TEMMUZ AYINDA BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER 2021

 


Temmuz ayını da geride bıraktık.Yaz biraz hızlı mı geçiyor ne😕 Bu yaz çok tadını çıkaramadan bitecek gibi.Artık sokağa çıkma yasağı yok ama evde durmaya o kadar alışmışım ki dışarının tadını çok çıkaramıyorum.Yasak bitse de benim yine çoğu vaktim evde geçti.Temmuz ayını da bu şekilde geçirdim.Bu süreçte cilt bakımına yoğunlaştım.Birçok ürün bitirdim.Dışarı çıktığım zamanlarda da çok nadir de olsa makyaj yaptım ama geçtiğimiz ayın bitenlerine yine renkli kozmetik ürünü giremedi.Geçtiğimiz ay daha çok elimdeki testerları bitirme kararı aldığımdan aralarında daha önce denemediğim ürünler de olan bolca tester bitirdim.Bunun dışında bir süredir kullandığım birkaç bakım ürününün de dibini gördüm.Bu yazımda sizlere temmuz ayında bitirmiş olduğum bu ürünler hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim.



Dove Avokado ve Kalendula Özlü Şampuan*- Avokado özü ve kalendula özü içeren formülü ile saçlarınızı güçlendirir ve dökülmesini engellemeye yardımcı olur.Daha önce zibilyon tane bitirdiğim şampuandan tekrar bitirdim.Dönüp dolaşıp yine bunu alıyorum.İndirimde çok avantajlı oluyor.Diğerlerine göre saçıma daha iyi geldiğini düşünüyorum.Saçı çok güzel nemlendiriyor ve daha kolay taranmasını sağlıyor.Dökülme konusunda, kullanırken yine saç dökülmem olduğundan tamamen bitirdi diyemeyeceğim ama bundan sonra başka şampuana geçtiğimde saç dökülmem neredeyse iki katına çıktı.Demek ki dökülmeye karşı etkisi gerçekten varmış.Tamamen geçirmese de azaltıyor.

Arko Nem Prebiyotik Krem Serisi Yulaf Sütü El, Yüz ve Vücut Kremi*- Çok amaçlı kullanım için olsa da ben sadece ellerim için kullandım.Orta yoğunlukta bir yapıya sahip ve krem yayıldıkça daha hafif bir yapıya dönüşüyor.Güzel nemlendiriyor ama kuru-çok kuru ciltler için neminin çok yeterli olabileceğini düşünmüyorum.Düzenli kullandığımda çok belirgin kuruluk yaşamadım ama ellerimiz sıkça suyla iç içe olduğundan az biraz kuruluk oluştu ve bunu önlemedi.Ağırlık yapmadığından ben günlük nemlendirici olarak tercih ederim.Bu arada kokusu çok güzel.

Mon Amour Süngerli Aseton Nemlendirici ve Besleyici- Besleyici etkisi ile hassas tırnakları temizler.Özel formülü sayesinde çok katlı ve koyu renkte olan ojelerde bile kusursuz temizlik sağlar.Nemlendirici etkisi ile tırnak ve çevresine zarar vermeden, sararma ve kırılmaları önlemeye yardımcı olur.Pamukla oje silmek benim için tam bir işkence olduğundan süngerli aseton almaya karar verdim.Bu şekilde hem daha hızlı çıkıyor hem de oje bırakmıyor tırnakta.Bu ürün de güzeldi.Süngeri baya yumuşak.Tırnağı yormadan ve yıpratmadan ojeyi çok güzel temizliyor.Tekrar alabilrim.

