OCAK FAVORİLER 2020 (KİTAP,KOZMETİK,PET SHOP)


Yılın ilk ayını geride bıraktık.Ocak ayında çok fazla ürün deneme fırsatım oldu.Bunlar koleksiyonda az denenmiş yada henüz denenmemiş ürünlerdi ve kullandıktan sonra elimin sıkça gideceği ürünler olduğunu düşündüm.Bunların dışında harika bir kitap okudum ve patili dostlarımız için harika bir online pet shop mağazası keşfettim.Dilerseniz bunlar nelermiş bakalım.




Kitap Favorim;

Kedi Gibi Düşünmek ve Davranmak / Stephane Garnier- Kişisel gelişim kitaplarını açıkçası pek sevmiyorum.Beni gaza getirmez çoğu aksine tembelleştirir.Bu kitabın da kategorisine bakmadan aldım.Sırf adı için ve DR'da kapağındaki kedinin kadifeden yapılması detayı hoşuma gitti.Böyle saçma sebeplerden aldım ama okuyunca bayıldım.Kedilerin davranışlarıyla bizim davranışlarımızı kıyaslayan ve bazı durumlarda kedi gibi düşünüp davranarak o olaydan istediğimiz şekilde çıkmayı anlatan muhteşem,dünyanın en tatlı kişisel gelişim kitabı.


Kozmetik Favorilerim;

Duru Perfume Orkide Özlü Güzellik Sabunu- Bunun duş jelini kullanıp bayılmıştım.Aşırı güzel bir kokusu var.Ondan sonra bütün orkideli ürünlerin öyle koktuğunu düşünüp hataya düştüm.Hiçbiri bu ürün gibi kokmuyor😄 Çiçek kokusu ve pudramsı bir koku karışmış ortaya çok güzel bir koku çıkmış.Sabun olarak da oldukça güzel,iyi temizliyor.Duru'ya buradan sesleniyorum; lütfen bu Perfume serisinin kolonyalarını çıkarın 😄

Flutter Tekli Lip Balm Kedi- Üzerindeki deseni ayrı şirin ürünün kokusu ayrı güzel.Mis gibi çilekli şeker kokuyor.Ürünü çok fazla kullanmadan çekmeceme koymuşum.Geçtiğimiz ay denedim ve çok hoşuma gitti.Hem şirin hem çantada,yanınızda taşımak için incecik hafif bir ürün hem de etkileri güzel.Dudakları çok güzel nemlendiriyor ve bu nemin uzun süre kalmasını sağlıyor.Onarmıyor ama nem verme konusunda başarılı.

HM Precision Sponge Makyaj Süngeri-* Kullandığım en yumuşak makyaj süngeri.Hassas ciltler için güzel olabilir.Cildi yormadan fondöteni yayıyor.Yalnız likit yapıda olan fondöteni biraz fazla emiyor.Bunun dışında daha yoğun yapıdaki,krem ve stick formdaki fondötenleri dağıtmada çok iyi.Bendeki maalesef boya oldu ama yüzüme gelmiyor o boya.O yüzden kullanmaya devam 😄


Rival de Young XXL Rose Far Paleti-* İçerisinde pembe-şeftali tonları bulunan ve 12 renk içeren bir palet.Sanırım fiyatı da çok uygun.Yapısı da hoşuma gitti.Dökülme vs çok yapmıyor.Favorilerime girme sebebi renklerin muhteşemliği.Günlük,doğal,renkli,koyu,özel gün makyajı yapabileceğiniz her renge sahip ve renklerin bir kısmı çok orijinal duruyor.Matlar da çok güzel ama ışıltılı olanlar ayrı bir güzel.Renklerin swatchları için ürünün ismine tıklayabilirsiniz.

Nascita Takma Kirpik Yapıştırıcısı-* Hayatımın takma kirpik yapıştırıcısını bulmuş olabilirim 😄Öylesine aldığım bir ürünün harika çıkması kadar güzel birşey var mı bilemiyorum.Ürün hem şeffaf hem ince yapılı hem de kirpiği zamk gibi yapıştırıyor ve böyle yapıştırırken bu yapıştırıcıyı göz kapağınızda hissetmiyorsunuz.Kalıcılığı da çok iyi.

XP Matte Long-Wear Lip Gloss 02- XP'nin bu mat rujları her zaman favorilerim arasında ama bu 02 rengi daha bir güzel.Günlük kullanım için uygun bir renge sahip.İlk sürüldüğünde biraz açık dursa da zamanla koyulaşıyor ve ambalajın üzerindeki renk gibi kiremit tonlarında çok hoş bir turuncuya dönüşüyor.Duruşu çok güzel ve ürünün kalıcılığı da iyi.




Pet Shop Favorim;

Markamama- Kedim için çoğu alışverişimi internet üzerinden yapıyorum ve hem uygun hem de güvendiğim yerlerden yapmaya çalışıyorum.Son zamanlarda mamaların fiyatları acayip yükseldi.Gidip bir pet shop dükkanından almak imkansız hale geldi.Ben de internetten daha uyguna bulmaya çalışıyorum.Bu araştırmalarımı yaparken Markamama'yı keşfettim.Zaten üyeydim ama ilk defa alışveriş yaptım ve aşırı memnun kaldım.Hem kargo hızlı geldi hem de mamalar sapasağlam elimize ulaştı.Burayı tercih etme sebebim; kedim yaş mama olarak Felix yiyor ve çeşit çeşit alıyorum.Markamama'da neredeyse her çeşidini buldum ve fiyatları indirimdeyken piyasadakilerin 50 kuruş falan altındaydı.Ama indirimde tabi.Gerçi sık sık indirim de oluyor.Buradan sepete istediklerimi ekledim,bir yandan da diğer mağazalardan da aynı şekilde sepete ekledim.Kargo dahil diğerlerinden daha az tuttu.2 yada 3. alışverişimizi yaptık.Mamaların son kullanma tarihi geçmemiş,taze geliyor.Kedim zaten anında bitirdi mamalarını.Çok memnun kaldık bu alışverişlerimizden.

Ocak ayı favorilerim bunlardı.Umarım yararı olmuştur ve keyifle okumuşsunuzdur 🧡

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Kişisel gelişime ben de pek ısınamıyorum ama bu kitabı merak ettim :))

    YanıtlaSil