Naturalove Tekli Takma Kirpik (Bim'de Satılan Takma Kirpik)


Takma kirpiğin günlük kullanımı çoğumuz için zor ve doğal durmamasından endişe ettiğimiz için çok tercih etmiyoruz.Aslında tekli kirpikler,şekli de uygunsa günlük kullanım için oldukça uygun ve doğal da duruyor.Roommate diye bir Kore programı vardı hatırlıyor musunuz?Oraya bir sezonunda Nana katılmıştı.Akşam makyajını çıkarırken kirpiklerinden de tekli kirpiklerini çıkarıp "güzelliğimi size borçluyum" tarzı birşey söylemişti😂Orada tekli kirpiğin gülük kullanımının güzel bir fikir olabileceğini düşünmüştüm.Bugünkü yazımda da Bim'in kozmetik markası olan Naturalove markasının tekli kirpiklerini anlatacağım sizlere.





Kutusu basit plastik bir kutu.Çekmece gibi açılıyor.Ben baya hırpalamışım 😁 İçerisinde 54 tane tekli kirpik var.Kirpik ise kısalı uzunlu 8 naylon kıl içeriyor.Hafif uzun ve kıvrık.Kılların toplandığı kısım oldukça güzel ama biraz büyük olduğu için tam kirpik hizanıza takmadığınız sürece o kısım siyah nokta nokta belli oluyor ve o görünümü kapatmak için eyeliner uygulamak gerekiyor.Kirpik hizasında takınca ise oldukça doğal ve şık duruyor.Hatta ipek kirpik gibi duruyor.Kirpik oldukça şık ve doğal şekle sahip olduğu için günlük kullanıma uygun ve gözde sırıtmıyor.Kirpikleri daha uzun ve belirgin gösterirken doğal görünüm de bozulmuyor.Ben bir gözüm için 5-6 tane kullanıyorum.Göz pınarıma kadar değil,kirpiklerimin belli olmaya başladığı yere kadar takıyorum.Elle uygulamak zor ve çok uzun sürüyor.Tek başına kullanmayı denedim ama elle uygulayınca hizanın üstünde kalığı için nokta nokta belli oldu ve hoş bir görüntü olmadı.Eyeliner ile üzerinden geçinde o nokta görünümleri kapandığı için daha şık bir görüntü oluştu.Rimeli çok hafif uygulayabildim.Rimelsiz,tek başına da güzel duruyor,kirpikle bütünleşiyor.Rimelle de bütünleşiyor ama çok fark etmiyor.Eyeliner ve rimel uygularken kirpiklerde düşme oldu.Bu yüzden tek başına kullanmak daha iyi.Cımbızla daha rahat ve hızlı uygulanıyor ve daha rahat kontrol edilebiliyor.Günlük kullanım için,doğal duran hoş bir kirpik seti.Kirpikleri de çok kez tekrar kullanabildim.Birkaçı hariç şekillerinde bozulma olmadı.

Naturalove markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığını bilmiyorum.Bu eski bir ürün yani cruelty free ye geçmeden önce almış olduğum bir ürün.






Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Nana ile ilgili olan kısım eğlenceliymiş :)) takma kirpik pek tercih etmiyorum ama bu ürünü merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlerken de çok eğlenceliydi😁Güzel bir ürün ama eyelinersız kullanımı biraz zor

      Sil