FLUTTER TEKLİ LIP BALM İNCELEME YAZISI


Soğuk havalara gidecek güzel bir yazıyla karşınızdayım.Haliyle soğuklarda yanımızdan ayırmadığımız iki şey el kremlerimiz ve lip balmlarımız oluyor.Bu yazımda da sizlere gördüğünüzde almamanızın imkansıza yakın olduğu şirin ötesi Flutter Lip Balm'ı anlatacağım.





Öncelikle şu paketi konuşalım😍 Etkilerine vs bakmadan sırf şu pakete aldanıp aldım.İngiliz evleri ve kedi temasını birleştirip dünyanın en şirin paketini yapmışlar.İngiliz ev temasını çok seviyorum ayrıca kedileri de ne kadar sevdiğimi anlatmama gerek yok herhalde.O kadar ki şu paketi atmaya kıyamadım.Sanırım kedili ve köpekli olmak üzere iki tane var bu lip balmlardan.Bendeki,kedi annesi olduğum için kedili tabii ki.Bu versiyonu Strawberry Lip Balm diye geçiyor yani çilekli.Kokusu da  çilekli şekerler gibi acayip güzel.Kokusu da bu ürünü sevme sebeplerinden biri.Hafif bir pembe renge sahip olsa da uygulandığında tamamen renksiz ve şeffaf bir ürün.


Etkilerine bakmadan aldım dedim ama baya memnun kaldım.Ürünün üretim yeri Çin diye görünüyor.Sırf ambalajı için satılsın diye yapıldı diye düşünmüştüm ama beni baya şaşırttı.Ürünün dış paketi dışında kendi paketi de çok iyi.Hafif bir ürün,çevirme kısmı incecik ve az az açabiliyorsunuz.Bu da ürünün telef olmamasına yardımcı oluyor.



Yapısı yumuşacık.Bu butter-tereyağı diye tabir edilen yapıda.Sürerken resmen eriyor.Dudakları cilt üzerinden ve içinden çok iyi nemlendiriyor.Hafif dudak üstündeki ölü deriler kalsa da çok güzel nemlendiriyor.Yalnız bu nemlendirmeyi Blistex gibi mentollü,onarıcı etkili lip balmlarla kıyaslarsak mentollü dudak koruyucular hem nemlendirip hem onarırken,bu nemin ve sağlığın kalıcı olmasını sağlıyor.Bu üründe ise mentol yok ve onarıcı etkisi de yok.Sadece giderilebilecek hafif kuruluğa yardımcı oluyor.Bu da bir müddet o nemi sağlamada ve kuruluğu giderme de başarılı olmasını sağlıyor ama yine de ufak kuruluklar kalıyor tabi.Nemi anlık sağlar zannediyordum ama uzun süre olmasa da baya nemli tutuyor.Ayrıca az uygulandığında da kuruluğu gidermesi de artı bir özelliği.Onarmaya ihtiyaç duymayan dudaklar için soğuk havalarda nemlendirici olarak tercih edilebilir.

Flutter markası Superdrug'a ait görünüyor.Superdrug hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka ama Flutter Çin'de üretilmiş.Bu yüzden Flutter'ın hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığından emin değilim.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Şu şirinliğe bakın ya😻


Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. ambalajı çok tatlış :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve cici bir dış kaplaması var ben çok nadir kullanıyorum çok fazla dudaklarım çatlamıyor gerçi bu sene pek soğukta olmadı iyi günlerde kullanın teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil