EYLÜL AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2020

 


Sonbahar yavaş yavaş kendini hissettirirken eylül ayını da geride bıraktık.Benim için, uzun zamandır blogda olmadığım için bol ürün denemeli bir ay oldu.Bir ara bitenler yazılarım baya uzun oluyordu.Hatta yazıyı bir oturuşta değil de ara vere vere yazıyordum.Bir müddet bitenlerimdeki ürünler azaldı ama bu yazıda o eski uzun bitenler yazılarının geri geldiğini söyleyebilirim.Uzun zamandır bu kadar çok ürün bitirmemiştim bir ayda.İçerisinde hem bakım hem de makyaj ürünleri olan bir bitenler yazısı olacak.Bu uzuuun yazıyı okumadan önce çaylar, kahveler, çörekler alınsın☕🍩 Başlıyoruz🤍


Bakım kategorisinde baya ürün bitirdim geçtiğimiz ay ve çoğunlukla Dove'a çalışmışım😄 Hem deney yapmayan markalar arasında hem de uygun fiyatlı olunca genellikle saç ürünlerimi hep Dove'dan alıyorum.

Dove Avokado ve Kalendula Özlü Şampuan*- Dünyanın dört bir yanındaki kadınların bakım sırlarından esinlenen Dove Nemlendirici Bakım Sırları serisi Dove'un nemlendirici bakım gücünü doğal içeriklerle birleştiriyor.Amerikalı kadınların bakım ritüellerinden esinlenen Dove Güçlendirici Bakım avokado özü ve kalendula özü içeren formülü ile saçlarınızı güçlendirir ve dökülmesini engellemeye yardımcı olur.Bu büyük boy Dove şampuanlara bayılıyorum.Hem uygun oluyor hem uzun süre gidiyor.Şampuan alırken bakım konusunda daha etkili olur diye avokadolu olanı tercih ettim.Krem ve çiçek kokuları içeren çok güzel bir kokusu var.Yapısı yoğun krem yapıda.Az bir ürün saçı köpürtmeye yetiyor.Dove zaten nemlendirme üzerine ürünler çıkaran bir marka.Her ürününde olduğu gibi bu şampuanda da nemlendirme özelliği vardı.Saçları yumuşacık yapıyor ve ekstra bir ürüne çok fazla gerek duymadan saçın daha kolay taranmasını sağlıyor.Bu şampuandan önce saçlarım çok fazla dökülüyordu.Buna geçtikten sonra ki bu ya ikinci ya üçüncü şişem, saç dökülmem azaldı.Tamamen bitti diyemem ama bunu kullanmadan öncesine göre azaldı.Çok güzel bir ürün.İndirimdeyken genellikle bunu almayı tercih ediyorum.

Dove Avokado ve Kalendula Özlü Bakım Kremi*- Durulanan saç kremi.Bunun da açıklaması şampuanıyla aynı.Kokusu da ama biraz daha yoğun.Yapısı oldukça kremsi.Uygulanıp durulandıktan sonra saçları yumuşacık yapıyor.Şampuanıyla birlikte kullanıldığında saçlara daha sağlıklı ve parlak bir görünüm kazandırıyor.Ayrıca saçlar çok daha kolay taranıyor.Saçları çok güzel nemlendiriyor.Ürün, şampuanı gibi kocaman boyutta ve şişesi ters yapıldığı için ürünü sonuna kadar kullanabiliyorsunuz.Dökülmemeyi vaat eden bir saç kremi.Benim saçımda saç kremi diplere değdiği zaman saçlarım normalinden çok daha fazla dökülüyor.Bu her saç kremi için aynı ve bunda da geçerliydi.Uçlarına uyguladığımda herhangi bir problem olmadı ama diplere değdiği an dökülmeyi artırdı.Bu kremi şampuanıyla birlikte kullanmayı çok seviyorum.Ama Dove'un 1 Dakika Saç Kremi bundan daha başarılı.

