TEMMUZ FAVORİLERİM 2021 (KİTAP, KOZMETİK, ATIŞTIRMALIK, UYGULAMA)

 


Merhaba~

Yaz hızla bitiyor.En sevdiğim mevsim olduğundan, bu kadar hızlı geçmesini sevmiyorum açıkçası.Gerçi tatile, dinlenmeye çok vakit ayıramadığım bir dönem oldu ama mevsimin varlığı bile mutlu ediyor beni.Evde kaldığımız dönemler artık geride kalsa da -sizde de öyle mi bilmiyorum ama - o kadar alışmışım ki ihtiyaç dışında çok fazla dışarı çıkmıyorum.Eve baya alışmışım.Temmuz ayı da bu şekilde evde geçen bir dönem oldu benim için.Yeni keşfettiğim ve beğendiğim birkaç şey oldu.Bunlardan ve daha önce deneyip yeni yeni hoşuma giden şeyleri bu favoriler yazımda sizlere anlatacağım.



Kitap Favorilerim;

Harry Potter ve Melez Prens | J.K. Rowling- Harry Potter serisini yeniden okumaya başladığımdan beri kendime ayırdığım okuma vakitlerim çok keyifli geçiyor.Bir önceki okuyuşumda aklımda kalmayan birçok şey varmış onu fark ettim.Melez Prens de seride okuyup da çok aklımda kalmayan bir kitap.Serideki bu kitap artık, Harry'nin Voldemort'la savaşa hazırlanmasını anlatıyor.Kitapta Voldemort'un hayatı çok daha detaylı şekilde anlatılıyor.Ayrıca Dumbledore ve Snape karakterleri de kitaba damga vuruyor.Benim seride en ilgimi çeken karakterler olduğundan bu kitaba bayıldım.Baştan sona heyecanla okudum.Serideki en sevdiğim kitap, bu kitap sayesinde değişebilir.Sonu baya üzdü ama genel olarak hikayesi çok güzeldi.

Oz Büyücüsü | L.Frank Baum- Kansas'ta yaşayan Dorothy, bir kasırga sonrası kendini Kıtırsoyların Diyarı''nda bulur.Bu kaza sırasında Doğu'nun kötü cadısını şans eseri öldürdüğünden Kıtırsoylar onu sevinçle karşılar.Ama Dorothy Kansas'a geri dönmek ister ve bunun için Oz Büyücüsü'ne gitmesini söylerler.Zümrüt Şehri'ne doğru yola çıkan Dorothy yolda birçok arkadaş edinir ve macerayla karşılaşır.Temmuz ayı için seçtiğim kitaplar gerçekten çok güzeldi.Masal türünde kitapları sevdiğim için Oz Büyücüsü hikayesine de bayıldım.Popüler bir eser ama ben ilk kez okuyorum hikayeyi.Okurken çok keyif aldım.


Atıştırmalık Favorilerim;

Lotus Biscoff Spread- Lotus karamelli bisküvileriyle meşhur bir marka.Bisküvileri oldukça lezzetli.Bu lezzeti farklı şekillere getirip değişik ürünler de piyasaya sürmüşler.Bunlardan benim en beğendiğim Lotus Bisküvi Ezmesi oldu.Bildiğimiz, ekmek üzerine sürülen çikolata gibi yapılmış.Kıvamı daha yoğun.Yediğinizde buram buram, hafif kavrulmuş, karamelli bisküvi tadı geliyor ve acayip lezzetli.Ekmek üzerine sürmeyi çok sevmiyorum ben.Genellikle kaşıkla yiyorum.Ama biraz ağır olduğundan bir iki kaşık yetiyor.

Tadelle Çikolata- Normalde pek elimin gitmediği bu çikolataya temmuz ayında nedense sardım.Bu sıcaklarda çok fazla çikolata yenmiyor haliyle.Ben de bu çikolatayı genellikle buzluğa atıp tükettim.Dondurmamsı bir şey oldu.Sanırım ayrıca dondurması da var.Onu denemedim ama çikolatası da dondurma işlevini görüyor bence.Ama benim en beğendiğim şey tadı oldu.Dışındaki çikolatasının tadı, ayrıca içindeki fındıklı çikolatasının tadı çok güzel.İçinde minik fındık kırıntıları da var ve bu da çikolatayı daha lezzetli hale getiriyor.Temmuz ayında baya baya tükettiğim bir ürün oldu.


Kozmetik Favorilerim;

Nuxe Prodigieux Le Parfum- Böyle bir koku yok!Daha önce denediğim hiçbir parfümün kokusuna benzemiyor.İlk kokladığınızda nostaljik bir havası olduğunu fark ediyorsunuz parfümün.Ben biraz odunsu kokusu var zannediyordum ama çiçek ve vanilya olduğunu öğrenince şaşırdım.Normalde vanilya kokusunu sevmem ama çok güzel dengelenmiş.Bayıldım.Yaz boyunca bunu kullanmaya devam edeceğim.

Loreal Super Liner Gel Intenza Eyeliner- Yumuşacık yapısı olan jel formda bir eyeliner.Uygulaması çok kolay.Rengini hemen veriyor.Kolaylıkla sürülebiliyor.Hem kalın hem ince eyeliner çekilebiliyor.Kalıcılığı çok iyi, göz içine sürüldüğünde bile çok az, belli olmayacak kadar akma yapıyor.Benim de en beğendiğim özelliği bu oldu.Çok başarılı bir ürün.

