OCAK AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2020


Merhaba~

Geçtiğimiz ayın bitenleriyle karşınızdayım.Bir ton ürün bitirmişim 🙄 Çoğu severek kullandığım ürünlerdi.Bir kısmıyla ve bazı markalarla yeni tanıştım.Yazının büyük bir bölümü bakım ürünlerinden oluşuyor.Değişik ürünler keşfedebilirsiniz bu yazımda yani.Dilerseniz hemen biten ürünleri yorumlamaya başlayayım.




Urban Care Natural's Tea Tree Oil & Keratin Saç Bakım Şampuanı*- Yağlı ve kepekli saçlar içinmiş.Çay ağacı yağının antibakteriyel özelliği ile saç diplerinde derinlemesine temizlik ve arınmaya yardımcı olur.Yağlı saçların yağ ve kirden arındırılmasına ve yağ dengesinin sağlanmasına yardımcı olur.Saçınızı derinlemesine temizler.Yağlanmayı geciktirmeye destek olur.Kepek oluşumunun önlenmesine yardımcı olur.Saç telindeki yıpranma ve ısı/işlem kaynaklı çatlakları doldurarak saçtaki hasarı onarmaya yardımcı olur.Paraben içermez.Ürünü açıkçası etkisi için almadım.İndirimdeydi ve çay ağacı yağı özlü bir şampuan denemeyi çok istiyordum.Buram buram çay ağacı yağı kokuyor.Bu beni çok rahatsız etmedi aksine temiz koktuğu için hoşuma gitti.Saç derisini yağdan arındırıyor ama saçın tamamından da yağı alıyor.Saçları kurutuyor.Ama saçı çok iyi temizliyor.Hatta yıkadığınızda sanki sabunla yıkamış gibi gıcır gıcır ses çıkıyor😄 Bir de benim saç kenarlarımda iki tane kızarıklık oluştu bu şampuanı kullanırken.Alerjik mi yada ürün benim saç tipime mi uymuyordu sebebini bilmiyorum.Tekrar alabileceğim bir ürün değil.Daha farklı etkilerde olanlarını deneyebilirim.

Bee Beauty Disney Princess Shower Gel Cinderella*- Cildinizi nem dengesini koruyarak nazikçe temizler.Gliserin ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde yumuşak ve pürüzsüz bir his bırakarak cildi nemlendirmeye yardımcı olur.Kokusu hafif meyveli gibi ama bu koku bana Barbie bebeklerin kokusunu hatırlattı.Çok güzel kokuyor😍 Cildi gerçekten kurutmadan çok güzel temizliyor.Hatta nemli bir his bırakıyor.

Watsons Anti-Frizz Treatment Wax- Argan yağı ve biotin içeriyor.Elektriklenen ve kuru saçlar için.Biotin saça güç,güzellik ve yoğunluk sağlar yazıyor.Evde salon bakımı keyfi çıkarın yazmışlar üzerine 😄Güzellik vitamini olarak adlandırılan Biotin saçları kuvvetlendirir ve daha tatlı ve güzel saçlar için saç derisi sağlığını korur.Argan yağı elektriklenmeyi yatıştırır,Pro Vitamin B5 yumuşak ve pürüzsüzlük sağlar,E vitamini çatlak saç uçlarını iyileştirir.Kullandığım en başarılı saç maskelerinden biri.500 mllik devasa bir ürün.Çok uzun süre gidiyor.Kokusu ferah,limon gibi.Saçı acayip güzel yumuşatıyor ve kolay taranmasını sağlıyor.Elektriklenmeyi önleme konusunda da çok başarılı.Saçı nemlendirip onardığını da düşünüyorum.

Otacı Naturway Sarımsaklı Bitki Özlü Saç Kremi Seyahat Boy*- Yumuşak,kolay taranan saçlar vaat ediyor.Kokusuz diyor.Bunun şampuanından da diğer bitenler yazımda bahsetmiştim.Bu da şampuanı gibi çok güzel çıktı.Çok başarılı bir saç kremi.Saçları çok çok muazzam olmasa da yumuşatıyor.Biraz daha rahat taranmasını sağlıyor.Kokusuz demiş ama ben hafif bir gül suyu kokusu aldım ve çok hoş bir koku.Şampuanını da saç kremini de çok beğendim.İndirimde tam boylarını alabilirim.

