EYLÜL FAVORİLERİM 2020 (DİZİ,KOZMETİK,YOUTUBE)

 


Eylül ayı benim için oldukça verimli, dolu dolu geçen bir ay oldu.Bloga verdiğim uzun aranın ardından tekrar düzenime geri dönmek bana iyi geldi.Hem düzenime döndüm hem de istem dışı bir şekilde erken uyanmaya başladım.Bunun bana getirisi oldukça fazla oldu.Genelde geç uyanırım ve gün kesinlikle yetmediği gibi verimsiz de geçer.Bir de üstüne üstlük o fazla uyku nedense bende halsizlik de yapıyordu.Eylül ayında erken kalkmanın faydalarını fark ettim.Resmen koca gün yetip arttı bile.Tüm işlerimi günü gününe yaptım.Biraz da yoğun bir ay olunca benim açımdan verimli geçti.Açıkçası çok fazla tembellik yapmak,saatlerce boş boş oturmak pek benlik değilmiş onu fark ettim.Daha yoğun, dolu dolu olunca ve gün sonunda yorgunluğumu hissedince mutlu oluyorum.Bu yüzden eylül ayı benim için çok güzel geçti.Ayrıca yeni ürünler denedim,yeni diziler keşfettim.Bunlar arasında favorim olanları da bu yazımda sizlerle paylaşacağım.


Kozmetik Favorilerim;

Yves Rocher Pure Calmille Cleansing Micellar Oil- Makyajı cildimde çok uzun süre tutmayı sevmem.İşim bittiği anda temizlerim.Ama bu konuda bir o kadar da üşengecim.Eskiden makyaj temizleme sularıyla çıkarırdım ama cildim çok hassas ve her temizleme suyuyla da anlaşamıyor.Daha önceden birkaç kez makyaj temizleme yağı kullanmıştım ama beğenmeyince biraz uzak durdum.Daha sonra cildim kurumaya başlayınca tekrar makyaj temizleme yağına dönmeye karar verdim.Yine hepsiyle anlaşamadım ama Yves Rocher'nin bu papatya özlü makyaj temizleme yağına bayıldım.İncecik yapısı var ve çok ağır olmadığı sürece çoğu makyajı çıkarıyor.Yağla güzelce masaj yaparsanız suya dayanıklı ürünleri bile çıkarıyor.Normalde yağ kullandıktan sonra o yapı gitsin diye hemen arkasından jelle yıkarım yüzümü ama bu öyle güzel durulanıyor ki ciltte yağlı his kalmıyor ama cildi de yumuşacık yapıp kurumasını önlüyor.Ben bu ürünü ıslatmadan direkt makyaj üzerine sürüp iyice masaj yapıyorum sonra da duruluyorum.Cildi tertemiz yapıyor.Ayrıca ben de sivilce de yapmadı.

La Roche Posay Effaclar Purifying Foaming Gel- Geçtiğimiz ay fazla makyaj denemeleri ve bazen de dışarı çıkarken makyaj üzerine maske takmam yüzünden dehşet sivilcelendim.Çeşitlerinden çok anlamıyorum ama kistik olabilir bu sivilceler.Diğer sivilceler gibi hızlı iyileşen türden değildi ve bazıları ağrı da yapıyordu.Bu durumda yapabileceğim tek şey doktorun önerdiği ürünlerden kullanmak olacaktı.Ben cilt temizliğine önem verdiğim için hemen bu dönemlerde cildime iyi gelen La Roche Posay Effaclar Purifying Gel aldım.Aslında cildimi her gün farklı temizleyicilerle temizliyordum ama sivilcelerime hiçbir faydası olmadı.Bunu da doktorum önerdiği için her sivilcelendiğim dönemde kullanıyorum.Bu seferki sivilceler çok yoğun ve yüzümde çıkmayan yerlerde de çıkınca hemen kullanmaya başladım.Yanında kremini ve diğer ilaçlarımı kullanmadığım için iyileşmesi normal iyileşme sürecinden biraz daha uzun sürse de çok fazla ve büyük yeni sivilce oluşmadan diğerlerini hemen hafifletti ve azalttı.İzler küçüldü ama yok olmadı.Sivilcelenme konusunda benim cildime çok iyi gelen bir ürün.Bu arada ürün yağlı,hassas ve akneye eğilimli ciltler için.


The Balm Autobalm California Eyeshadow Palette*- İçinde hem yüz hem kaş hem de göz makyajınız için kullanabileceğiniz renkler bulunan minik ve çok amaçlı bir palet.Aslında sırf teması yüzünden almıştım.Kapak kısmı California sürücü ehliyeti şeklinde yapılmış.Palet ne zamandır elimdeydi nadir kullanıyordum ama geçtiğimiz ay detaylıca inceledim ve kullandım.Çok beğendim.Renkler muhteşem.Gerçekten çok amaçlı kullanım için.Allık,aydınlatıcı,far,eyeliner ve kaş farı olarak kullandım ve çoğunu beğendim.Farların yapıları zaten yumuşacık.Renklerin gözde ve yüzde duruşları harika.Mini ve çantaya atmalık harika bir ürün.

