Çalışma Masamda Neler Var


Merhaba😊

Bugün sizleri blogumu yazdığım,yazıları tasarladığım,kitaplarımı okuduğum yere,çalışma masama konuk edeceğim ve çalışma masamda neler var sizlerle paylaşacağım.Masamda bir sürü şey var ama hepsi işime yarayan ve elimin altında olması gereken şeyler.




Masamın sağ köşesinde,duvara dayanan kısımda günlük okuduğum kitaplar,bu kitaplardan aldığım notları yazdığım defterlerim,blog defterlerim bulunuyor.O kısmı raf gibi kullanıyorum çünkü diğer türlü çok dağınık görünüyor ve kullanışlı olmuyor.Onların önünde tesbih ve kalem kutu var.Kalem kutumda neler olduğunu şurada yazmıştım.



Onların yanında kalemlik,kalemliğin içerisinde kurşun kalem,tükenmez kalem,jel kalemler vs var.Onun yanında katlanabilir bir aynam var Daiso'dan.Ürün yazılarını yazarken çok lazım oluyor.Katlanabilir olması da kullanışlı ve kapatılabiliyor da.Onun üzerinde  lazım olabilecek şeyler var.English Home Body Mist Rose, koku olması açısından yada kolonya niyetine kullanıyorum.Yanında Farmasi At Kestanesi Ağrı Jeli var,ağrım olunca çok şiddetli olmadığı sürece bunu kullanıyorum.El kremi olarak Daiso Coezyme Q10 var.Geçtiğimiz senenin sonlarına doğru burun tıkanıklığıyla uğraştım o yüzden elimin altında da bir burun spreyi olsun diye eczaneden benim burnumda hiçbir işe yaramayan ama nolur nolmaz dursun dediğim bir burun spreyi var.Aslında ilaç olarak satılan da var ama onu göstermek istemedim,o daha çok işe yarıyor.Onların yanında günümü,haftamı,ayımı planladığım ajandam var.Onun altında kedimin ajandası var.Kedimle alakalı notları oraya alıyorum,doktora gittiği günler,mama-kum değişimi,aşı günleri gibi şeyleri not alıyorum.En altta da ürünler hakkında aldığım notların bulunduğu defter var.


Son olarak da bilgisayarım ve mouse var ve bu kadar.Birşey soracağım sizlere.Gördüğünüz gibi leptopımın üzerinde lekeler var ne yapsam çıkaramadım.Herhangi bir öneriniz var mı oraları temizleyebilmem için?

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Öncelikle masanızın düzenine bayıldım :) ardından sorunuzun cevabına gelince bir arkadaşım böyle lekeleri asetonla geçiriyormuş ama ne kadar sağlıklı olur bilemem,pek tavsiye etmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😊Deneyeceğim burada yada instagramda paylaşırım😁

      Sil
  2. "...mda neler var ?" Türünden yazıları seviyorum. Keyifle okudum sizin yazınızı da :)
    Maşaallah başucu kitaplarınız ne güzel :)
    Sevgilerimle 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek okurum😊Teşekkür ederim😊

      Sil