Diyetteyken Tüketilebilecek Yulaflı Tatlı Atıştırmalık


Beni Facebook ve Snap'ten takip edenler bilirler şu sıralar karşıma çok fazla diyet yapan kişi çıktı ben de başlamak istedim ama her zamanki gibi pazartesi başlayan salı biten diyetlerden oldu benimkisi.Pazartesi diyete başlayayım ben de dedim.O gün de tatlı krizimin tutacağı tuttu.İnternetten diyet yiyeceklerin tarifine bakmıştım.Bu tatlıyı da kaydetmişim.Hem kolay hem de gerçekten tatlı krizini geçirme de birebir.Ben tatlıyı tariften biraz daha farklı yaptım.Benim yöntemi anlatacağım size.

Aylar önce bir yulaf ezmesi almışız.Fakat hiçbir şekilde yiyemedik.Hiçbir şeye yakışmadı.Fakat bu tatlıda bir yöntem var.Bu yöntemle tadı baya güzel oldu.

Gelelim tatlımıza;

Malzemeler:
 250 gr yulaf ezmesi
4-5 yemek kaşığı fıstık ezmesi
Yarım çay bardağı süt

Yapılışı:

Yulaf ezmesini güzelce kavuruyoruz.Daha sonra derin bir kaba alıp soğumasını bekliyoruz.Fıstık ezmemizi ekleyip biraz karıştırıp sonra sütü ekliyoruz.Tekrar karıştırıp minik toplar halinde şekil veriyoruz.Eğer kıvam katı olur da şekil veremezseniz biraz daha süt ekleyin.En son topları hindistan cevizine bulayıp servis edebilirsiniz.

Afiyet olsun.


Yorum Gönder

2 Yorumlar