Beaulis Disney Minnie Mouse Far Paleti- Beaulis'in çıkardığı şirin mi şirin bu koleksiyon ürününü almasam olmazdı.Bu tarz temalı,lisanslı ürünler çok hoşuma gidiyor.Beaulis'in de Minnie Mouse temalı ürünleri güzel duruyordu.Paketleme biraz sade kalmış ama yine de şık.Koleksiyondan far paleti almayı tercih ettim.Aslında aklım allıklarında da kaldı ama tercihimi bundan yana kullandım.Bu far paletindeki renklerden çok fazla far var elimde aslında ama paletin güzelliğine karşı koyamadım😁 İyi ki almışım çünkü farlar, yapı ve pigmentasyon olarak çok iyi.Yapıları yumuşacık,dağıtması kolay ve renkler gözde çok güzel duruyor.Pigmentasyonları da baya yüksek ve paletteki renklerin aynısını veriyor.Hem ışıltılı hem mat renkler ayrı ayrı da kombinleyerek de çok güzel.Çok başarılı bir ürün olmuş.


Dizi Favorilerim;

Kırmızı Oda- Belgesel dışında çok fazla televizyon izleyen biri değildim ama bu sene bu konuda baya aştım kendimi.Türk dizilerinden de izlediğim tek tük vardı.Bu sene bir de yarışma programlarına sardım.Ağustos Favorilerim yazısında Masterchef Türkiye izlediğimden bahsetmiştim.Onu izlerken reklamlarda Kırmızı Oda dizisinin fragmanını gördüm ve çok merak ettim.Başlar başlamaz izledim ve hayran kaldım.Binnur Kaya zaten çok beğendiğim bir oyuncu.Her türlü rolün üstesinden hakkıyla geliyor ve bu dizide doktor rolünü de çok güzel taşımış.Normalde dram ve psikoloji içeren şeyler izleyemem ama buradaki hikayeleri gözümü ayırmadan izledim.Çok çok üzücü hikayeler vardı ama kendilerini bir yerden tutup hayatlarını toparlamak için oraya gelmeleri de çok güzeldi.Çok zor insanlar var aslında dizide ve bazı hikayeler bizi kahretti ama dizi bütün olarak çok güzel.


The King Eternal Monarch- Ben bu diziye çok önyargılı başladım.Bilirsiniz bazı oyuncuların hayran kitlesi fazla ve bazı dizileri abartılabiliyor.Ama bu baya sevildi ve meraktan izlemek istedim.Daha ilk bölümden bütün önyargılarımı kırdı.Senaryo muhteşemdi ve çok farklıydı.Aslında tanıtımı çıkınca Goblin havası var diyenler oldu ama yakından uzaktan alakası yok.Çok daha değişik bir hikaye.Kısaca anlatayım ayrıca yazacağım diziyi.Lee Gon, babasının amcası tarafından katledilmesine şahit olan veliaht prenstir.Lee Gon, amcası tahtı ele geçirmek için Lee Gon'un kral olan babasına suikast düzenlerken oraya girer ve bir kılıçla onu öldürmek ister.Ama bunun yerine yanlışıkla amcasının elinde bulunan, kişiye güç veren flütün yarısını keser.Bir yarısı onda ve diğer yarısı amcasında olan flüt her ikisine de paralel evrene geçebilme gücü verir.O gün küçük Lee Gon'u amcasının elinden yüzü görünmeyen biri kurtarır ve o kişiden geriye kalan tek şey Komiser Jeong Tae Eul'un kartı olur.Lee Gon büyüdüğünde Jeong Tae Eul'ı bulmak için paralel evrene geçiş yapar.Gerisini anlatmayayım.Yazısında bahsederim.Fantastik türde harika bir dizi olmuş.Bir sonraki bölümünü heyecanla beklediğim bir diziydi.Oyuncuların performansları da çok başarılıydı.


Youtube Favorim;

Daniela Çelik- Çok video izlemeye vakit bulamasam da arada Youtube'u açtığımda genellikle vlog tarzı videolar izlemeyi seviyorum.Günlük ev halleri,yemek vb tarzda videolar daha çok ilgimi çekiyor.Daniela Çelik'in kanalında da hem makyaj hem de bu tarz günlük vlog videoları var.Kendisini ilk Instagram'da keşfetmiştim Youtube'a geçince de arada izliyordum ama son zamanlarda bolca vlog paylaşmaya başlayınca daha sık izlemeye başladım.Oldukça güler yüzlü ve günlük bakım,temizlik,yemek,alışveriş tarzı çok güzel vloglar paylaşıyor.İzlemesi oldukça keyifli.


Benim eylül ayındaki favorilerim bunlardı🤍Yeni değişik ürünlerin favorilerimde olmasını seviyorum.Umarım sizin de keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur🌟

Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Hiç makyaj yapıp maske takmadım ama sen yazınca korktum biraz. Ürünler güzelmiş denemek lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kötü oluyor😣Özellikle hassas ciltliler için makyaj üstü maske hiç iyi değil.Ürünler başarılı😍

      Sil