Dove 1 Minute Super Conditioner Yoğun Onarıcı*- İçeriğindeki yoğun onarmaya yardımcı kapsül teknolojisi sayesinde saçınıza kaybettiği gücü geri kazandırmaya yardımcı olur.Saçınızın yapısını her kullanımda yeniden onarmaya yardımcı olur.Sadece 1 dakika içinde görülebilen hasarların (pürüzlülük ve kuruluk) etkisini azaltarak saçınızı yumuşatır.Onarılmış,yumuşacık ve dayanıklı saçlar için sadece 1 dakika.Yıpranmış saçlar için yapılmış bir saç kremi.Saçınızda sadece 1 dakika bekletip duruluyorsunuz ve saçları yumuşacık yapıyor.Çok iyi nemlendiriyor ve ne çeşit şampuan kullanırsanız kullanın saçları yumuşatıp kolay taranmasını sağlıyor.Saçların çok daha sağlıklı görünmesini sağlıyor.Çeşit çeşit saç kremi denedim ama bu favorim oldu.Bunun kokusu da kremsi ve meyveli bir koku ve yapısı diğer kremlerine göre biraz daha hafif.Çok başarılı bir ürün indirimde sık sık alacağım ürünlerden.

Colgate Triple Action Diş Macunu- Florürlü,nane aromalı diş macunu.Çürüklere karşı koruma,daha beyaz dişler ve ferah bir nefes vaat ediyor.Denenmiş ve kanıtlanmış çürük korumasıyla üçlü etki sağlar.Colgate'in White Max diş macunu dışındaki ürünleri bende çok işe yaramamıştı.Bunu da daha önce kullandım diye hatırlıyorum ama o dönemlerde çok beğenmemiştim sanırım.Bu kullanımımda ise beğendim.Dişlerimi biraz daha beyazlattığını fark ettim.Tabi bu çok belli bir beyazlık değildi ama dişlerimin renginin açıldığını fark ettim.Biraz da diş ağrım vardı.Bundan bir önceki bitirdiğim diş macunu çürükler içindi.O az biraz iyi gelmişti sonra bununla devam ettim ve ağrım geçti.Tedavi etmiyordur ama en azından çürüğün büyümesini önlüyor olabilir.Nane aroması da orta yoğunlukta olduğu için ferah bir nefes sağlıyor.Bu kullanımımda beğendiğim bir ürün oldu.Özellikle diş beyazlatma konusunda memnun kaldım.


Geçtiğimiz ay cildim baya problemliydi.Bu yüzden bolca cilt temizleyici bitirdim.

La Roche Posay Effaclar Purifying Foaming Gel- Sivilcelendiğim dönemde en büyük yardımcım bu jel oluyor.Birkaç defa sivilce tedavisi gördüm.Çok ağır değildi ama bazı bölgelerde yoğunluktaydı.Malum ilacı da kullanmak istemediğimden doktorum hafif bir antibiyotik ve krem yazdı.Bir de La Roche Posay'in Effaclar serisinden bu jeli ve kremini önerdi.Gerçekten o kadar iyi etki etti ki hepsi sivilcelerimden kısa bir sürede kurtuldum.Cilt temizliğine çok dikkat ederim.Makyajı işim biter bitmez hemen çıkarır ve jelle üzerinden geçerim.Ama her jel de cilde iyi gelmiyor.Bu ürünle tanıştıktan sonra ne zaman sivilcelenmem başlasa hemen bunu kullanıyorum.Yanında diğer ilaçlarımı kullanmadığım zaman biraz daha uzun sürede yatıştırıyor ama iki-üç haftaya o ağrılı büyük sivilcelerim yatışmış ve geçmiş oluyor.İzleri geçirme konusunda vaadi yok ve tamamen geçmiyor da.Ama sivilceleri küçültüp yatıştırıp cildi tertemiz hissettirmesine bayılıyorum.Benim cildime çok iyi geliyor.

Loreal Değerli Çiçekler Temizleme Jeli Normal ve Karma Ciltler- Şeffaf jel formda, buram buram şeftali kokan bir ürün.Aslında kokusu çok güzel ama çok yoğun.Parfüm içeriyor yani.Günlük hafif bir temizleyici olarak kullanılabilir ama derinlemesine temizlik için başarılı değil.Sivilcelendiğim dönemde bunu da kullanmıştım mesela ve yatıştırmadı.Cildi yumuşatma konusunda iyi.Duruladıktan sonra cilt yumuşacık oluyor.Denemek için almıştım ama tekrar satın almam sanırım.

