THE KING: ETERNAL MONARCH KORE DİZİSİ KONUSU, YORUMLARIM VE REPLİKLER

 


Tür: Fantastik,Romantik,Gizem,Aksiyon

Bölüm Sayısı: 16

Yıl: 2020



Oyuncular:

Lee Gon- Lee Min Ho

Jeong Tae Eul/ Luna- Kim Go Eun

Koo Seo Ryeong- Jung Eun Chae

Lee Lim- Lee Jung Jin

Jo Young/ Jo Eun Sup- Woo Do Hwan

Kang Shin Jae- Kim Kyung Nam

Noh Ok Nam- Kim Young Ok

Myung Seung A/ Myeong Nari- Kim Yong Ji




Konusu:

Kore Krallığı ülkesinin kralı Lee Ho, tahtı ele geçirmeye çalışan kardeşi Lee Lim'in suikastine uğrar.Bu sırada olayın gerçekleştiği odaya Lee Ho'nun oğlu veliaht prens Lee Gon girer.Korkup kaçmaktansa Lee Lim'le savaşmayı seçer.Lee Lim'in gözü sadece tahtta değildir.Tahtta olan kişinin sahip olduğu ve elinde bulunan kişiye güç veren, evrenlere geçişini sağlayabilen flütü ele geçirmektir.Suikast sırasında flütü tam eline almışken, Lee Gon amcasına salladığı kılıçla flütü ikiye böler.O esnada Lee Gon'u kurtarmaya gelen gizemli kişi sayesinde Lee Lim sadece flütün tek yarısıyla kaçabilir.Bir diğer yarısı ise Lee Gon da kalmıştır.Lee Gon'u kurtaran gizemli kişi onu kontrol ederken Lee Gon onun boynuna taktığı kartı alır ve kartta Komiser Jeong Tae Eul yazmaktadır.Yıllarca kendi ülkesinde onu arar ama bulamayınca flütün ona kazandırdığı güçlerden biri olan evrenler arası seyahati keşfedince bir diğer evrene geçiş yaparak Jeong Tae Eul'ı aramaya devam eder.Jeong Tae Eul'un yaşadığı evrendeki ülkesi Kore Cumhuriyeti'dir.Lee Gon bu evrene atıyla giriş yapınca tuhaf karşılanır ve Jeong Tae Eul onu karakolda sorguya çeker.Lee Gon en başından gerçekleri anlatsa da Jeong Tae Eul'ın anlamaya niyeti yoktur.Lee Gon bu evrene Jeong Tae Eul'u bulmak için gelmiştir ama bir diğer büyük görevi de Lee Lim'i yakalamaktır.Flütün diğer yarısı da Lee Lim'de olduğu için o da evrenler arasında rahatça dolaşabilmektedir fakat o ayrıca farklı bir özellik daha kazanmıştır.Yıllar geçse de o hala suikast gecesindeki hali gibidir.Yaşı 70 olsa da 25 yıl önceki yaşındaki haliyle aynı görünmektedir ve ülkesinde öldü bilinmektedir.Ama Lee Gon onun yaşadığını ve aynı göründüğünü öğrenince değişik bir planla onu alt etmek ister.Bu hem evrenler hem de zamanlar arası yolculuk yaparak gerçekleştirebileceği bir şeydir.Bu iki hedefini gerçekleştirip ülkesine dönüp halkının huzurunu sağlamak için yaşamaya devam etmek ister.



Yorumlarım;

Baştan söyleyeyim diziye çok önyargılı başladım.Lee Min Ho'nun oyunculuğunu beğeniyorum ama Kim Go Eun'u severek izlemiyorum maalesef.Başrolde onu görünce izlemem diyordum ama tepkiler ve yorumlar iyi gelince bir şans vermek istedim.Başlamadan sanırım biraz Goblin havası var dendi diziye ama yakından uzaktan alakası yok izleyince anlayacaksınız.Bu dizinin fantastik ve aksiyon yönü biraz daha ağır basmış ki galiba bu yüzden çok beğendim.Senaryo bana çok orijinal geldi.Daha önce de paralel evren konulu diziler izlemiştim ama bu daha mistik ve güzeldi.Ayrıca karakterler de çok iyiydi.Hepsi rollerinin hakkını vermiş.Dizi resmen bana Kim Go Eun'u sevdirdi😄 Rolü polis olduğu için olabilir.Çok yakışmış.Bu oyuncuya ben böyle ağlamalı, romantik rolleri yakıştıramıyorum herhalde bilemedim.Komik ve polisiye roller daha çok yakışmış gibi.Normalde benim izlediğim türler polisiye,tarih ve mistik.Bu dizide hepsi vardı.Tarih çok yok gibiydi ama saray sahneleri biraz o havayı da katmış.Peki ya Woo Do Hwan'a ne demeli😍İki evrende çok zıt karakterlerde ama ikisini de harika oynamış.Çok başarılıydı ama tabi Jo Yeong ayrıydı.Ayrıca Myeong Seung A'yla olan diyaloglarına da bayıldım.Çok tatlılardı.Ama dizideki favori karakterim Lee Gon'du.Neredeyse kusursuz bir karakterdi ve Kore dizilerinde çıta baya yükseltilmiş bundan fazlasını yazamazlar herhalde😄 Diziyi baştan sona hayranlıkla izledim.Normalde çoğu dizinin izlerken ne kadar süresi kaldığına bakar ve diğer bölümü çok heyecanla beklemem ama bunda tam tersi oldu.Dizi çok güzel aktı ve bir diğer bölümü heyecanla bekledim.Çok beğendim.Hatta OST'leri de çok güzeldi hemen onları da liseme aldım.

Diziden replikleri de paylaşayım sizlerle;






Jeong Tae Eul'ın dizi boyunca kullandığı Back To The Future temalı telefon kabına bayıldım😍













Şu sahneye de ayrı bittim😊


SPOILERLI REPLİKLER




Çıta bundan daha yükseğe çıkarılamaz senaristler ortalığı salladı🤣












Sonunda az da olsa Jo Yeong ve Myeong Seung A sahnesi gösterildi.

Yorum Gönder

4 Yorumlar