Mara Manikür ve Pedikür Peelingi- Pedikür için bir kere denedim ve çok yağlı bıraktığından tekrar pedikür için kullanamadım.Aslında kuru deriyi çok güzel nemlendiriyor ama çok iyi yıkamak lazım sonrasında.Manikür için düzenli şekilde kullandım.İçinde peeling tanecikleri olan yağ yapıda bir ürün diyebiliriz.Tırnak ve tırnak eti üzerindeki pütürleri, ölü derileri gideriyor.Manikür sonrası tırnakları çok daha güzel gösteriyor ama bu etki sadece 1-2 gün sürüyor.Uzun vadede çok etkisi olmadığı için tekrar almam.Kullandığım süre içerisinde de, tırnaklarım uzarken kırılmaya devam etti.

Signal Beyazlatıcı Sistem Diş Macunu- Diş macunu formülündeki doğal beyazlatıcı içerikle diş minesini korumaya yardımcı olur.Hassas formülü ağız sağlığınızı korumaya yardımcı olurken, derinlemesine temizler ve lekeleri çıkartır.Sık kafein tüketen biri olarak, bu ürünü kullanırken dişlerimin ürünü ilk kullanmaya başladığım renginden daha beyaz renge dönüştüğünü söyleyebilirim.Bembeyaz ışıl ışıl bir görünüm olmuyor ama rengin açıldığını fark ediyorsunuz.Özellikle lekelerime bakmadım ama genel olarak bir beyazlık sağladı.Dişleri de güzel temizlediğini düşünüyorum.Bir de içeriğindeki yoğun mentol sayesinde de ferahlık sağlıyor.


Mendiva Islak Havlu- Alkol ve paraben içermiyor, pH ile uyumlu.Masamın üzerinde durması için ıslak mendil alacağım zaman elim genelde büyük olanlara gidiyor.Bir şey döküldüğünde, bir ürün denediğimde yada bir şeyi silerken daha iyi oluyor.Genelde de Mendivanın bu mendillerini tercih ediyorum.Yapısı dayanıklı, güzel temizliyor ve uzun süre de gidiyor.

Benri Mendil*- Evde olunca bu tarz şeyler çok bitmiyor😄Bu ay biten mendilim Benri'denmiş.Yapısı ince ve yumuşak.Dayanıklılığı da güzel.Yani Bim ve A101 mendilleriyle hemen hemen aynı.Hangisi yolumun üzerinde olursa onu tercih ediyorum😂

Bee Beauty Aloe Vera Özlü Micellar Makyaj Temizleme Mendili*- Alkol ve paraben içermez.Kiri, makyajı ve fazla yağı ekstra durulamaya gerek kalmadan temizlemek için misel su teknoloisiyle geliştirilmiştir.Tüm cilt tipleri için.Vitamin E ve Aloe Vera içermektedir.İçerdiği misel tanecikleri sayesinde cildinizi kolayca temizler ve nemlendirir.Bee Beauty'nin makyaj temizleme mendillerini seviyorum.Cildimi yapış yapış bırakmadan güzel temizliyor.Makyajı bir mendile göre gerçekten çok iyi temizliyor.Bazen sadece bu mendille temizleyip bırakıyorum.Buna rağmen sivilcelenme tahriş vs olmuyor.Nemlendirme özelliği var ama yağlı ciltli olmama rağmen cildimde herhangi bir problem yapmadı.


Watsons Love My Glow Aloe Vera Kağıt Maske- Işıltı ve nem vaat eden bir maske.Watsons'ın bu maskeleri cildi gerçekten çok iyi nemlendiriyor.Bunun etkileri arasında nemlendirme olduğu için cilde ekstra bir nem katıyor ve cildi ışıl ışıl yapıyor.Maske sonrasında cilt baya nemli ve yumuşacık oluyor.

Watsons Chick Gang Black Pearl Kağıt Maske- Cildi yumuşatma etkisine sahip hyaluronik asit maskesi.Maskeyi çıkardıktan ve ürünü cilde emdirdikten sonra cilt gerçekten yumuşacık kalıyor.Nemlendirme etkisi yukarıda bahsettiğim maskeden daha az ve cilt uzun süre nemli kalmıyor.

