu için çok faydası olur mu bilemiyorum ama güzel masaj yapıyor ama plastikten ziyade başka materyalden olsa daha iyi olabilirmiş.Şampuanın, saç ürünlerinin saç diplerine daha kolay ulaşmasını sağlıyor.Özellikle saç diplerine bakım yapıyorsanız bu aletle daha hızlı ve her yere daha kolay uygulama yapabilirsiniz.Kafanın tepe noktasına yapıldığında masaj etkisi veriyor rahatlama sağlıyor.Saç derisinin daha çok hava almasını sağlıyor.Özellikle ara ara saç diplerini bu aletle havalandırabiliyorsunuz.Hem yıkarken hem de kuruyken saç diplerine masaj yapıldığında hafif bir dolgunluk ve hacim veriyor saça.Yalnız bende kepeklenme yaptı.Kepek ve sedef rahatsızlıkları olanlar için iyi bir ürün değil.Bu alet de yine biraz acıtıyor saç derisini.Bukle belirginleştirmek için de kullanılabilir.Saç kremi, saç serumu saç dibi için kullanılan ürünü uygulama kolaylığı sağlayabilir.Diplere iyice yedirilmesine yardımcı oluyor.Ben genellikle saç diplerimi havalandırmak için kullanıyorum ve iyi oluyor.Çok fazla masaj etkisi olmuyor.Bu tarz hatta çok daha iyi, saç için masaj aletleri ülkemizde satışta bulunuyor bence.

Genel olarak aletleri çok beğenmedim.Hem cilde zarar verdiklerini düşünüyorum hem de çok fazla etki etmiyorlar.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Sac masajı çok yaptırmak istiyorum çünkü zamanla içeriği değişen şampuanlar, deri hassasiyetleri yüzünden saçlarıma özenli bakım gösterdiğimi düşünmüyorum ne yazık ki, sevimli ürünler, teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara epey popüler ve gerçekten çok iyi duruyor:)

      Sil
  2. ayol maşallah yaa bu kadar ürünü nasıl keşfedebiliyoon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları keşfetmek ve sizlerle paylaşmak bana büyük keyif veriyor:)

      Sil