MIYA PLANNER İLE ŞUBAT PLANI | PLAN WITH ME FEBRUARY


Şubat ayı gelmişken ve yeni plannerımla aşk yaşarken bu ayın planını sizlerle paylaşarak hazırlayayım dedim.Hem aylık hem haftalık hem de günlük planımı hazırlarken fotoğrafladım ve sizlere göstermek istedim.Plan yapmayı seven biriyim.Büyük hedefler koymayı sevmediğim için plannerımı genelde yapabileceğim şeylerle,günlük rutinlerle dolduruyorum.Bu ay çok ekstra bir şey yok ama yapmam gereken ufak tefek şeyler var plan yapımı esnasında bahsedeyim.





Öncelikle aylık plan kısmının başında "Inspiration & Ideas" bölümü var.Bu bölüm nokta nokta bir sayfadan oluşuyor ve sağ alt köşesinde de çizim var.Ben bu sayfayı günlük rutinlerim için kullanıyorum.Öncelikle güzelce bir tablo çiziyorum ve günlük rutinlerimi,günleri yazıyorum.Günde iki kere yapacağım işler için günlerin kutucuğunu verev şekilde ikiye bölüyorum.



Burada mesela 3 adet,günde iki kere yapmam gereken şeyler var ve bu kutucukları ikiye böldüm.Bunun dışında günlük cilt bakımı dışında haftada bir kez haftalık cilt bakımı yaptığım için o günün cilt bakımı kısmına çarpı attım.Bir de o ayki hedeflerimi de bu sayfaya yazıyorum.



Gelelim aylık plana.Şubat ayının kapak rengi pembe ve kırmızı olduğu için bu ayki kullacağım kalem renkleri pembe ve kırmızı oldu.Aylık yapılacak işlerimi,kedimin yaş mama ve macun günlerini,aşı gününü,blog için yapılacak işlerimi ve daha fazlasını aylık plana ekliyorum.Yan kısmında da "Kitap/Film Listesi" var.Oraya da şubat ayında okumayı ve izlemeyi hedeflediklerimi yazıyorum.Şubat ayının kitabı Sherlock Avcı,dizisi ise Welcome 2 Life oldu.


Plan yaptıktan sonra stickerlarla süslüyorum.Çoğu Miya Planner'ım ile gelen stickerlar.Bunun dışında dizi ve ünlemi ifade eden stickerlarım geçen yılın Le Color Akademik Ajandası'ndan.


Aylık ve haftalık planlarımı yapmadan önce farklı defterlerde yapılacaklar listem,blog yazılarımın planı ve paylaşılacak şeylerin bulunduğu defterlerim var.Planlama yaparken oradaki notlarıma bakarak yapıyorum.Haftalık plan kısmı "Notlar" ile başlıyor.Bu kısma o hafta yapmam gereken önemli işleri not alıyorum.Aşağıda ise "Alışveriş Listesi" kısmı var ve bu çok iyi olmuş.Haftalık almam gerekenleri de bu kısma yazıyorum.Daha sonra en altta alışkanlıklar için bir bölme yapılmış.İkisi boş diğeri de su için yapılmış.Alışkanlıklarınızı yaptıkça tik atıyorsunuz.Boş kısımların ikisini de doldurdum.Hatta bir tanesi erken kalkma alışkanlığı.Bu hafta boyunca 7:30'da kalkma hedefi koydum.Bugün ilk denemem ve fena gitmiyor😊 Bu bölümün yan kısmındaki boş kısma da hedeflerimi,kazanmak istediğim alışkanlıkları yazıyorum.

Günlük plan kısmı zaten kendiliğinden 3 kısma ayrılmış.Ben de gün içinde yapacaklarımı sabah öğle ve akşam olarak ayırıp bu şekilde planlıyorum.Günlük okuyacağım kitabı,izlenecek diziyi,blog yazılarımı,paylaşımları,bakımlarımı ve temizlikleri ekliyorum.


Yalnız hafta sonu kısmı birleştirilmiş ve bütün şekilde duruyor iki gün.Ben de bu kısmı kendim Cumartesi-Pazar olarak ikiye ayırıp daha sonra sabah-akşam diye tekrar ikiye ayırıyorum.Başlığın rengi neyse o renk bir kalem tercih ediyorum yaparken.

Sağdaki sayfada,altta bir tane boş kısım var.Orayı çok kullanmıyorum.Anlık notları almak için kullanıyorum.Onun yanında da "To Do List" var.O kısma da haftaya yazısını yazacağım ve denemem gereken ürünleri yazıyorum.


Son olarak haftalık planımı da stickerlarla süsleyip renklendiriyorum.Buradaki stickerların hepsi plannerla beraber gelenlerden.Bu haftanın modu "Cozy" ve hedeflerim olduğu için "Goals" stickerı da yapıştırdım.Bir de ben deco bantları da çok seviyorum ama istediğim gibi bulamamıştım.Plannerla birlikte kısa bant gibi stickerlar çıktı.Bunları bölmelerin altına yapıştırdım.Birkaç da motto sticker yapıştırıp planımı tamamladım.

Benim çok içime sinen bir planlama oldu bu sefer.Henüz o planner yazı yazma stiline geçemedim ve dekorasyon konusunda ufak eksiklerim var ama zamanla onları da yaparım umarım 😊

Yorum Gönder

0 Yorumlar