2x Rituel de Beaute Siyah Nokta Bandı*-  Burun üzerindeki siyah nokta, ölü deri ve kiri güzelce temizliyor.Her gözeneğe ulaşamıyor ama banda gelen siyah noktaları derinlemesine temizliyor.Burun üzerini daha pürüzsüz hale getiriyor.


CeraVe Kuru-Çok Kuru Ciltler İçin Nemlendirici Krem Tester- Cildi nemlendirir, yüzdeki ve vücuttaki cildin koruyucu bariyerinin onarılmasına yardımcı olur.3 önemli seramid içerir.Parfüm içermez.Kuru ve çok kuru ciltler için olmasına rağmen kreme bayıldım.Normalde bu cilt tipine hitap eden ürünler sivilcelenme yapar bende ama bu ürünü düzenli kullandığım süreç boyunca hiçbir sivilcelenme problemi yaşamadım.Ciltte anında emiliyor ve hafif mat bir his bırakıyor.Daha çok cildi içeriden nemlendirmeye ve onarmaya yönelik bir ürün.Deney yapan bir marka olmasa kesinlikle tam boyunu alırdım.

So Well Soyulan Siyah Maske Tester- Ciltteki siyah noktaları temizlemeye ve ölü hücrelerin temizlenmesine yardımcı olur.Yapısı çok yoğun.Biraz geç kuruyor bu yüzden ama siyah nokta temizleme konusunda çok başarılı.Soyarken çok acıtmıyor ama gerçekten üzerinde de yazdığı gibi siyah noktaları derinlemesine temizliyor.Hatta bir burun bandı kadar iyi diyebilirim bu konuda.

Incia Sunscreen Cream Baby SPF50+ Tester*- Bebekler için üretildiğinden mi bilemeyeceğim ama ürün ciltte dehşet beyazlık bırakıyor ve tabaka gibi duruyor.Azıcık bir ürün bile bütün cildi beyazlatmaya yetiyor.Bir de hızlı bir şekilde geçmiyor beyazlığı.Güneş koruması açısından iyi ama bebeklerin hassas ciltleri için üretilmiş olduğundan yoğun koruma içerdiğinden baya beyazlık bırakan bir ürün.

The Purest Solutions AHA+BHA Peeling Tester*- Tam boyunu güneşe çıkmayacağım zamanlarda kullanmaya devam ediyorum bu ürünün.Ama bu testerın yapısı ve rengi normalinden farklıydı.Daha koyu bir renge sahipti ve biraz yoğun bir yapıdaydı.Yine de denedim.Diğerinde çok yanma olmuyordu cildimde ama bu baya yaktı.Çok bekletmeden duruladım.Tam boy olanından memnunum.Gözeneklerimi çok güzel temizliyor ve sivilce lekelerime uzun vadede çok iyi geldi.

The Purest Solutions Arbutin-Hyaluronic Acid Serum Tester*- Purest'tan daha önce denemediğim bir üründü.Aydınlatıcı serum olarak geçiyor.Cilt tonunu eşitler ve cilt lekelerin hedef alır.Cilt tonu eşitsizlerinin giderilmesine yardımcı olur, düzenli kullanım ile daha canlı ve aydınlık bir cilt görünümü kazanılmasını destekler.Ben daha çok nemlendirici olarak kullandım.Cildimi yağlandırmadan güzelce nemlendirdi ve sonrasında canlı, ışıl ışıl bir görünüm kazandırdı.Kullandığım süre boyunca da cildimdeki ton farkının azaldığını fark ettim.

Benim temmuz ayında bitirdiğim ürünler bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur😊 Keyifli haftalar diliyorum hepinize🥰

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. dove çok seviyom, bu meyvelisini de alayım :) benri alıp telefon silmekte kullanıyom, gratis ten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dove gerçekten güzel ürünler çıkarıyor😉Aa onu deneyeyim bir ara😄

      Sil