KORE ÜRÜNLERİ ÇEKİLİŞİNDEN KAZANDIĞIM HEDİYELER

 


Çekiliş konularında pek şansım yoktur.Neredeyse katıldığım çoğu çekilişi kazanamadım.Bu zamana kadar bir tane kazanmıştım ama bu sene kazandığım çekilişlere bir yenisi eklendi.Sık olmadığı için böyle bir şey olunca insan baya seviniyor😄 Bir de katıldığın çekilişte merak ettiğin ürünler varsa çok daha güzel oluyor.Ağustos ayında Kore ürünleri hediye eden bir çekilişin kazananı oldum ve çok sevindim.Bu yazımda sizlere bu çekilişten ve kazandıklarımdan bahsedeceğim.



Sayfa, Kore yemek tarifleri paylaşımı yapan bir sayfa.İsmi Danbi.kore.mutfak.Sayfada dizilerde gördüğümüz,Kore'de popüler ve geleneksel olan tatların tarifleri var.Zaten sayfanın sahibesi tanıyorum çok şirin ve Kore yemekleri konusunda eğitim almış biri.Yemek tariflerine bayılıyorum.Kore yemeklerine birebir yakın tarifler veriyor.Yani oldukça güzel ve başarılı bir sayfa.Ayrıca kimchi satışı da var ve ben de alıp denemiştim.Daha önce yemedim ama Kore kimchisine birebir benzediğini düşünüyorum.Çünkü alışık olmadığım bir tattı ama aynı zamanda da bir ramenin yada pirincin yanına güzel gidebilecek bir lezzetti.Kendisi Kore ürünleri çekilişi yapınca kaçırmayayım dedim.Bu zamana kadar Uzak Doğu yemek tariflerini hep elimde bulunan yada kolay ulaşılabilen ürünlerle yapmıştım.Bu çekilişte ise yeni deneyeceğim tatlar olduğu için şansımı denemek istedim.İyi ki denemişim, kazananı ben oldum😊


Hediyeler nelerdi bakalım.Öncelikle çok şirin bir paket hazırlamış.Çizimlerine ve kurdelesine bayıldım.Paketin içinde hediyelerin arasında 2 paket Bibigo yosun var.Bu zamana kadar bir kere yosun denedim ama denediğim gibi de bir daha asla yemem dedim.Ama son zamanlarda Uzak Doğu mutfağına ilgim artınca ve bir sürü şeyde de yosun olunca acaba tekrar denesem mi diyordum.Çekilişten kazanında bir şans daha vereyim dedim.Hem normal kuru haliyle,çıtır çıtır atıştırmalık niyetine denedim hem de madem küçük ben de onigiri yapayım diyerek onigiri üzerinde denedim ve beğendim.Diğeri gibi değildi.Aroması ilk yediğime göre çok daha iyiydi.Tabi koku ve tat okyanus okyanus burnunuza geliyor ama aşırı rahatsız etmiyor.Sadece alışkın olmadığımdan biraz mideme dokundu.Ama en azından yosun önyargımı kırdım😄 Bir diğer hediye ise sanırım markası Damtuh olan bir mısır çayı.Aslında okuduğumda Dam To gibi geldi ama araştırdığımda marka Damtuh'muş ve Corn Silk Tea olarak geçiyor.Bunu ayrı bir yazıda anlatacağım.Son hediye ise Lotte Korea Dessert.Kore'nin geleneksel bir tatlısı sanırım.Henüz denemedim.Hediyelerin hepsi çok güzel ve denemediğim şeylerdi.Çok beğendim.Sevgili Danbi.Kore.Mutfak'a bu güzel çekiliş için teşekkür ederim 



Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Çekilişlerde asla şansı olmayan biri olarak çok sevindim adınıza. Sayfayı ise sayenizde öğrendim şimdi, inceleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊Umarım beğenirsiniz sayfayı😊

      Sil
  2. Afiyet olsun şimdiden ben de Kore yemeklerini merak ediyorum, sayfayı inceleyeceğim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊Bolca tarif paylaşan bir sayfa umarım sen de beğenirsin😊

      Sil
  3. Başlıkta kore ürünleri yazısını görünce hemen geldim :D
    Tebrik ederim canım. Senin ürün yorumlarını okudukça ben de meraklanıyorum, bu sayfaya da göz atacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😍Beğendiğim sayfalardan kendisi tarifleri harika😊

      Sil