Creightons Shea & Ginger Nourish Bath and Shower*- Shea ve zencefilli besleyici duş jeli.Shea ve zencefil özleriyle cildinizi besleyerek kendinize zaman ayırın yazıyor üzerinde.Ben bu duş jeline bayıldım🧡 Özellikle kış dönemi kullanılabilecek harika bir kokuya sahip.Mis gibi zencefilli şeker kokuyor.Cildi asla kurutmuyor aksine nemlendiriyor.Çok başarılı ve farklı bir kokuya sahip duş jeli.

Dove Go Fresh Beauty Cream Bar Salatalık Özlü*- Tazeleyici bir hafiflik hissi.Salatalık ve yeşil çayın ferah,taze kokusu 1/4 nemlendirici krem içeren ultra hafif formülde.Mis gibi salatalık kokan bir sabun.Her Dove sabun gibi bu da nemlendirici etkiye sahip.Sanırım nemlendirme özelliği fazla olduğu için az köpürüyor.Temizlemesi çok çok iyi değil ama nemlendirme konusunda başarılı.

Arm & Hammer Enamel Pro Repair Diş Macunu- Karbonat içeren diş macunu.Olağanüstü derin temizleme vaat ediyor.İçeriğinde likit kalsiyum varmış.Diş minesi yüzeyini asit aşınmasından korur.Daha güçlü ve sağlıklı dişler için diş minesi yüzeyini onarır.Arm& Hammer Amerika'da bir karbonat markası sanırım.Diş Macunları da karbonat içeriyor.Dişlerinizi fırçalarken fark ediyorsunuz zaten.Sanki diş macununuza ek karbonat dökmüşsünüz gibi.Bu dişe zarar veriyor mu bilmiyorum.Ben de herhangi bir hassasiyet oluşturmadı.Dişlerimi güzel temizlese de beyazlatmadı.Sanırım onarma konusunda iyi çünkü dediğim gibi herhangi bir hassasiyet olmadı.Çok sert fırçaladığım zamanlar dışında diş eti kanaması da olmadı.


Colgate Max White Diş Macunu- İçerisinde kristaller içeren beyazlatma vaat eden bir diş macunu.Maalesef beyazlatmadı ama ferahlık sağladı.Dişleri de güzel temizlemiştir diye umuyorum.Hassasiyet ve onarım konusunda çok etkisini göremedim.



XP Big Eyes Mascara- Plastik,esnek ve küçük-büyük kıllara sahip bir fırçası var.Tüm kirpiklere ulaşıyor.Siyah,yoğun bir görüntü sağlıyor kirpiklerde.Bu günlük kullanım için güzel bir özellik.Hafif makyajlarla da kullanılabilecek bir ürün.En güzel özelliklerinden biri de kalıcı olması,akmamasıydı.Başarılı bir ürün.


KinGirls Who Cares Soothe-it Mask*- Bu ayki cilt bakım sponsorum Cherijamu 😄Biten tüm kağıt maskeler Kübra'nın yılbaşı hediyelerinden.KinGirls Who Cares'in farklı iki maskesini denemiştim daha önce ama bunu ilk defa denedim.Diğerlerini çok başarılı bulmasam da bunu beğendim.Nem vermesi diğerlerine göre çok daha iyiydi.Bu nem uzun süre de kaldı.Cildimi az da olsa rahatlattı.Adaçayı ve lavanta içeriyormuş.Kokusunun çoğunu adaçayı kokusu oluşturuyor.Tam uyku öncesi uygulamalık bir maske.

SNP Ice Bear Cica Mask- SNP'nin bu maskelerini çok merak ediyordum ve henüz denememiştim.Gelen iki maskeyi de denedim ve çok beğendim.Neden Ice Bear adının verildiğini uyguladıktan sonra anladım.Bildiğiniz yüzünüzde buz gezdiriyormuş gibi ferahlık sağlıyor.Bunlar aslında tam yazın kullanmalık maskeler.Ferah ferah çok güzel olur😄 Cica olanının cildi rahatlatma etkisi var.Bu konuda başarılı.Bunun dışında nemlendirmesini çok beğendim.

