EN SEVDİĞİM 5 ERKEK KORE DİZİSİ KARAKTERİ💁‍♂️


Kore dizilerine hayranlığım başladığı zamanlarda dizilerdeki karakterleri beğenir ve haliyle oyunculara hayran olurdum.Zamanla fark ettim ki oyunculara değil karakterlere hayran oluyormuşum😄 Şimdi dönüp baktığımda eski klişe dizilerde bile hayran olduğum karakterler vardı ama zamanla öyle güzel hikayeler çıktı ki Kore dizi sektöründe, yeni dizi karakterleri diğerlerini solladı😄Artık insan karakterlerden ziyade daha farklı karakterler oluşturulmaya başladı.Uzaylısı, ölüm meleği, robotu çeşit çeşit karakterler türedi ve kabul edelim bu karakterleri bayağı sevdik.Daha önce Kore dizilerinde beğendiğim 5 kadın karakteri şurada paylaşmıştım.Bu yazımda da en sevdiğim 5 erkek Kore dizisi karakterini paylaşacağım.Seçmek epey zor oldu😄




1 numarada Lee Gon var.Farklı evrenlerde yaşayıp bir geçit vasıtasıyla aradığı kişiye ulaşan bir kralı anlatıyor dizinin hikayesi.Başrol yani kral da Lee Gon.Hikaye inanılmaz güzel.Farklı evrenler, evrenler arası geçiş ve bir evrenin kralının da bu kadar mükemmel olması.Diziyi severek izledim ve Lee Gon karakteri şu ana kadar izlediğim dizi karakterleri arasında ilk sırayı aldı.Bir de genellikle başrol karakterlerde ego ve kibir olur.Lee Gon sevdiği kıza sadık ve onu bulmak için evrenler arasında yolculuk yapan pamuk gibi bir karakterdi.Karakteri Lee Min Ho oynadı.


2.Shin Se Gi | Kill Me Heal Me

Shin Se Gi, çoklu kişilik bozukluğu olan ve içinde sürekli dönüşüm yaşayan 7 karakter bulunan Cha Do Hyun'un baskın karakterlerinden biridir.İçindeki en kötü görünen ama Cha Do Hyun'un zor zamanlarının en büyük yüklerini omuzlarına alan ve onu kurtardığını düşünen karakterdir.Oldukça havalı bir karakter.Kötü görünse bile ben Shin Se Gi'li kısımlarda gerçekten o karakterin yaşamaya devam etmesi gerektiği görüşündeydim.En sevdiğim ikinci karakter diyebilirim.Karakteri Ji Sung oynadı.


3.Nam Shin III | Are You Human Too

Çocuğundan koparılan bir kadının, çocuğundan ayrı kaldığı dönemlerde ona tıpa tıp benzeyen robot oluşturmasıyla ortaya Nam Shin akıllı robotları çıkar.Bunlardan sonuncusu Nam Shin III'dir.Çocuğunu sadece uzaktan gördüğü için karakterini, Nam Shin'i nasıl görmek istiyorsa öyle tasarlar.Nam Shin III yapay zekayla dünyaya uyum sağlarken aynı zamanda çevresiyle de uyumlu bir robottur.İnsana çok yakındır ama arada yapay zekayla sorunlar yaşar.Zamanla kendini insan gibi görmeye ve kendinde eksik olan insancıl yönleri geliştirmeye çalışır.Nam Shin III karakteri de yine pamuk gibi bir karakter.İzlediğim ilk robotlu diziydi ve bu robot karaktere hayran oldum.Karakteri Seo Kang Jun oynadı.



Lee Yeon, dağların koruması kendisine ait olan 9 kuyruklu bir tilkidir.Ama yaşanan bir olay sonucu görevini bırakarak tekrar hayata dönecek olan, kaybettiği sevdiği kadın için yüzyıllarca yeryüzünde bekler.Lee Yeon da kötü ve kibirli bir karakter değildi.Hatta dünyayı ve insanları kurtaran oldukça havalı bir karakterdi.Bazı sahnelerde gözlerinin ve hareketlerinin tilkiye dönüştüğü yerler vardı çok güzeldi bu kısımlar.Daha çok iyi yanı ön planda diyebileceğimiz.Karakteri Lee Dong Wook oynadı.


5. Grim Reaper 444 | Black

444 numaralı ölüm meleği, ölüm anında kaçıp dünyaya saklanan ruhları yakalamaktır.Fakat dünyada farklı bir bedendedir.Dünyada kullandığı beden, ölü ruhları görebilen Kang Ha Ram'ın arkadaşı Han Moo Gang'a aittir.Fakat ölüler aleminde farklı bir bedendedir.Benim sanırım mistik, fantastik tarzda izlediğim ilk diziydi ve diziye de karakterlere de bayılmıştım.Özellikle bu Black yani 444 karakterine hayran oldum.Biraz kötücül bir havası var ama çok havalıydı.Hatta karakteri iki kişi oynamasına rağmen birini seçemeyeceğim.İkisi de resmen birebir aynı oynadığından iki oyuncu ve tek karakteri beğendiklerim arasına koydum.Karakteri Song Seung Heon ve Kim Tae Woo oynadı.

 Bakalım elimizde neler var; bir tane farklı evrenden kral, bir tane kişilik, bir tane robot, dokuz kuyruklu tilki veee ruh yakalayıcı😄 Evet benim listemde normal bir karakter yok.Olsa şaşırırdık zaten😄 Bunlardan sonra zaten normal, günlük yaşamı anlatan dizileri izleyemez oldum.

Bu yazı iş birliği değildir.

 

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. 3 ve 5 i bilmiyom diğerleri eveeet :)

    YanıtlaSil
  2. Güney Kore dizilerine demir atamadım ben. Bir iki dizi izledim ama listendekilerin hiçbiri yok bende. Tilkili Tale of the Nine Taled dizisi oyuncusu Lee Dong Wook'la birlikte ilgimi çekti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz dizileri izlemesi keyifli oluyor daha sürükleyici oluyor😊

      Sil
  3. Kadınlarından sevdiklerim var benim de ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kdrama hayranı olarak benim de var tabii.Hatta yazısını da bırakayım bu yoruma; https://diaryofmeri.blogspot.com/2017/10/en-begendigim-5-kadn-kore-dizisi.html

      Sil
  4. Sabah yorum yazmıştım, yanlış yere basınca gitti hepsi. 🥲 Acelem olunca da tekrar yazamadım.
    Lee Min Ho'yu en çok City Hunter'da sevmiştim. Muhteşem Kraliçe Bidam karakterini ve So Ji Sub'un oynadığı (Master's Sun ve I am Sorry I Love You) karakterleri seviyorum. Le Jong Suk'u da severim, Doktor Stranger ve W'de iyiydi. :)
    Kill me Heal me karakteri de çok iyiydi tabi ki. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabiliyor bazen.Ben de telefondan yorum yazamıyorum😑So Ji Sun efsaneydi ya.Lee Jong Suk'u ben de çok beğeniyorum😍

      Sil