Günlük Rutin- Temizlik ve Bakım


Günlük rutin serimize devam edelim mi😊 Bugün de sizlerle haftalık temizlik ve bakım rutinimi paylaşmak istiyorum.Temizlik yapmayı severim ama karışanım olmazsa.Eskiden titizliğim hastalık gibiydi yani baya bildiğiniz günde birçok şeyi birçok kez temizlerdim.Oturduğum yerleri,dokunduğum şeyleri ya temizler yada peçeteyle tutardım ama çok şükür bunu atlattım çünkü artık bazı şeyleri yapamaz hale geliyorsunuz.Neyse bu alışkanlığı bıraktım ama temizlik rutinim aşırı olmasa da devam ediyor.Hatta ufak çaplı bir temizlik oluyor.




Günaydın.Bugün temizlik günü olduğu için mümkünse erken uyanmaya çalıştım.Kahvaltımı yapıp güne başlıyorum.


Bulaşıkları güzelce yerleştirdim ve mutfağı temizledim.Detaylı bir temizlik değil,tezgah temizliği.


Bugün bakım günü olduğu için bu bakımın içerisinde diş bakımı da var.Çok birşey yapmıyorum.Diş macununun üzerine karbonat döküp bakımımı bu şekilde yapıyorum.Diş macunu Powerdent ve şimdilik iyi.Mükemmel bir beyazlık sağlamasa da güzel temizliyor.




Cilt bakımı olarak bugünde detaylı bir bakım yapıyorum.Öncelikle cildime Himalaya Herbals Scrub Ceviz Ve Elma ile peeling yapıyorum.Sonra burnumdaki siyah noktalar için Fullljion İpek Böceği Kozası ile peeling yapıyorum.Bunun ardından sadece siyah nokta olan ve gözeneklerimin büyük olduğu yerlere Marie Claire Black Mask'ı uyguluyorum.Ardından nemlendirme etkisi olan English Home White Mask'ı uyguluyorum.Bu bakımımda mutlaka kil maskesi oluyor ve bunun için de Loreal saf Kil Peeling Maskesini uyguluyorum ve en son Van Der Hoog'un Crazy Cranberry maskesini uygulayıp bakımımı tamamlıyorum.Maskeleri uygulamak için Ali Express'ten aldığım maske fırçasını kullandım.Acayip rahat ve hijyenik oluyor.



Günlük okumamı yapıp tesbihimi de çektikten sonra güne devam ediyorum.



Biraz yorgunluk atmak için oynadım.Favori oyunum Hayday.Dönüp dolaşıp yine Hayday oynuyorum😊


Temizliğe geçmeden yapılacakları halledelim.Kedimin odasına girip kumunu temizleyip,üzerine yattığı örtüsünü çırpıp,odasını süpürüp çıkıyorum.


Bu arada bir hastaneye gidip geldik.Önemli birşey değil.Tahlil sonucu ve gayet iyi.



Eve gelince yine ufak bir mola verip TLC izledim.Programın adı Kupon Çılgınlığı.Favori programlarımdan olur😊Bu arada da güzel bir kek yaptım ve yemek yedikten sonra temizliğe başladım.



Temizliğe başlıyoruz😊4 oda temizledim.İlk önce bu 4 odayı güzelce topladım.Sonra bildiğimiz sarı bezle raf,masa ve sehpaların tozlarını güzelce aldım ve güzelce 2 farklı başlıkla bu odaları süpürdüm.Bir uç parkeleri çok iyi süpürüyor ve diğer uç da halıyı çok güzel süpürdüğü için bu şekilde yaptım.Bir odadaki koltukları da koltuk ucu ile güzelce süpürdüm.Ve temizlik biter😊






Blog paylaşımı ve Instagram paylaşımı için de çekimlerimi yaptıktan sonra azcık dinlenmeyi hakettim 😊


Kek ve çay eşliğinde tv keyfini hakettim😂Tabi bu keyif biraz uzadı ve TLC'de Ağır Yaşamlar olunca keyfi uzattım.






Kitabımı okudum.Şuan okuduğum kitap Işık Doğu'dan Yükselir.Bitmek üzere.Türk-İslam alimleri ve icatlarına meraklıysanız güzel bir kitap.


Tesbihimi de çektikten sonra blog yazımı paylaşıp sporumu da yaptıktan sonra gün benim için biter😊



Umarım keyifle okumuşsunuzdur.Daha önce de dediğim gibi günlük rutin yazılarını severek okurum.Benim blogumda da böyle yazılar olsun dedim😊


Yorum Gönder

4 Yorumlar