ARALIK FAVORİLER 2019 (KOZMETİK,KALEM,MUG,TV PROGRAMI,YOUTUBE)


Seneyi bitirdiğimize göre aralık favorileri de gelsin artık.Ev işleriyle boğuştuğum bugün birçok kez yazı yazmak için bilgisayar başına geçsem de bir türlü ne işler bitti ne de o yorgunluğu üzerimden atamadığım için yazamadım.Şimdi hazır fırsatım varken hem de az biraz dinlenmişken geçtiğimiz ayın favorilerini sizlerle paylaşayım istedim.




Kozmetik Favorilerim;

Wet n Wild Bare and Beautiful Far Paleti- Her ne kadar renkli farlar,her dönem değişik renkler moda olsa da günlük makyajımda elim hep bu paletteki tonlara gidiyor.Ya gül kurusu yada kahverengi tonları hem kendime yakıştırıyorum hem de günlük kullanmak için çok iyi.Bu palette de bu tonları içeren çok güzel renkler var.Matları hem katlanma bölgesine uygulamak için hem derinlik katmak için çok hoş tonlarda.Işıltılıları da oldukça güzel ve kullanışlı renkler.Palette özellikle ışıltılı olan; Browbone ve Eyelid renklerini severek kullanıyorum.

Golden Rose Concealer Cream Palette 01 Light to Medium- Günlük makyajımda bile tam kapatıcılığa sahip ten ürünleri kullanmayı seviyorum.Bu kapatıcılığı da genellikle bu tarz krem ürünler sağlıyor.Golden Rose'un,içerisinde kapatıcı,kontür,renk eşitleyici,pudra olan bu kapatıcı paletindeki ürünler de tam istediğim kapatıcılığı sağlıyor.Tek kötü yanı kuru durması.Bunun dışında paletteki Ivory ve Light Beige renkleri tam ten rengime uyduğu için favori kapatıcılarımdan.

H&M Eye Colour Palette Aubergine Dream- Soğuk mürdüm tonlarda çok güzel bir palet.İçerisinde mat,ışıltılı ve pigment gibi birçok far var.Özellikle kış makyajına yakışacak çok güzel tonlara sahip.Göz makyajında oldukça güzel ve şık duruyor.Bu renkleri uzun zamandır kullanmıyordum.Tekrar göz makyajımda kullanmaya başlayınca baya hoşuma gitti.

Dalan Sultan Hamamı Gül Güzellik Sabunu- Süngerlerimi ve fırçalarımı genellikle katı sabunla temizliyorum.Dalan'ın bu sabununu da bu yüzden aldım.Aslında uygun fiyatlı diye öylesine aldım ama sünger ve fırça yıkamada çok başarılı buldum.Özellikle süngeri neredeyse tamamen temizliyor.Kokusu da mis gibi gül kokuyor ve fırçaları kurutmuyor.Aşağıda süngerin kirli ve temiz halini paylaştım.



Süngerin halini sormayın 😄 Üst kısmı yıpranınca ve renk değiştirince o kısmı kesip kullanmaya devam ediyorum 😄



Mug Favorim;

Palto Tasarım Cookie Monster Kupa- Karakterli ürünleri sevdiğimi biliyorsunuz.Bunlardan biri de Susam Sokağı karakterleri.Özellikle Kurabiye Canavarı'nı çok seviyorum.Son zamanlarda da baya moda oldu.Herşeyini çıkarmışlar.Bu mugı da görünce bayıldım.Rengi krem gibi bir de sanırım yapıldığı şey farklı,hafif duruyor.Hem deseni hem de boyutundan dolayı favorilerime girdi.Kahve içmeyi seviyorum ama genelde muglar çok büyük olduğu için kahveyi bitiremiyorum.Bu tam istediğim boyutta.Kahvem soğumadan bitiyor😊


Kalem Favorilerim;

Scrikss Smoothie Gel Pen Kırmızı ve Siyah- Son zamanlarda kırtasiye ürünlerine merak saldım.Bir sürü defter kalem falan aldım😄 Özellikle jel kalemlere baya ilgim var.Scrikss'in Smoothie jel kalemlerini görünce elimde her zaman bulunan kırmızı ve siyah renklerde alayım dedim.Kalemler o kadar hafif ki bir de dışı mat.Dıştan çok şeker duruyorlar.Yazması da oldukça iyi.Mürekkebi fazla ve canlı canlı yazıyor.Yazmak oldukça keyifli bu kalemlerle.Uçları iğne gibi incecik olsaymış o da güzel olabilirmiş.Geçen ay bolca kullandım bu kalemleri ve hala kullanmaya devam ediyorum.Çok güzeller🧡


Youtube Favorim;

Meek's Coupon Life- Kupon Çılgınlığı diye bir program vardı.Onu izlemeyi çok seviyordum ama artık denk gelmiyor.Youtube'da gezinirken kuponlarla alışveriş yapan ve bunu paylaşan birinin videosu denk geldi.Sanırım adı Meek ve biriktidiği kuponlarla yaptığı market alışverişlerini izleyebiliyorsunuz.Çok keyifli.Kadın sepet dolusu ürün alıyor ve 10 dolar ödüyor bazen.İzlemesi oldukça zevkli.


TV Programı Favorim;

Long Island Medyumu- TLC programlarını keşfetmeye devam ediyorum.Öğlen 12'de izlediğim bir program dikkatimi çekti.Aslında programın başrolünde olan,Long Island'da yaşayan Theresa Caputo ve ailesinin çılgınlıkları ilgimi çekmişti.Sonra program ilerledikçe Theresa'nın ölü ruhlarla iletişim kurabilen bir medyum olduğunu öğrendim.Bunu işe dökmüş ve yakını ölmüş insanlarla seans yaparak,o yakınlarıyla iletişim kuruyor,ruhun onlara söylemek istediklerini iletiyor.Hikayeler de oldukça merak uyandırıyor ama Theresa'nın çılgınlığı ve hem ruhlar hem de insanlarla iletişimi oldukça izlenir yapıyor programı.

Aralık ayı favorilerim bunlardı😊 Umarım keyifle okumuşsunuzdur.Şimdiden mutlu haftasonları🧡


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ben de süngerlerimi kesiyorum bazenn. Harika bir yazı olmuş canım benim 🧡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha uzun süre kullanabiliyoruz en azından😄Teşekkür ederim

      Sil
  2. Kupa tasarımına Bayıldım çok güzel

    YanıtlaSil