Giordani Gold Incontro Volume Mascara- Düz ve kıl fırçaya sahip bir rimel.Aslında bu tarz fırçalar kirpiklerime çok etki etmez ama bu rimel kirpiklerime baya yoğunluk ve uzun kattı.Kirpiklerimin çok daha sık, hacimli ve uzun görünmesini sağladı.

CeraVe Nemlendirici Krem- Çok kuru ve kuru ciltler için olan bir nemlendirici krem.Aslında benim cilt tipime hiç uymuyor ama kullandığım süre boyunca cildime çok iyi geldiğini fark ettim.Ürün zaten yoğun ve yağlı bir yapıda değil.Yapısı ince.Dağıttıkça ve cilt ürünü emince mat ve pürüzsüz bir his bırakıyor ciltte.Benim de cildimi yağlandırmadan güzel nemlendirdiğini fark ettim.Herhangi bir sivilcelenme de olmadı.Tester ürünü denemiştim deney yapmasaydı tam boyunu alabilirdim.

The Purest Solutions Arbutin+Hyaluronic Acid Serum*- Aslında seride almayı düşünmediğim ürünlerden biri.Nemlendirmeyle ve lekeyle problemim olmadığından çok incelememiştim ürünü.Testerını denedim geçtiğimiz ay ve bayıldım ürüne.Cildimi yağlandırmadan çok güzel nemlendirdi.Kullandığım süreç boyunca da cildimdeki ton farkını azalttı ve cildimin çok daha sağlıklı görünmesini sağladı.


Mac Satin Lipstick Faux- Mac'in satin duruşlu bu rujunu geçtiğimiz ay koleksiyondan çıkarıp tekrar denedim.Çok güzel bir ürün gerçekten.Satin seride ve bitişi çok güzel.Kalıcılığı biraz zayıf ama diğer özellikleri bunun önüne geçiyor.Ama rujda benim en çok sevdiğim şey rengi oldu.Çok hoş, günlük kullanıma uygun, nude tonlarda bir gül kurusu.Her makyaja gidebilecek bir renk.


Uygulama Favorim;

Migros Hemen- Pandemi döneminde alışkanlık edindiğim şeylerden biri de market alışverişini online olarak yapmak oldu.O kadar alışmışım ki yasaklar bitince bile alışverişi böyle yapmaya devam ettim bir müddet.Sonra da dışarı çıkamayacağım dönemlerde de bu uygulamalardan yararlanmak daha mantıklı geldiğinden çoğu alışverişimi bu şekilde yapmaya devam ettim.Ama marketlerin, kendi sanal marketlerinin getirme saatleri belirli ve size göre geç olabiliyor.Bir de alt limit biraz yüksek.Bunun yerine daha hızlı getiren uygulamaları tercih etmeye başladım.Bunların da bazılarında çeşit çok az oluyor.Migros Sanal'dan daha önce alışveriş yapmıştım ama dediğim gibi belirli saatler var.Ama Migros Sanal uygulamasına Migros Hemen de gelmiş ve Hemen'de belirli bir saat içinde değil adı üstünde hemen getiriyorlar.Buradan alışveriş yapmak daha hızlı oluyor ve alt limiti daha düşük.Ama en güzel özelliği çok çeşitli olması.Aradığım hemen hemen herşeyi bulabiliyorum.Bazı ürünlerde de indirim oluyor.Market fiyatına gelmiş oluyor herşey zaten.Gerçekten çok beğendiğim ve sıkça da kullandığım bir uygulama oldu.


Benim temmuz favorilerim bunlardı.Aralarında merak ettikleriniz varsa umarım fikir olmuştur.

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Harry Potter kitaplarını çok severim ben de. İyi okumalar. :)
    Çikolataya da bayılırım. Bu ara favori atıştırmalıklarım dondurmalar ve olala bold. Arada çekirdek de alıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😉Benim de dondurmayla aram yoktu daha önceden ama bu sene eksik olmuyor😄

      Sil
  2. lotusa bakayım, bu tür gıdalara bağımlıyım yaaa her gün a101, bim, migrostan bir dolu ıvır zıvır alıp gece dizi izlerken yiyorum, zararlı ama nefisler yaaa :) oz büyücüsü nün filmini sık sık izlerim, bu baskısını alıp okuyum barik, iş bankası ne güzel yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zararlı olduğunu bile bile bu tarz atıştırmalıkları çok seviyorum🙄Filmine bakacağım mutlaka bir ara😉

      Sil
  3. Oz Büyücüsü'nü geç de olsa okumuş olduk gerçekten güzel bir eser😊Hevesin gelince hemen başlayıp ara vermeden oku ben öyle bitiriyorum😄

    YanıtlaSil
  4. Harry Potter aşk benim için:))) Çikolata sevilmeyecek gibi değil, ben de çok severim Tadelle'yi:)) Oz Büyücüsü kitabını da alacağım mutlaka:)) Online alışveriş yapıyorum ama market uygulaması olarak kullanmadım hala:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden keyifli okumalar😉Online markete alıştığın zaman bırakamıyorsun😄

      Sil