ARALIK AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER VE YORUMLARIM 2019


2019'un son bitenleri hakkındaki yorumlarımı içeren yazıma hoşgeldiniz.Çok fazla yeni ürün olmamasına rağmen ilk kez bahsedeceğim birkaç ürün olacak bu yazının içerisinde.Genelde bakım ürünlerinden oluşan bu bitenler yazısında bakalım neler varmış.




Dove Nemlendirici Bakım Sırları Kalın ve Gür Saç Bakım Kremi- Lavanta yağı ve biberiye özü içeriyormuş.Daha dolgun ve daha çok görünen saçlar vaat ediyor.Dünyanın dört bir yanındaki kadınların bakım sırlarından esinlenen bu seri Dove'un nemlendirici bakım gücünü doğal içeriklerle birleştiriyor.Fransız kadınların güzellik rutinlerinden esinlenen bu saç kremi lavanta yağı ve biberiye özleri içeren formülü ile saçlarınızın ağırlaşmadan daha dolgun ve çok görünmesine yardımcı olur diyor.Dove'un bu doğal içerikleri ürünlerine eklemesine çok sevindim.Ayrıca Dove hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olduğu için artık bakım ürünlerinde elimin gittiği bir marka daha olmuş oldu.Bu saç kremlerini çok merak ediyordum.Lavanta bir de avokadolu var sanırım ikisini de çok merak ediyordum ama ilk önce bunu almayı tercih ettim.400 mllik bir ürün.Açıkçası Dove olduğu için muhteşem bir nemlendirme ve saçları yumuşatmasını bekledim fakat bu konuda çok iyi değildi.Dolgun gösterme konusunda başarılı ama nemlendirmesi biraz zayıf kaldı.Bu arada kokusunda hafif vanilyamsı bir koku var,lavanta kokusu çok duyulmuyor,sanırım biberiye kokusu daha baskın.Bir daha ki sefere avokadolu olanı deneyeceğim.

La Roche Posay Effaclar Purifying Foaming Gel- Doktorumun tavsiyesiyle aldığım bir yüz temizleme jeliydi.İyi ki almışım.Cildim için kullandığım ilaçlar bittikten sonra da bunu kullanmaya  devam ettim ve yoğun makyaj yaptığım günlerde bile kurtarıcı oldu.Yağlı,akneye meyilli ciltler için bir temizleme jeli.Ben çok memnun kaldım.Bir de uzun süre gitti.400 mllik bir ürün ve neredeyse günde en az bir kere kullanmama rağmen 9 ayda bitti.Çok başarılıydı.Cildimi çok iyi temizleyip akne oluşmasını engelledi.

Daiso Sweet Rose Hand Cream- Kabı inanılmaz güzel olan bu el kremi devasa boyutta ve baya gidiyor.Kokusu da çok çok güzel,gül suyu kokuyor.Nemlendirme konusunda ve bu nemi uzun süre tutmada başarılı değil maalesef.Anlık nemlendirme yada az neme ihtiyaç duyan eller için kullanışlı.

Otacı Natur Way Sarımsaklı Bitki Özlü Şampuan Seyahat Boyu- Sağlıklı saç derisi,güçlü uzayan saçlar vaat ediyor.Kokusuz diyor ama değil.Muhteşem bir kokusu var hatta.Nivea'nın beyaz plastik kutuda bir el kremi varya onun gibi kokuyor.Renksiz jel gibi.Saçı çok güzel nemlendiren ve bakım yapan bir şampuan.Bu tarz bitki özlü şampuanlar genelde saçı kurutur ama bu kurutmadı ve hatta aksine çok iyi bakım yaptı.Genelde sarımsak özlü şampuanların saç dökülmesine faydası olur,paketinde yazmıyordu böyle bir etkisi var diye ama saç dökülmesine çok etkisi olmadı bende.Biraz şişesini şu meşhur ilaç gibi şampuan var ya Konazol diye ona benzettim.


5x Watsons Nose Pore Strip Deep Cleansing- Maskeyi oluşturan bez yumuşak olduğu için burnun her yerine ulaşıyor ve o kısımlardaki siyah noktalara da ulaşıyor.Fakat çok fazla siyah nokta problemi olanlar için başarılı bir burun bandı değil maalesef.Bandın üzerine çok fazla siyah nokta geliyor ama burun üzerindeki siyah noktaları tamamen temizlemiyor.