SNP Ice Bear Charcoal Mask*- Bu da yine aynı etkilere sahip; çok iyi nemlendirdi,ferahlattı.Bunun dışında cildi temizleme ve esnekliğin artırma özelliği var.Maskeden sonra biraz cildimin toparlandığını hissettim,iyi geldi.Gözeneklere muazzam etkisi olmasa da cildi de arındırmıştır.Bu arada bu maskenin rengi siyahtı.Yılların güzellik bloggerı olarak ilk defa siyah kağıt maske denedim,çok zevkliymiş 😄 

3x Watsons Nose Pore Strip Deep Cleansing- Sıkça bitirdiğim ürünlerden.İndirimde çok iyi fiyata düşünce bundan almak daha mantıklı geliyor ama deney yapıp yapmadığından emin olmadığım için çoğu zaman Rituel de Beaute tercih ediyorum.Bunun özellikleri gözenekleri,siyah noktaları derinlemesine temizlemek.Yapısı kumaş gibi ve burun yüzeyinin her yerine ulaşıyor.Bir de uyguladığınızda ısınıyor.İçeriğindeki maddelerden birinden dolayı sanırım.Birçok gözeneğe ulaşıyor ama siyah noktaların hepsini tamamen temizleyemiyor.Cilt yüzeyine yakın ve derin olmayan siyah noktaları temizliyor.

4x Rituel de Beaute*- Piyasadaki en iyi burun bandı.Aslında Rituel de Beaute de kumaş yapılı bir burun bandı çıkarmayı denese değişik olur.Neyse,bu bant kağıt yapıda ve her gözeneğe ulaşmasa da ulaştığı siyah noktaları derinlemesine temizliyor.Cilt yüzeyini pürüzsüzleştiriyor.Bu sefer çeneme,yanağıma falan da denedim,Watsons gibi tahriş etmedi o kısımları ama burun üzeri kadar da siyah nokta temizlemedi.


Benri Unicorn Islak Mendil*- Her zaman bitirdiğim şeyler bölümüne hoşgeldiniz 😄Geçtiğimiz ay bu kategoriyi hep Benri ürünleri oluşturmuş.Bu Unicorn desenli ıslak mendili görünce çok beğendim.Üzerindeki deseni çok güzel.Kokusu biraz Dalin mendillerini anımsattı bana.Ama biraz daha şekerli hali.Yapısı yumuşak ve dayanıklıydı.

2x Benri Puantiyeli Mini Islak Mendiller*- Mavi ve sarı olanı bitmiş.Bunları da her zaman lazım oluyor diye aldım.Daha minik olmaları küçük çantaya koyma açısından çok rahat oluyor.Büyük olanının içerisinde 15 tane bunda 10 tane mendil var.Bunun da kokusu Uni ıslak mendiller gibi.Yani tipik ıslak mendil kokusu 😄Dayanıklı ve kalın bir yapısı vardı.

2x Benri Mendil*- Bu ay yine Benri bitirmişim.Az kaldı değişik versiyonlara geçmeye😄Benri'nin mendillerini beğeniyorum.Güzel,indirimde alınabilecek bir mendil.Yapısı yumuşak,pudralı gibi,dayanıklı.Kokusu yok.

Ocak ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Bolca bakım ürünü yorumlamış oldum.Umarım keyifle okumuşsunuzdur😊

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ne kadar ürün bitirmişsin gerçekten :))
    Maskeler çok tatlı görünüyor, merak ettim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ben de farkında değildim bu kadar ürün bitirdiğimin 🤭 Çok beğendim hepsini ve hayvanlar üzerinde deney yapmadıklarını yeni öğrendim🤩 Watsons'ın maske kısmına uğramıyordum deney yapıyordur markalar diye ama bundan sonra alırsam bu markaları tercih edeceğim🐰

      Sil