Yves Rocher Pure Calmille Cleansing Micellar Oil- Aslında eskiden makyaj temizleme yağlarıyla aram hiç yoktu.Bazıları cildi yağlı yağlı bırakıp tek başına makyajı temizlemediğinden ıslak bir yüz havlusuyla üzerinden geçiyordum.Ama bu da cilde zarar veriyor bence.Zaten makyaj temizleme yağlarını cildimin kuru olduğu dönemde ve ağır makyaj yaptığım zamanlarda cildime zarar vermeden temizlesin diye kullanıyorum.Çoğuyla anlaşamasak da Yves Rocher'in bu makyaj temizleme yağına bayıldım.Yapısı çok hafif.Zamanla yağ kokusu daha belirginleşmeye başladı.Ben cildimi ve yağı ıslatmadan, makyajın üzerine sürüp tüm makyajım akana kadar masaj yapıyorum ve duruluyorum.Makyajı tamamen temizliyor ve cildi yumuşacık yapıyor.Hem cilt kurumuyor hem de cildi güzel bir şekilde temizliyor.Çok güzel bir ürün.


Birkaç da tester ürün bitirdim.Elimde çok fazla tester boy ürün var ve onları bitireyim diye uğraştım ama hevesim kaçtı😄 Geçtiğimiz ay birkaçını kullandıktan sonra tam boy ürünlere geri döndüm.Testerların arasında çok fazla parfüm çıktı ve bir arada oldukları için kokuları karışmış.Bozuldular zannettim ama ayrı ayrı kullanınca kokuları gayet güzel geldi.Şimdi onları bitirmeye çalışıyorum.

La Roche Posay Effaclar Purifying Foaming Gel Sample- Yukarıda açıkladığım La Roche Posay Effaclar temizleme jelinin aynısı.Bir alışverişte hediye olarak gelmişti.15 mllik bir ürün ama jel çok iyi köpürdüğü için az bir miktar bile yetti.Bu yüzden bu da bir müddet idare etti.

NYX Born To Glow Naturally Radiant Foundation 06 Vanilla Tester*- Doğal bir görünüm elde etmeyi vaat ediyor ve kapatıcılığı kullanıcının belirleyebileceğini söylüyor.E vitamini ve jojoba özü içeren formülüyle cildi aydınlatır.Doğal ve aydınlık bir görünüm sağlar.Bunlar ürünün vaatleri.Ama ben bu aydınlatma konusunda hiçbir etkisini göremedim.Cildimde masmat durdu ve kuruluğu belli etti.Kapatıcılık konusunda orta diyebilirim.Ama fondötenin ciltte duruşunu çok beğendim.06 Vanilla rengi de tam benim rengimdi.Bu üründe bir alışverişte hediye geldi.

Oriflame Midnight Pearl EDP Tester- Oriflame'in genel olarak parfümlerini seviyorum.Hatta aralarında çok sevip favorilerimden olanları da var.Geçtiğimiz ay bitirdiğim testerlardan biri buydu.Hem odunsu hem de limon gibi bir kokuya sahip.Odunsu ve ağır kokusu biraz daha belli oluyor.Biraz eski kokuları anımsatıyor.Beğendiğim bir koku oldu ve parfümü soran da oldu.Şişesinden dolayı sürmek biraz zor.Kalıcılığı ise orta.Gün içerisinde koku azalıp kayboluyor.

Oriflame Miss O EDT Tester- Bir diğer bitirdiğim tester parfüm de Miss O.Bunun kokusu ise daha çok pudralı,hafif ve çok güzel bir koku.Hafif kokuları seviyorsanız bu parfümü beğenebilirsiniz.Benim sevdiğim kokulardan oldu.Kalıcılığı ise Midnight Pearl'e göre daha az.Hep EDT olduğundan hem de kokusunun hafif olmasından kaynaklı olabilir.


Birkaç tane de yeni maske denedim geçtiğimiz ay.

Frudia Green Grape Pore Control Sheet Mask- Frudia'nın çoğu maskesiyle cildim anlaştı.Bu maskesi ise hem nemlendirme konusunda çok başarılıydı hem de vaadini geç de olsa cildimde gördüm.Maskenin yapısı file gibi incecik.Tüm cildi sarıyor.Losyonu orta yoğunlukta ama cilde verdiği nem çok fazla.Losyon cilde yetiyor ve artıyor bile.Gözenek konusunda ise anında bir etki göremesem de ertesi gün gözeneklerimin çok az küçüldüğünü fark ettim.Belki düzenli kullanımda daha başarılı sonuç alınabilir.