Watsons Compressed DIY Facial Mask Sheet- Dilediğiniz losyona,toniğe yada kendiniz hazırladığınız maske karışımına atmak için kullandığınız sıkıştırılmış kağıt maske.Yapısı biraz kalın ve losyon cilde geçene kadar biraz kuruyor.Bunun dışında dayanıklı bir maske.

3x Mumuso Compressed Facial Mask Box-Packed- Bu da Mumuso'nun aynı şekilde sıkıştırılmış maskesi.Watsons'a göre bir tık daha yumuşak kağıdı ve baya nem emiyor.Maskenin cilde rahatlıkla geçmesini sağlıyor.Evde kendim maske yapmak istediğimde yada sevdiğim bir losyonu maske olarak kullanmak istediğimde elim bu sıkıştırılmış maskelere gidiyor.


Watsons Classy Islak Mendil- Paraben,alkol içermiyor.Büyük 56 tane ıslak mendilden oluşuyor.Watsons'ta bu mendillerde kampanya vardı.Bir alana ikincisi 1 liraydı.O kampanyadan kaptım iki tane.Güzel,dayanıklılar.Yalnız ben makyajımı temizlerken makyaj temizleme yağı kullanıyordum sonra üzerinden makyaj temizleme mendiliyle geçiyordum.Makyaj temizleme mendilim bitince bu mendilden kullandım ve acayip sivilcelenme,tahriş yaptı.Yüz için değil de el için yada masa üzerini falan temizlemek için iyi ve dayanıklı.Bu arada kokusu çok temiz bir koku ve biraz Uni'nin ıslak mendilleri gibi kokuyor.

Benri Disney Baby Islak Bebek Havlusu- Paraben,alkol içermez diyor.Aloe vera içeriyormuş.Üzerindeki deseni çok tatlı.Diğer ıslak mendillere göre daha yumuşak.Bunu yüzüm için değil,elim veya masamın üzerinde silinecek şeyler için kullandım.Fena değil.Kokusu biraz meyvemsi şekerli bir koku.Çok tercih ettiğim bir koku değil.

3x Benri Mendil- Her zaman yanımda bulundururum bu mendillerden.Bu sefer Benri'ninkileri bitirmişim.Marketten aldığım mendillere göre biraz daha yapısı ince ve yumuşak.Bu arada yeni değişik mendil aldım bir daha ki bitenlere yetişirse ondan bahsedeceğim 😄


Magic Mitt Makyaj ve Yüz Temizleme Eldiveni- Sadece ıslatılıp kullanılan havlu gibi bir makyaj temizleme mendili.Hafif peeling etkisi de var.Ten makyajını çok güzel çıkarıyor.Ben özellikle makyaj temizleme yağından sonra kullanıyorum bunu ve cildim tertemiz oluyor.Temizlemesi de çok zor olmuyordu yalnız son kullanışımda Physicians Formula Youthful Fondöten'i kullandım ve asla çıkmadı lekesi.Hatta çamaşır suyunda beklettim ama bana mısın demedi.Eldiven 300 kullanımlık.O kadar kullanmamışımdır herhalde ama şuan kullanılmaz halde olduğu için çöpe gidiyor.Bulabilirsem yenisini alacağım.Severek kullandığım bir üründü.

Essence Lash Princess Volume Mascara- Çok severek kullandığım bir rimeldi.Zayıf,düz kirpiklere bile yoğunluk veren,kıvıran,her kirpiğe ulaşan çok başarılı bir ürün.Kirpikleri çok güzel belirginleştiriyor.Ama alalı baya oldu.Artık bitmiş,kurumuş ve çöpe gidiyor.

Aralık ayında biten ürünlerim bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuz ve ürünler hakkında bilgi edinmişsinizdir 😊

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bu ara şampuan ve saç kremi arayışında olduğum için iki ürün dikkatimi çekti. Özellikle Otacı'nın şampuanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otacı'nın şampuanını çok beğendim hatta saç kremini de kullanıyorum o da güzel.Ben de tam boy olanlarını alabilirim😊

      Sil
  2. Dove avokadolu olanı kullandım güzel bir ürün öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya tamam şuan kullandığım bitince hemen ondan alayım teşekkür ederim😍

      Sil