Scinic Feel So Good Peeling Pad- Denediğim en ilginç ürün buydu sanırım.Pamuk şeklinde çift taraflı bir peeling.Üzerinde losyonu var.Bir tarafıyla yanaklarınıza ve alnınıza peeling yaparken diğer tarafla burun ve çenenize peeling yapıyorsunuz.Peeling yaparken tanecikler dökülüyor ama cildinizden değil.Üzerinde olan ürün peeling yaptıkça partüküllere dönüşüp dökülüyor.Görünüşte güzel bir peeling etkisi veriyor ama pamuğun ciltte sadece cilt yüzeyinde kalan kir ve siyah noktaları temizlediğini fark ediyorsunuz.Derinlemesine gözenek temizliğinde iyi değil.

4x Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı*- Kağıt yapıda olan burun bandı ıslak burun yüzeyine yapıştırıldıktan sonra 15 dakika bekletilip soyuluyor.Cilt yüzeyindeki çoğu siyah noktayı temiliyor.Çok derin olmadığı sürece siyah noktalara ulaşıyor.Piyasadaki en başarılı siyah nokta bantlarından.Kolay ulaşılabilir olması da en büyük artısı.Keşke T bölgesi için de bant çıkarsalar.Bu arada bunları bitirince bir paketi de bitirmiş oldum.


Bolca da ıslak mendil ve mendil bitti tabi.

Watsons Classy Islak Mendil- Paraben ve alkol içermiyor.Orta boyda bir ıslak mendil.İçerisinde 56 adet var.Yapısı çok dayanıklı değil ve çok iyi de temizlemiyor ama masamda sık sık ıslak mendil bulundurduğum için bunu da indirimde görünce almıştım.Bunun diğer versiyonu sanırım Fresh diye geçiyor onu hiç sevmedim ama bu ona göre bir tık daha iyi.Kokusu tertemiz sabun gibi.

Sleepy Rose Garden Islak Havlu*- Alkol içermiyor.Yine mecburiyetten alınmış bir ıslak mendil.Bu küçük boy ve içerisinde 15 adet var.Yapısı ince ve aşırı dayanıksız.Ayrıca çok ıslak.Tek güzel özelliği mis gibi gül kokması.

3x Blume Mendil- Üzerinde hijyenik ve yumuşak yazıyor.Orta kalınlıkta bir mendil ve dayanıklı.Çok sert değil yapısı.Paketlerin üzerindeki desenler farklı farklı ve güzel.Uygun fiyatlı ve kolay ulaşılabilir olduğundan almıştım.Geçtiğimiz ay bunları bitirmişim.

Kruidvat Gözlük Temizleme Mendili*- Yapısı kağıt gibi ve hafif nemli bir mendil.Gözlük kullanmadığım için bu mendilleri gözlüklerde kullanmıyorum.Arada güneş gözlüğümü temizlemek için kullanıyorum ama çok nadir.Bu seferkini de ayna temizlemek için kullandım ve aynayı pırıl pırıl yaptı.Tüm izleri temizledi.

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Evet eylül ayında bitirdiğim ürünler ve yorumlarım bunlardı.Umarım severek okumuşsunuzdur ve içlerinde merak ettiğiniz ürün varsa yardımcı olmuştur😊

Bu arada bugün yani 3 Ekim blogumun doğum günü 🎊 Diaryofmeri blogu 5 yaşında 🎂 Bu zamana kadar bana ve bloguma destek olduğunuz için teşekkürler🤍

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Dove'un avakadolu şampuanını listeme aldım :)

    YanıtlaSil
  2. La Roche posey büyük boyundan bende aldım ama henüz açamadım 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinin ihtiyacı olduğu dönemde mutlaka dene😊

      Sil
  3. Yves rocher in makyaj temizleme yağını süreli kullanıyorum oldukça seviyorum bende😍

    YanıtlaSil
  4. maskelerden bende alacaktım fakat bir türlü fırsatım olmadıı

    YanıtlaSil